Leuke speler inderdaad, hopelijk helpt het mee jullie erin te houden.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:06 schreef HAL9000S het volgende:
Obodai is rond, ontzettend leuke speler voor een zacht prijsje
Ook dat iddquote:
Bek houden punk!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:47 schreef Virus het volgende:
RKC wil nu v Beukering of we daar blij van moeten worden. Zou hij dan echt beter zijn dan: vd Bergh, vd Haar en Janssen..... RKC heeft Obodai nodig! verodomme!
die komt ook niet meerquote:Op woensdag 31 januari 2007 04:18 schreef HAL9000S het volgende:
v Beukeringen hoeft van mij niet te komen.
Inderdaadquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:57 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
die komt ook niet meer
Tarik Sektioui komt wel op huurbasis
jullie doen goede ook goede zaken deze maand![]()
Wat dacht je van de verkoop van Donk aan AZ voor 2,5 miljoen en de tussentijdse transfer van Boullie naar Chelsea wat RKC ook nog bijna 2 Miljoen op heeft geleverd.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:19 schreef koningdavid het volgende:
Waar haalt RKC toch al dat geld vandaan?
Qua achterban zijn ze, na Excelsior, al jaren veruit de kleinste club van de Eredivisie.
Brands is inderdaad een kanjerquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:24 schreef Virus het volgende:
Maar ik mag wel stellen dat Brands daar altijd een groot aandeel aan heeft gehad. Dat was gewoon een super technisch directeur. Daar kan vd Vegt nog veel van leren.
dit bedoelde ik nou ook weer nietquote:Op zondag 25 februari 2007 10:29 schreef vitessezuid113 het volgende:
hopen op een leuke wedstrijd straks![]()
straks komt sparta er nog overheenquote:Op zondag 25 februari 2007 16:39 schreef knnth het volgende:
Gefeliciteerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |