abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 januari 2007 @ 20:01:09 #201
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_45672107
Ja idd zonde van Gudjonsson, hij ging zelfs voor 220.000 naar Burnley volgens de VI... een schijntje.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_45672259
Schijnt dat hij wel voor 400.000 is gegaan en niet voor die 220.000 maar voor beide bedragen had ie van mij mogen komen. Helaas heeft Gudjohnson zelf te kennen gegeven dat hij weer naar Engeland wilde en niet bij de nr laatst vd eredivisie wilde spelen voor een appel en een ei.
Een van de grote hoofden
pi_45672446
Was die 220 niet gewoon pond dan?
  donderdag 25 januari 2007 @ 20:21:11 #204
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_45673024
Volgens de officiele Burnley website hebben ze 'm voor 150.000 pond gekocht.

http://www.burnleyfootbal(...),10413~23522,00.html
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_45673161
Dan is het gewoon 220 -230 euro inderdaad.
pi_45723007
en dan jokt Marcel Brands. Maar ja ik weet dat hij dat wel vaker doet. Die clubsites halen hun info trouwens vaak gewoon uit de pers dus dat zegt niets. Maar al met al wat de prijs ook was jammer dat ie niet naar RKC wilde komen.

RKC is nu nog pogingen aan het wagen om Obodai binnen te halen. Dat is ook niet verkeerd. Maar ja Sparta vraagt een beetje veel 7 ton.....
Een van de grote hoofden
pi_45732819
Vind ik niet echt veel geld voor een prima middenvelder. Overigens zou ik het dom vinden als Sparta hem laat vertrekken op permanente basis. Beter dan verhuren en onder de nieuwe trainer gewoon terug laten keren.

Overigens wil RKC de Deense goalie Casper Ankergren van Brøndby halen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_45735134
Dat willen ze al een maand lang, maar ze moeten eerst v Dijk zien te dumpen want anders hebben ze geen geld.

7 ton is niet megaveel maar voor RKC begrippen op dit moment best veel. Zeker als bij degradatie is het weggegooid geld geweest. En RKC heeft in Brands niet echt de meest geweldige technisch directeur gevonden dus ja die houdt dar rekening mee.

Ik zou Obodai kopen als ze 7 ton vragen heb je hem voor iets meer dan 5 ton. En dat is niet veel voor de missende schakel. Want op het middenveld gaat het mis bij RKC.

Maar ja ik wilde toen Ajax Obodai wegdeed al graag dat ie naar RKC kwam dus misschien ben ik stiekum wel een beetje gecharmeerd van hem en dus niet objectief genoeg.
Een van de grote hoofden
  zaterdag 27 januari 2007 @ 20:24:01 #209
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_45735187
Ik vind het toch een beetje schandelijk hoe ze nu V. Dijk wegmoffelen. Die kerel heeft veel punten gepakt voor RKC.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_45735862
Het is schandelijk hoe ze v Dijk behandelen. Natuurlijk zijn wij niet bij de gesprekken geweest maar met een beetje peoplemanagement had je hem iig nog kunnen behouden als rezerve iig en ga mij niet vertellen dat hij daar ook niet te goed voor zou zijn. En ja hij heeft veel voor RKC betekent dus wat ze nu doen met hem kan echt niet. (zeker niet omdat hem een baan na zijn carriere bij RKC was beloofd) Maar vd Vegt wel er sowieso wel een handje van om mensen te schofferen met een lange staat van dienst, want Verkerk (contract voor het leven) de assistent trainer al bijna 10 jaar lang heeft die dat ook geflikt! Hij werd mede verantwoordelijk gesteld voor de slechte resultaten... hij was ook betrokken bij de jaren onder Jol en Koeman toen er wel goed gespeeld werd. Was hij daar dan niet verantwoordelijk voor?

Daarnaast heeft RKC sinds afgelopen jaar de hoogste status gekregen voor haar jeugdopleiding. Dat begint langzaam aan zijn vruchten af te werpen. Leon Hutten hoofdtcoordinator vd de gehele jeugd zelfde verhaal. Conflict dan wegwezen! Hij zit nu geloof ik bij AZ onder Brands.....Weer iemand die nu al zo wat zin hele leven bij RKC werkt! En ga niet zeggen dat ie niet succesvol is want de jeugd van RKC doet het gewoon goed. Zeker voor een club als RKC

vd Vegt is iedereen met een lange staat van dienst aan het weg werken en dat komt RKC zeker niet ten goede. Heel de clubcultuur gaat naar de klote. Als hij zo doorgaat spelen we als het niet volgend jaar is wel het jaar er op in de eerste divisie. Want goede dingen heeft vd Vegt nog niet laten zien. Hij is alles aan het verkloten wat Brands in al die jaren heeft opgebouwd!
Een van de grote hoofden
pi_45779205
Van Dijk is een veel betere keeper in ieder geval dan velen denken. Om hem zo te behandelen om Wevers in je doel te kunnen zetten is helemaal belachelijk.

[ Bericht 2% gewijzigd door El_Bassie op 29-01-2007 19:22:50 ]
pi_45783661
Klopt, en dat blijkt nu ook wel Wevers staat er ook niet echt zeker bij. Wil een keeper zeker ogen dan moet daar een solide verdediging voor staan en dat is in dit geval bij RKC niet. Dus wat mij betreft is de actie om v Dijk zijn basisplaats af te nemen en Wevers er neer te zetten niet echt slim. Ik heb sowieso al mijn twijfels over de capaciteiten van Wevers. Moet wel zeggen dat ik hem alleen goed kan beoordelen over zijn laatste wedstrijden en zijn tijd in Doetinchem toen hij erg aan het klungelen was.

Maar beter nieuws: Obodai komt hoogstwaarschijnlijk naar RKC. Ze zijn rond met Sparta!!! Nu Obodai nog! Obodai zou weleens de missende schakel kunnen zijn voor RKC aangezien we elke wedstrijd op het middenveld overlopen worden.

Daarnaast waren ze bezig met die Deense doelman. Die zal nu wel te duur zijn en daarom gaan ze nu werk proberen te maken van Aerts. Dan heb ik zoiets van ja dan had je net zo goed v Dijk in de goal kunnen laten staan. Aerts kan een redelijke keeper zijn voor RKC maar v Dijk is zeker niet minder. Dit kost dus ook alleen maar geld uiteindelijk.
Een van de grote hoofden
  maandag 29 januari 2007 @ 18:06:31 #213
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_45797067
Obodai is rond, ontzettend leuke speler voor een zacht prijsje
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_45799736
Sjors en Sjimmie weer herenigd.
pi_45799800
quote:
Op maandag 29 januari 2007 18:06 schreef HAL9000S het volgende:
Obodai is rond, ontzettend leuke speler voor een zacht prijsje
Leuke speler inderdaad, hopelijk helpt het mee jullie erin te houden.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  maandag 29 januari 2007 @ 19:24:24 #216
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_45799969
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Sjors en Sjimmie weer herenigd.
Ook dat idd Mischien heeft deze transfer ook nog een positief effect op de vorm van Ricky vd Bergh.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_45800011
Gelukkig zit Obodai bij RKC. Had hem niet graag bij PSV gezien, Koeman was namelijk 'gecharmeerd' van onze Ghanees.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  maandag 29 januari 2007 @ 19:26:22 #218
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_45800055
Dat was wellicht (nu nog?) een stapje te hoog geweest voor onze Ghanees.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_45800839
Volgens mij was dat een foutje die gemaakt werd in de pers dat van Ronald Koeman. Ik heb Erwin het nl wel horen zeggen! Maar je misschien zijn ze beide wel gecharmeerd van hem. Over een half jaar mogen ze hem kopen voor 5 milj ;-)
Een van de grote hoofden
pi_45826751
Vanavond spreekt R. Koemen in de naam van PSV met Obodai....... dat is niet zo mooi voor het waalwijkse. Ik denk dat wij dadelijk als enige team niet sterker uit de winterstop komen in tegenstelling tot onze concurrenten. Of Obodai wil graag gewoon spelen en THE man zijn. Hij kan overigens ook naar Feyenoord en Nice. Dus of RKC veel kans maakt. Nou ja we hebben iig de joker met vd Bergh in onze handen.
Een van de grote hoofden
  dinsdag 30 januari 2007 @ 18:10:32 #221
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_45830433
Rob van Dijk is naar Heerenveen.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_45831586
RKC wil nu v Beukering of we daar blij van moeten worden. Zou hij dan echt beter zijn dan: vd Bergh, vd Haar en Janssen..... RKC heeft Obodai nodig! verodomme!
Een van de grote hoofden
pi_45836789
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 18:47 schreef Virus het volgende:
RKC wil nu v Beukering of we daar blij van moeten worden. Zou hij dan echt beter zijn dan: vd Bergh, vd Haar en Janssen..... RKC heeft Obodai nodig! verodomme!
Bek houden punk!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_45845458
Joh de koude meneer leef jij ook nog!

Maar .nl meldt het nu ook OBODAI is rond met RKC aaaaaaaaaah wat een goede aankoop, erg netjes.

Daarnaast Vertonghen gehuurd voor het komende half jaar. Al hoewel ik niet zo voor huren ben vind ik elke aanwinst op dit moment wel ok. Ben ook erg benieuwd wat Kage gaat doen. Schijnt wel echt een vd grootste talenten van Belgie te zijn.

Maar ja RKC heeft nu nog geen eredivisiewaardige keeper dus ik ben benieuwd of ze die Deen nog kunnen betalen anders zal het wel Lemmens worden, belgische keeper die bij elk team word aangeboden.

En tja v Beukering dat weet ik niet zo goed hoor, de graafschappers zijn erg content over hem en zo veel beter is RKC op dit moment ook niet dan de GRaafschap. We zullen zien.... hij is iig nog niet binnen. Al met al een keeper heeft nu de grootste prioriteit en er is nog maar iets meer dan 22 uur te gaan...!!

Altijd mooi die winter transferperiode
Een van de grote hoofden
  woensdag 31 januari 2007 @ 04:18:10 #225
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_45846888
v Beukeringen hoeft van mij niet te komen.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_45856849
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 04:18 schreef HAL9000S het volgende:
v Beukeringen hoeft van mij niet te komen.
die komt ook niet meer

Tarik Sektioui komt wel op huurbasis

jullie doen goede ook goede zaken deze maand
pi_45856967
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 14:57 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

die komt ook niet meer

Tarik Sektioui komt wel op huurbasis

jullie doen goede ook goede zaken deze maand
Inderdaad . RKC is ook zo'n club die eigenlijk niet in de eerste divisie hoort
pi_45857089
Waar haalt RKC toch al dat geld vandaan?

Qua achterban zijn ze, na Excelsior, al jaren veruit de kleinste club van de Eredivisie.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  woensdag 31 januari 2007 @ 18:24:14 #229
67174 Dos37
Come on Twente
pi_45857219
Goed bezig RKC. Zolang jullie Heracles maar voor blijven
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  woensdag 31 januari 2007 @ 19:14:56 #230
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_45858969
Damn, RKC haalt veel spelers die toch zeker wat toe te lijken voegen. Obodai, De Ceulaer, Sektioui en Vertongen.

Maar RKC lijkt mij niet de meest vermogende club, Obodai koste 700.000 euro, en de overige huurspelers komen ook vast niet gratis. Een enorm risisco financieel risico mocht RKC niet in de eredivisie blijven.

Overigens is Obodai een uitstekende speler, maar spelers die per se weg willen nadat ze 2 wedstrijden op de bank beginnen na een blessure zijn mentaal niet geschikt voor het profvoetbal. Succes ermee zou ik zeggen!
pi_45863846
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 18:19 schreef koningdavid het volgende:
Waar haalt RKC toch al dat geld vandaan?

Qua achterban zijn ze, na Excelsior, al jaren veruit de kleinste club van de Eredivisie.
Wat dacht je van de verkoop van Donk aan AZ voor 2,5 miljoen en de tussentijdse transfer van Boullie naar Chelsea wat RKC ook nog bijna 2 Miljoen op heeft geleverd.

Ik hoop niet dat ze al dat geld vergooit hebben in een keer nu. Maar voor het komende half jaar hebben ze iig wat aardige spelers erbij.

Probleem is alleen dat het in de zomder weer leegloop is en dan kunnen ze weer opnieuw gaan beginnen.

En vermogen hebben ze verder niet want RKC heeft de op een na kleinste begroting in de eredivisie. Daarom is het ook zo knap dat RKC ieder jaar weer zo goed meedraait in de eredivisie. Op dit jaar na dan tot nu toe.

Maar ik mag wel stellen dat Brands daar altijd een groot aandeel aan heeft gehad. Dat was gewoon een super technisch directeur. Daar kan vd Vegt nog veel van leren.
Een van de grote hoofden
pi_45866290
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 21:24 schreef Virus het volgende:

Maar ik mag wel stellen dat Brands daar altijd een groot aandeel aan heeft gehad. Dat was gewoon een super technisch directeur. Daar kan vd Vegt nog veel van leren.
Brands is inderdaad een kanjer
pi_45889065
had nooit gedacht dat ik hier ooit zou posten, maar ik wou even zeggen dat ik echt respect heb voor de winsterstop aankopen:

Benjamin de Ceulaer (Feyenoord)
Erwin Lemmens (Olympiakos)
Anthony Obodai (Sparta)
Tarik Sektioui (FC Porto)
Jan Vertonghen (Ajax)
Hervé Kage (RSC Anderlecht)

Dat zijn trouwens ook niet de kleinste clubs

RKC uit het slop de 2e helft van het seizoen?
pi_45889138
Eerst zien dan geloven.
pi_45890562
De namen zijn er in ieder geval. Nu nog een team van zien te vormen .
pi_45893736
Lemmens was ook altijd een goede keeper, maar misschien is hij op zijn retour. Zo niet doen ze goede zaken in het doel.

En de komst van Scharik is toch wel een regelrechte verrassing. Natuurlijk is hij niet echt wedstrijdfit, verdween in oktober naar de achtergrond, maar dat kan snel groeien.

Hoe gaan ze dat trouwens doen met al die buitenspelers als Ikedia, Reuser, De Ceulaer, Garcia en Sektioui. Brede selectie ineens.
www.thuisuiteten.nl
pi_45916690
Geen idee hoe ze dat gaan doen. Ikedia speelt denk ik niet meer. Tenminste niet als basisspeler. Hij leeft een beetje in onmin met Wotte. Sektioui wordt denk ik iig niet op rechtsvoor gezet maar of in de spits of erachter of linksvoor. Benji zal rechtsvoor staan. Garcia, Remarcle en Ikedia zulllen het moeten doen met invalbeurten. Reuser is natuurlijk geen echte vleugel aanvaller maar meer een nr 10 speler. Geen idee of Wotte met zo n speler nog wilt gaan spelen maar ik denk dat hij dan ook liever de voorkeur geeft aan vd Bergh of Fuchs.

Trouwens als het niet rond was gekomen met Sektioui had RKC zijn pijlen gericht op NANDO RAFAEL en als ze die nu wel met een optie tot koop hadden weten binnen te halen dan was ik daar zeker blijer mee geweest!

Maar ja Sektioui is ook niet verkeerd. Probleem is alleen dat er veel te veel spelers nu met een contract lopen dat eindigt aan het eind van het seizoen. Dus kan vd Vegt in de zomer weer opnieuw beginnen met het op peil brengen van zijn selectie.
Een van de grote hoofden
pi_45916952
Er is blijkbaar veel geld in gepompt om te voorkomen dat RKC degradeert.
Benieuwd wat het wordt morgen.
- NAC Breda -
pi_45921619
Ze zijn erg actief geweest op de markt, ik ben benieuwd hoe dat zich gaat uiten op het veld.
  zaterdag 3 februari 2007 @ 21:12:38 #240
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_45953685
Nou het begint al goed
Cop killer
Kill them, cop killer
  dinsdag 6 februari 2007 @ 00:06:44 #241
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_46027767
Ik begrijp niet waarom Mark Wotte nou in Waalwijk is neergestreken. Die trainer kent totaal geen inlevingsvermogen en toekomstvisie. Als RKC degradeert, mogen jullie hem als eerste aanspreken.
pi_46033047
Wotte is een kut(trainer).
pi_46040387
Of juist degene die Wotte heeft binnen gehaald. vd Vegt! die heeft nl in een zeer korte tijd alles wat Brands heeft opgebouwd naar de klote geholpen.

En ja ik ben het met yeahinho eens wat hij vindt van Wotte.
Een van de grote hoofden
pi_46167130
Het zal me vanavond weer gaan benieuwen wat RKC uit de hoge hoed tovert. Dit is een van de crusiale wedstrijden voor RKC. Winnen we deze niet dan ben ik bang dat het nog moeilijk wordt om van die laatste plaats af te komen.

Hal9000s, ga je ook nog een keer gebruik maken van je seizoenskaart of wilde je RKC gewoon sponsoren. Ach ja moet je ook zelf weten natuurlijk. xie je
Een van de grote hoofden
pi_46648052
hopen op een leuke wedstrijd straks
  zondag 25 februari 2007 @ 16:34:32 #246
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_46660317
Heerlijk... eindelijk weer een fatsoenlijke overwinning. Dat hadden we echt nodig

Cop killer
Kill them, cop killer
pi_46660471
Hier trouwens een RKC-fan die ook Jong RKC volgt en weet hoe Kevin Vink het daar doet?
www.thuisuiteten.nl
pi_46660501
Gefeliciteerd kutvites
pi_46661523
quote:
Op zondag 25 februari 2007 10:29 schreef vitessezuid113 het volgende:
hopen op een leuke wedstrijd straks
dit bedoelde ik nou ook weer niet , maar ja het zat er wel in dat RKC weer eens thuis ging winnen , zeker omdat we nog weleens verliezen van clubs die laag op de ranglijst staan
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:39 schreef knnth het volgende:
Gefeliciteerd
straks komt sparta er nog overheen

toch maar gefeli met deze overwinning
  zondag 25 februari 2007 @ 17:07:56 #250
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_46661570
Thanx, we hadden het nodig. Niks gezien van die rode kaart trouwens...
Cop killer
Kill them, cop killer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')