"Wat is mijn S je?"quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:19 schreef gebruikersnaam het volgende:
En iedereen steeds vragen hoeveel zijn/haar signaal sterkte was
Hoe heetten die kaarten ook weer. Een afkorting was het... Dan ging je dus echt bij mensen langs om kaarten te ruilenquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:21 schreef Skorpija het volgende:
Wat was jullie nick op het bakkie?
De mijne was "Red Corner"![]()
En hadden jullie ook van die visite kaartjes met je nick erop.
Kan me nog herinneren dat ik ze spaarde![]()
Ja die kaartjes had ik ook. ruilen met klasgenootjes.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:21 schreef Skorpija het volgende:
Wat was jullie nick op het bakkie?
De mijne was "Red Corner"![]()
En hadden jullie ook van die visite kaartjes met je nick erop.
Kan me nog herinneren dat ik ze spaarde![]()
Die heb ik hier nog staan. Ooit eens via marktplaats willen verkopen maar geen hond die er een bod op uitbrachtquote:
QSL kaartenquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe heetten die kaarten ook weer. Een afkorting was het... Dan ging je dus echt bij mensen langs om kaarten te ruilen.
o ja , ik weet jhet weer.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe heetten die kaarten ook weer. Een afkorting was het... Dan ging je dus echt bij mensen langs om kaarten te ruilen.
QTAquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:11 schreef mazaru het volgende:
Hoe vroeg je nou ook al weer waar iemand zat?
Daar was ook zo'n uitdrukking voor.
Lady Rose.... kraak, kraak kom d'r 'ns in...quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:15 schreef Copycat het volgende:
Ik was Lady Rosa... een 10-jarige lady.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:38 schreef ElisaB het volgende:
Lady Rose.... kraak, kraak kom d'r 'ns in...
Wij hebben op die manier wel eens een aantal tl buizen kapot gereden!quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:44 schreef ElisaB het volgende:
Mijn broer had een bakkie in zijn 2cv. De entenne wat een dikke anderhalve meter en dat was geweldig als je door een parkeergarage reed
Nostalgie!
Geen moeite met een beetje een antennequote:Op woensdag 15 maart 2006 17:50 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Wij hebben op die manier wel eens een aantal tl buizen kapot gereden!![]()
Per ongeluk echt waar!![]()
Dan had je meer vermogen inderdaad en was je hartstikke illegaal.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:56 schreef Captain_Chaos het volgende:
Vergis ik me trouwens of noemden ze een versterker op je zender een 'kacheltje'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |