Ik had het berichtje eerst nog een keer weggehaald.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:48 schreef gnoompje het volgende:
is ook prima maar vond het zelf een beetje een raar gezicht dat ik er 2 keer in sta. Vandaar de vraag.
Ben zo brutaal geweest...quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:29 schreef Yoni het volgende:
In het topic met het nieuws van Danyel heeft esmeralfa geprobeerd een plaatje te posten van een kaarsje o.i.d., echter nu staat er de welbekende kikker. Misschien even weghalen?
Ik heb niks gezienquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:04 schreef shmoopy het volgende:
Als Merisse het nog heeft gezien: excuses.
Ik zag de mail met de beslissing te laat, topic is weer open.
ik vind topics als deze nutteloos. gewoon omdat het nergens over gaat. wat heb je er nou aan om hier te melden dat iemand een maxi cosi achter op de fiets doet? dat moet je tegen de persoon zelf zeggen. dan zou het nog effect kunnen hebben.quote:Want?
Lijkt me slimmer om dit soort opmerkingen dan voor je te houden. Want nu heb je dat nutteloze topic in je AT staan.
Verdere discussie hierover graag in het mod topic.
Als topics iemand niet aan staan dan lees je er maar over heen!
Het gaat wel ergens over. Iemand vraagt zich af of dat net zo onveilig is als zij denkt. En wat mensen zou kunnen bewegen hun kind in die onveilige situatie te brengen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:17 schreef lady-wrb het volgende:. gewoon omdat het nergens over gaat.
kan daar geen goktopic over geopend worden?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:02 schreef Brighteyes het volgende:
Dat zullen we wel niet te weten komen gok ik...
en wat er stondquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:02 schreef _evenstar_ het volgende:
om te bashen is niet leuk nee.. nu ben ik wel nieuwschierig naar wie het was![]()
![]()
Denk dat he niet zo heel moeilijk is om te raden wie het was. Twas vast een mama die alles wel perfect doet en heeft gedaanquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:23 schreef _evenstar_ het volgende:
spekkie ik heb het gezienen ik zwijg wijs
![]()
owww zij ....quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:24 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Denk dat he niet zo heel moeilijk is om te raden wie het was. Twas was een mama die alles wel perfect doet en heeft gedaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |