Ja zeg! Je moet wel consequent zijn, hé?quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:21 schreef Brighteyes het volgende:
tvp's zijn TerugVindPosts
Zodra je in een topic post staat hij in je My Active Topics zodat het makkelijk terug te vinden is.
Als je een tvp plaatst doe je dat omdat je wel graag wil zien of er nieuwe reacties zijn in een topic maar je even geen zinnige bijdrage hebt.
We zijn er over het algemeen niet blij mee omdat er dan de kans is dat bijv. bij een Z&G topic eerst 14 posts zou hebben met alleen meer 'tvp' erin. En dat staat gewoon stom.
Vandaar dat we ze deleten. Maar ook weer niet altijd, alleen als ze heel storend zijn. En dat vond ik dus van de 2 hierboven.
Snap je het nog?
Ik ga die verjaardagen nu even doen.
ik werd geroepen?quote:Op donderdag 27 april 2006 12:42 schreef Sugar het volgende:
Zieken om te zeiken, zeuren en zagen.![]()
En zaniken.
Ik heb ook wel eens gedacht of daar iets aan te doen is maar...quote:Op donderdag 27 april 2006 12:49 schreef PM-girl het volgende:
Vraag/idee?
In het ZG topic staan keurig de data van uitgerekende bevallingsdata. Ik vroeg me af of het een idee is om erachter te zetten hoeveel weken dat dan is? Nu ben ik elke keer aan t rekenen.
Daarom dus.quote:Mm, nu ik dit typ bedenk ikme dat dat lastig is,omdat het elke dag verandert! Niet zo'n slim idee dus!
Ik vind dat op zich wel leuk, maar ik ben ook buiten OUD aan t posten en daar vind ik het niet zo nodig, als het in je sig staat, staat het overal.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:54 schreef Sugar het volgende:
Iedereen móet gewoon zo'n ticker in zijn sig doen.![]()
Ja, lijkt me ook wel leuk.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:00 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik vind dat op zich wel leuk, maar ik ben ook buiten OUD aan t posten en daar vind ik het niet zo nodig, als het in je sig staat, staat het overal.
Vandaar dat het leuk/handig zou zijn in OUD alleen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |