Je zou, als fok zijnde, natuurlijk ook kunnen gaan bedenken waarom mensen de banners gaan blokkeren. Die avatar-advertenties beginnen me ook al de keel uit te hangen. Mag je raden welke requests mijn browser binnenkort niet meer gaat doen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:44 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
je kan er een ban voor krijgen.
of avatars voor een games.fok actie....quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:45 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Soms wel ja.
Maar als er een banner echt extreem traag is, wordt ie wel uitgeschakeld. Net zoals flashbanners die een veel te hoge load veroorzaken
op de FP heb ik er anders weinig van gemerktquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:45 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Soms wel ja.
Maar als er een banner echt extreem traag is, wordt ie wel uitgeschakeld. Net zoals flashbanners die een veel te hoge load veroorzaken
Oh, 15 seconden is niet 'extreem traag'?quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:45 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Soms wel ja.
maar bij jou laad hij nog ik krijg een time-out te zienquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:12 schreef Polen het volgende:
En het is weer raak. Het ging zo goed vanochtend maar nu is het weer 15-20 seconden wachten per pagina. Om je ogen uit je kop te janken zo traag.
Dat is omdat ik telkenmale wanneer het laden hangt op F5 ram. En soms op 'back' en dan weer op 'forward' en dan nog eens op F5.quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:06 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
maar bij jou laad hij nog ik krijg een time-out te zien
ad.nl.nogwat aanklagen voor RSIquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:15 schreef Polen het volgende:
[..]
Dat is omdat ik telkenmale wanneer het laden hangt op F5 ram. En soms op 'back' en dan weer op 'forward' en dan nog eens op F5.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |