En dan rijdt hij je vlug aan... Probeer dan maar aan je verzekering uit te leggen dat hij je "voorrang" gaf.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:07 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
doorrijden natuurlijk. hij geeft het zelf toch aan? je kan wel gaan wachten of terugzwaaien van "nee ga jij maar", maar daar hou je alleen maar het verkeer mee op, dus fout bezig
de situatie die jij schets is idd mogelijk, maar de mogelijkheid dat zoiets gebeurd is natuurlijk heel erg klein en dat weet jij ookquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:08 schreef Skorpija het volgende:
[..]
En dan rijdt hij je vlug aan... Probeer dan maar aan je verzekering uit te leggen dat hij je "voorrang" gaf.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:08 schreef Skorpija het volgende:
[..]
En dan rijdt hij je vlug aan... Probeer dan maar aan je verzekering uit te leggen dat hij je "voorrang" gaf.
tijdens een examen onnodig toeteren, way to go.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:10 schreef -tK- het volgende:
Stoppen en gaat toeteren dat ze moeten doorrijden
Mensen moeten de verkeersregels leren, dus moet je ze dat aan hun verstand brengen..![]()
Idd. ALTIJD dit doen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:35 schreef paparia het volgende:
Altijd stoppen, uitstappen en de lul die zich niet aan de regels houdt voor zijn/haar bek slaan.
Bij deze genomineerd voor de meest nutteloze bijdrage aan dit topicquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:35 schreef paparia het volgende:
Altijd stoppen, uitstappen en de lul die zich niet aan de regels houdt voor zijn/haar bek slaan.
Maar gebeuren er ongelukken omdat je voorrang hebt gekregen, dan ligt de fout toch bij jou.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:36 schreef SocialDisorder het volgende:
even serieus, als iemand jou voorrang geeft, mag je dat gewoon nemen. De voorrangsregelingen in de wet zijn bedoeld om het geheel te stroomlijnen, zodat iedereen weet waar hij/zij aan toe is. Het staat bestuurders echter vrij om vrijwillig voorrang te verlenen aan andere verkeersdeelnemers, mits dit geen gevaarlijk verkeerssituatie oplevert.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:06 schreef Palomar het volgende:
... Of je vraagt eerst aan de examninator of het mag ...
nee, dan houdt je tegenover de agent vol dat de persoon rechts van jou voorrang verleende, en zal uit het technisch onderzoek blijken dat de auto van rechts optrok, in plaats van remde.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar gebeuren er ongelukken omdat je voorrang hebt gekregen, dan ligt de fout toch bij jou.
Nooit wat vragen aan die vent over het verkeer, behalve als het een écht bizarre situatie is... Dit soort dingen moet je zelf op kunnen lossen, die man zit niet altijd naast je.quote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:40 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Nooit wat vragen aan die vent over het verkeer, behalve als het een écht bizarre situatie is... Dit soort dingen moet je zelf op kunnen lossen, die man zit niet altijd naast je.
Ik ken iemand die geloof ik ooit is gezakt toen ze in zo'n situatie zei: "O, wat een aardige man" en doorreed. Te lichtvaardig handelen ofzo.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:31 schreef Evil-Cherry het volgende:
Even hardop denken, dan weet je examinator ook hoe je denkt en of dat correct is. "Och, dat is aardig, maar wel een beetje link, ik ga er maar rustig voorbij". Gewoon, zorgen dat het NIET op een vraag lijkt, maar echt als een hardop-gedachte.
Klopt, het is maar net hoe zijn pet staat, sommige kunnen er niet eens tegen als je gezellig zit te kletsen (de mijne welquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:43 schreef Petera het volgende:
[..]
Ik ken iemand die geloof ik ooit is gezakt toen ze in zo'n situatie zei: "O, wat een aardige man" en doorreed. Te lichtvaardig handelen ofzo.
Beste wat je kunt doen is hopen dat je zo'n situatie niet tegenkomt, want wat je ook kiest, je had altijd het andere moeten doen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |