Hier een oververmoeide en zieke moeder die het even he-le-maal gehad heeft. Volgens het Oei-ik-groei boek zit Emma in een sprongetje, maar dat maakt het niet minder makkelijk. Het kan overigens ook aan iets anders liggen, want ik heb gisteravond haar voor het eerst in een bakerzak laten slapen. Nou, de hele nacht heeft ze onrustig geslapen, 's avonds wilde ze niet naar bed en vanaf 1 uur (wij waren weer erg laat naar bed omdat ze niet wilde slapen) begon het 'feest' weer. Ik ben er misschien wel zo'n 15 keer uit geweest, als het niet meer is. Niet leuk als je griep hebt
![]()
...
Zou het kunnen liggen aan het feit dat ze nu in de bakerzak slaapt? (hoewel ze zowiezo de laatste paar nachten heel slecht slaapt en 's avonds ook ineens niet meer in bed wil slapen, het is deze nacht wel heel erg geweest) Vraag me dan af of ik het wel moet doorzetten en niet gewoon moet gaan inbakeren weer. Desnoods met Pacco doeken (welke moet ik dan hebben? Comodo geloof ik? Emma is nu 4 1/2 maand)
Saffier, als je vaker de fles dan de borst geeft zul je ook steeds minder borstvoeding krijgen natuurlijk...maar misschien is dat uiteindelijk ook de bedoeling?
Igraine, leuk he, die muzikaliteit van de kleintjes. Noa bewoog ook al heel vroeg op muziek, en vond het heerlijk om te trommelen op de djembé die ik hier heb staan. Geweldig he!
Ik ga ook eens naar die muziekinstrumentjes kijken! Nog niet voor Emma overigens, lijkt ze me nog een beetje te jong voor
![]()
Evenstar, wat leuk die cadeautjes!! Erg leuk ja, om dingetjes te krijgen voor je kleintje. Heb ik nu bij Emma veel minder gehad, maar dat is logisch, tweede krijgt altijd minder eigenlijk (iedereen denkt: die heeft toch nog genoeg van de oudste
![]()
)...
Renzell, wat gaan jullie je jochie verwennen en wat wordt hij verwend door al die opa's en oma's! (idd 'handig', hier ook gescheiden ouders van m'n man, en die zijn ook nogal gul, vooral de oma...maar af en toe beetje té hoor, ze kan niet eens op bezoek komen zonder een cadeautje mee te nemen en dat hoeft ook niet altijd natuurlijk!)
Leuk om je voorbereidingen voor de verjaardag van Julius te lezen. Ik was er toen helemaal niet zo mee bezig, maar da's wel logisch, Emma was toen net geboren...maar goed, aankomende verjaardag wordt het extra feest dan!
[ Bericht 7% gewijzigd door Suzanna op 31-03-2006 09:51:17 ]