abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 maart 2006 @ 23:08:54 #251
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36449835
dat laatste mee eens maar wat betreft het kma verhaal zolang ze geen provo heetf gehad mag en kan er geen diagnose gesteld worden

hier een vrolijk allert meisje het cb was zeer tevreden.
ze eet goed, speelt lekekr met der nijntje wagenspanner, het boogje van het speelklee dis maar eng ze wilt gaan staan we mogen dit gewoon toelaten door een beetje te hupsen en ook vliegtuigje e.d. mogen we nu gewoon doen omdat ze toch aan die dingen moet wennen ondanks het zuur.. op het 2e prikje reageerde ze erg goed kortom een tevreden kindje en supertrotse oudjes
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_36455160
Vliegtuige zo leuk!
Fijn dat ze het zo goed doet Evenstar!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_36455848
De koorts bij Amber is weer gezekt. Gisteravond om 22.00 uur had ze nog 38.0 en vanmorgen was het 37.5.
Ze heeft heel goed geslapen vannacht. Ze werd vanmorgen om 7.30 wakker. Hebben haar vanancht niet onder een dekentje gelegd maar alleen in d'r slaapzakje ene een lakentje.

Ik ga zo lekker douchen. Amber zal zo wel weer moe worden en gaan slapen. Ze lag daarnet bij me oin bed op mijn arm en toen lag ze bijna te slapen. Maar ja, toen moest ik niesen en werd ze wakker.. gaat ze keihard liggen lachen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 29 maart 2006 @ 10:56:47 #254
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_36457016
Fijn dat het zo goed gaat met Arwen, Evenstar!

Vicky, fijn dat het beter gaat met Amber

Ik verbaas me er nog steeds over dat Robin elke ochtend zo vrolijk is, ookal moet ik hem altijd wakker maken voor z'n eerste fles Meteen dat stralende gezichtje, een goed begin van de dag
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_36460384
Met Kim gaat het tot nu toe goed. Met mij niet. Ik heb ws een (midden)oor ontsteking. Kan pas vanaaf naar de ha-post, aangezien ik ook duidelig ben en niet alleen ga lopen naar de ha. Dat durf ik met Kim niet aan.
  woensdag 29 maart 2006 @ 14:07:19 #256
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_36461230
Nog een paar daagjes Tearsong!!! Hoe is het met de zenuwen? En met de taart? En de cadeau's? En de nostalgische dikke buiken en bevallingsherinneringen? Word het groot feest, de eerste verjaardag van je mooie Iejoor? Vertel vertel!!!
pi_36463165
Merlijn is vandaag weer eens gewogen op het CB. Hij weegt nu 5150 gram en is in twee weken 280 gram aangekomen, vondt het toch weer aardig veel. Had namelijk welminder verwacht doordat hij zo beweeglijk is.
pi_36463435
beterschap ingrid!

tearsong (en renzell ook!) jaja de 1e verjaardagen komen er aan.... !! hoe is 't met de 1-jaar-na-dato-blues?
pi_36471995
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 15:10 schreef bixister het volgende:
beterschap ingrid!
Tnx. Ben naar de hapost geweest en heb een fikse oorontstekeing, wat echt megaveel pijn doet. Hopelijk werken de medicijnen snel!

Met Kim gaat het redelijk. Ze heeft vandaag niet gespuugd! Ze had net wel krampjes, zielig!
Maar cinababy en cosibag en lekker bij papa op schoot, helpt wel!
pi_36473577
Pfft ja, die eerste verjaardag. Het is toch wel raar. Aan de ene kant ben ik mega trots op mijn 'grote knul', en aan de andere kant hou ik hem ook zo graag nog even baby. Maar ik ben vooral trots en blij. We zijn veel aan het terugkijken nu op het afgelopen jaar. De oude foto's worden er regelmatig bijgehaald en het is haast bijna niet voor te stellen dat er alweer een jaar voorbij is, ookal zeggen ze je 10.000x vanaf de geboorte dat het allemaal zo hard gaat. Wat hebben we veel meegemaakt in dat korte jaartje

De taarten zijn geregeld, ik durf het zelf niet aan om te gaan bakken (veels te bang dat DE taart mislukt) dus hij krijgt nu een taart van de bakker. Een teletubbies taart want die vindt hij zo leuk.Cadeautjes zijn ook in orde, van ons krijgt hij een zandbak en een Little People garage. Ben zo benieuwd wat hij ervan gaat vinden!

Zaterdag komen zijn opa's en oma's en tantes en ooms. Zondag komen een aantal vriendinnen van mij, allemaal met kindjes tussen de 1,5 jaar en 5 maanden oud. Een soort afterparty dus

Ik heb er wel zin in!

Hoe is het bij jou Renzell?

She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  donderdag 30 maart 2006 @ 09:37:19 #261
45621 Suzanna
Mama van...
pi_36484965
Wat een gedoe met die flesvoedingen hier zeg ... en die CB's weten ook vaak niet waar ze over praten. Het verschilt ook zó per plaats.. maar goed, ik ben wel blij dat er CB's zijn...volgens mij zijn die lang niet in elk land beschikbaar voor ouders.

Hier ook een moeder die ziek is... heb griep en dat was erg lang geleden, dus voel me nu knap beroerd. Emma werkt ook helemaal niet mee... (niet dat ze dat expres doet hoor), gisteravond zijn we de hele tijd met haar bezig geweest, krampjes, willen drinken, huilen, niet willen drinken, niet in bed willen slapen...uiteindelijk pas om half twaalf lag ik in bed, veeeel te laat. De nacht ervóór was het nog erger, toen wilde ze om de twee uur weer even getroost worden. Niet leuk met een bonkend hoofd en overal spierpijn..

Hebben jullie dat nou ook, dat bij krampjes die Cinababy helemaal niet helpt? Ik vind het zó raar dat de krampjes zo lang duren nu... en eigenlijk helpt ook niets ertegen.
pi_36485945
Suzanna, Cinababy helpt hier vlgens mij wel redelijk. Ik doe ook standaard 3x per dag druppeltjes in de fles. Bij de 1e, 2e en laatste fles.

Volgens mij krijgt Amber tandjes. Ik voel een bobbeltje aan de bovenkant en ze huilt anders. Het is niet echt huilen, het is meer dreinen.. Ben benieuwd.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 30 maart 2006 @ 12:27:33 #263
45621 Suzanna
Mama van...
pi_36488742
Da's lekker vroeg, Vicky! Noa had haar eerste tandjes pas bij 10 maanden (maar ja, dat is ook een uitzondering he ) ... maar ik vergeet ook telkens dat Amber wel een stukje ouder is dan Emma.

Fijn dat de druppeltjes bij jou wel werken...voor mijn gevoel hier niet, maar ja, het kan natuurlijk ook een combinatie van factoren zijn dat Emma in bed huilt. Ik krijg als het goed is vandaag de bakerzak binnen die ik heb gekocht, ik hoop het maar, want het inbakeren is erg vervelend.
pi_36489359
Ik heb soms het idee dat ze krampjes krijgen van Cinababy in plaats van dat het er tegen helpt

Ik gebruik nu gewoon venkeldruppels.
Variety is the spice of life
  donderdag 30 maart 2006 @ 13:01:49 #265
34891 melonovy
La Kutschie
pi_36489756
Even goed nieuws van onze grote baby, hij heeft net 2 stapjes gelopen, los!! We waren wat aan het spelen, rondom de tafel kruipen en lopen en zo, beetje pakkertje doen, en toen liep ie 2 stapjes los van de tafel zo in mijn armen. Oeh, wat goed he!!!
Het voelt goed hè?
A je to!
  donderdag 30 maart 2006 @ 13:58:04 #266
105888 renzell
pi_36491296
Wow Mel; wat knap van je beer!!! Echt heel stoer! Juultje is nog lang niet zo ver hoor. Hij staat wel steeds vaker 'zomaar' even los. Wij beginnen dan heel hard te juichen en te klappen en dan kijkt ie ons heeeeeel trots aan, om vervolgens weer op zijn kontje te vallen. Stappen langs de bank gaat wel steeds beter en sneller, maar kruipen is hier toch nog altijd DE manier om het snelste van punt A naar punt B te komen. En zeg nou zelf, zo'n kruipende luierkont in je huis is ook wel heel gezellig en lief.

Hier thuis zo veel drukte dat er niet echt tijd is om van de wap te raken door de naderende eerste verjaardag. Ik merk wel dat ik heel veel aan het nadenken en dromen ben over de bevalling en die k*tperiode daarna. Heel lang heb ik er een slecht gevoel over gehad. Ten eerste omdat het gewoon een HEL was en ten tweede omdat ik het gevoel had dat ik sterker, stoerder en koelbloediger had moeten zijn ofzo. Ik merk dat het echt een beetje een trauma voor me is geweest. En nu pas kan ik heel langzaam trots zijn op mezelf en op hoe het gegaan is.

Tearsong; hier trouwens ook een taart van de bakker hoor! Daar doen wij helemaal niet moeilijk over. Bakker; doet u mij die aller allergrootste maar! En met zoveel mogelijk meuk erop alstublieft. Dan mag Juultje eerst lekker alles eraf rausen en eten wij daarna met z'n allen de brokstukken op.
Wij gaan trouwens een schommeltje kopen voor onze beer. En misschien ook nog een zandbakje. Leuk!!! Van opa en oma 1 krijgt ie een bolderkar en van opa en oma 2 een loopfietsje. Van opa en oma eh.... 3 heeft ie een autostoel gekregen. Handig hoor.... gescheiden opa's en oma's.
Ik heb er wel zin in. Vind het aan de ene kant ook jammer om de 'babyperiode'af te sluiten, maar vind het vooral ook heel leuk dat deze nieuwe periode nu aanbreekt. Juultje is er klaar voor. En wij.... ja, wij ook! Al zal er zo hier en daar nog wel een traantje weg gepinkt worden denk ik zo. Want o wat is ie lief!!! En o wat wordt ie al groot!!! En o, wie had kunnen vermoeden dat dit jongetje die twee streepjes waren waar we zo van schrokken. Hij was het!!! Bizar!!!! En fantastisch.
Bijna dag babietje Tomas!!! Juultje zwaait naar je.

[ Bericht 1% gewijzigd door renzell op 30-03-2006 14:07:00 ]
  † In Memoriam † donderdag 30 maart 2006 @ 14:07:21 #267
81992 Githa
pi_36491535
Een schommel voor Juul dat gaat hij vast geweldig vinden....en stappen langs de bank Wauw!

Tearsong, bijna meid, ik zal vast een plekje warm maken in het dreumistopic, gezellig!
zo te lezen ben je er klaar voor en die garage is hier ook een grote HIT hoor vind hij vast helemaal geweldig.
  donderdag 30 maart 2006 @ 14:08:55 #268
105888 renzell
pi_36491589
En sorry dat ik even niet reageer op alle andere babietjes in dit topic, maar door mijn soort van fok-dip ben ik even heel slecht bijgelezen. Ik blaas jullie allemaal lieve kusjes toe!
  donderdag 30 maart 2006 @ 15:47:01 #269
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36494923
tomas bijna bijna feest en juultje ook al bijna een afscheid wat gaat dat hard hoor

hier een mini feestje ons musje alweer 3 maanden, een kwart jaar
en ze is zo lief en zo leuk, ze giebelt
ze is gisteren schandelijk verwend door haar oom uit amerika : een heel lief konijntje die een leuk versje opzegt, een knufpopje/doekje van snoopy (baby's first snoopy)
een onwijs lief slabje met een handig kordje voor de fiep er aan vast een mooi geel setje met rompertje alleen daar past ze over een half jaar pas in en een zooi aan sokjes en een speciale kaart voor de pasen. de bofbips de snoopy is erg leuk om in de mond te stoppen, net zoals de rest trouwens en aan mama's haar trekken is vet stoer!
  donderdag 30 maart 2006 @ 15:47:36 #270
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36494941
* _evenstar_ en arwen blazen een lief kusje terug naaar juul en renzell
  † In Memoriam † donderdag 30 maart 2006 @ 15:49:10 #271
81992 Githa
pi_36494994
bofbips

Maar Arwen je bent goed verwend hoor ik wel, wat is het leuk als je kleintje cadeautjes krijgt he Evenstar
  donderdag 30 maart 2006 @ 15:51:47 #272
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36495069
ja helemaal geweldig, gisteren met me moeder al kadootje voor sint gekocht ik ben nu al nieuwschierig naar hoe ze het vinden gaat enzo
ga ook maar eens kijken voor kleine prullerij voor je het weet is het alweer sint
geheel offtopic hier maar ik wil je zeggen dat ik je een superlieve superdappere en sterke vrouw vind
  † In Memoriam † donderdag 30 maart 2006 @ 15:56:34 #273
81992 Githa
pi_36495243
dank je wel evenstar, zo voelt het niet, maar altijd fijn om te horen

Maar de sint! Ja, daar heb ik ook zin in.
Vorig jaar heeft Jordy dat natuurlijk al meegemaakt, maar dit jaar zal hij het wat meer beseffen en ook zeker intensiever gaan meescheuren
Maar je bent er optijd bij btw als je dan toch opzoek bent, bij de zeeman verkopen ze hele leuke muziekinstrumenten pakketjes voor 7,99 van hout, dus echt niet duur! en ik denk dat arwen tegen die tijd daar best mee kan spelen.
  donderdag 30 maart 2006 @ 16:02:58 #274
34891 melonovy
La Kutschie
pi_36495471
wat een verwennerij hier, wat leuk! Schattige bofbipsjes hier!
Het voelt goed hè?
A je to!
  donderdag 30 maart 2006 @ 16:03:30 #275
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36495483
hmm goede tip ze krijgt van oma sint een hele stoere loopkarretje met nijntje blokken
maar naar dat soort "goedkope" spulletjes ben ik dus opzoek
  donderdag 30 maart 2006 @ 16:07:29 #276
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36495611
och ik vergeet yoram helemaal wel vroeg hoor al stappen het nijntje shirt is nog te groot maar zodra ze het past stuur ik je een kiekje
pi_36495642
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 15:47 schreef _evenstar_ het volgende:
de snoopy is erg leuk om in de mond te stoppen
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 30 maart 2006 @ 16:33:24 #278
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_36496376
Yoram al lekker stappen, goed zeg! Arwen wat leuk die verwennerij, Renzel alweer bijna een jaar lang mama, wat gaat het hard!
Hier helpen de cinababydruppels als een trein! Afkloppen maar, want we hebben ze al een tijd niet meer nodig gehad.
Ingrid ben je er uitgekomen met de voeding hoe je het nu op moet gaan voeren?

En Tobias? Tobias is gewoon lief... hij kletst me de oren van het hoofd, ik moet nodig baby's gaan leren denk ik, heeft interesse in het omrollen, maar het lukt nog niet dus is hij lekker aan het oefenen. Morgen weer naar het cb om te wegen, hij was te weinig aangekomen ook volgens de kinderarts en nu krijgt hij 3x borst en 2x de fles per dag. Maar ik denk dat het nu vrij snel naar 2x borst en 3x fles gaat, want die buikgriep heeft hier geen goed gedaan helaas. Jammer maar helaas, Tobias vind het wel best allemaal.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_36502068
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 15:56 schreef Githa het volgende:
dank je wel evenstar, zo voelt het niet, maar altijd fijn om te horen

Maar de sint! Ja, daar heb ik ook zin in.
Vorig jaar heeft Jordy dat natuurlijk al meegemaakt, maar dit jaar zal hij het wat meer beseffen en ook zeker intensiever gaan meescheuren
Maar je bent er optijd bij btw als je dan toch opzoek bent, bij de zeeman verkopen ze hele leuke muziekinstrumenten pakketjes voor 7,99 van hout, dus echt niet duur! en ik denk dat arwen tegen die tijd daar best mee kan spelen.
Oh die zijn leuk, maar daar kan ze al veel eerder mee spelen hoor! Hier wordt er al zeker zo'n 2 maanden mee gespeeld. Iig met de sambaballen en met zo'n belletjes ding. Er zat ook een tamboerijn in maar daar is ze met acht maanden nog wel wat te klein voor.

Volgens manlief kan muzikaliteit niet vroeg genoeg aangeleerd worden.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  † In Memoriam † donderdag 30 maart 2006 @ 20:59:43 #280
81992 Githa
pi_36504464
Zo is dat Igraine!
Jordy sjouwt ook het liefst de hele dag met de sambaballen ze klinken ook heel leuk als je ze van de trap af dondert... Jordy style
  vrijdag 31 maart 2006 @ 07:57:56 #281
45621 Suzanna
Mama van...
pi_36514939
Hier een oververmoeide en zieke moeder die het even he-le-maal gehad heeft. Volgens het Oei-ik-groei boek zit Emma in een sprongetje, maar dat maakt het niet minder makkelijk. Het kan overigens ook aan iets anders liggen, want ik heb gisteravond haar voor het eerst in een bakerzak laten slapen. Nou, de hele nacht heeft ze onrustig geslapen, 's avonds wilde ze niet naar bed en vanaf 1 uur (wij waren weer erg laat naar bed omdat ze niet wilde slapen) begon het 'feest' weer. Ik ben er misschien wel zo'n 15 keer uit geweest, als het niet meer is. Niet leuk als je griep hebt ...

Zou het kunnen liggen aan het feit dat ze nu in de bakerzak slaapt? (hoewel ze zowiezo de laatste paar nachten heel slecht slaapt en 's avonds ook ineens niet meer in bed wil slapen, het is deze nacht wel heel erg geweest) Vraag me dan af of ik het wel moet doorzetten en niet gewoon moet gaan inbakeren weer. Desnoods met Pacco doeken (welke moet ik dan hebben? Comodo geloof ik? Emma is nu 4 1/2 maand)

Saffier, als je vaker de fles dan de borst geeft zul je ook steeds minder borstvoeding krijgen natuurlijk...maar misschien is dat uiteindelijk ook de bedoeling?

Igraine, leuk he, die muzikaliteit van de kleintjes. Noa bewoog ook al heel vroeg op muziek, en vond het heerlijk om te trommelen op de djembé die ik hier heb staan. Geweldig he!
Ik ga ook eens naar die muziekinstrumentjes kijken! Nog niet voor Emma overigens, lijkt ze me nog een beetje te jong voor

Evenstar, wat leuk die cadeautjes!! Erg leuk ja, om dingetjes te krijgen voor je kleintje. Heb ik nu bij Emma veel minder gehad, maar dat is logisch, tweede krijgt altijd minder eigenlijk (iedereen denkt: die heeft toch nog genoeg van de oudste )...

Renzell, wat gaan jullie je jochie verwennen en wat wordt hij verwend door al die opa's en oma's! (idd 'handig', hier ook gescheiden ouders van m'n man, en die zijn ook nogal gul, vooral de oma...maar af en toe beetje té hoor, ze kan niet eens op bezoek komen zonder een cadeautje mee te nemen en dat hoeft ook niet altijd natuurlijk!)
Leuk om je voorbereidingen voor de verjaardag van Julius te lezen. Ik was er toen helemaal niet zo mee bezig, maar da's wel logisch, Emma was toen net geboren...maar goed, aankomende verjaardag wordt het extra feest dan!

[ Bericht 7% gewijzigd door Suzanna op 31-03-2006 09:51:17 ]
pi_36515183
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 12:48 schreef nebelung het volgende:
Ik heb soms het idee dat ze krampjes krijgen van Cinababy in plaats van dat het er tegen helpt

Ik gebruik nu gewoon venkeldruppels.
Volgens mijn 'schoonzus' die verloskundige in wording is klopt dat! Ze had het er pas over toen ik bij 't nieuw inpakken van de koelkast een flesje cinababy tegenkwam (hielp hier niet, 1x geprobeerd en ik geloof niet zo in homeopathie). Zij zei dat als je het te veel geeft, je daarmee de darmen stillegt waardoor de krampjes erger worden.

Yoram wat goed dat je al loopt en Julius/Renzell succes met de voorbereidingen Kan hij z'n armpje al omhoog doen bij 'hoera'? (heb ik bij Myrthe expres niet geoefend, te recalcitrant toen )
pi_36515342
Even een vraagje, ik geef Sara vanmiddag voor het eerst brood. Kan ik nou meteen beginnen met stukjes brood? Heb smeerkaas gehaald voor erop. Of moet ze eer leren kauwen op een broodkorst? Sara eet al wel goed stukjes, haar eten 'prak' ik ook gewoon, er wordt eigenlijk niets meer gepureerd hier...
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_36515515
k geef Hanne stukjes bood en vaak een broodkost erna in het handje.

(Heel soms ook tijdens het eten. Want ja, Wilyan wil ook wel eens een broodje )
W ~ H ~ T
pi_36515564
fuente ik zou beginnen met droog brood, of hooguit met een beetje boter. dat kauwt echt makkelijker weg dan iets met smeerkaas erop (is te klef). en ik deed ook vrij grote stukken, zodat ze er zelf af kon happen. maar het ene kind vindt dat wel meteen leuk en fijn en de ander heeft liever kant en klare kleine stukjes. even uitproberen.
pi_36516047
ik ben geradbraakt!! Gister was Amber hartstikke gezellig, ze had goed geslapen en ze lag om 22.00 uur in bed. Ik niet lang daarna. Om 2.15 uur werd ik wakker van een autoalarm, ons autoalarm. Volgens Mies was het de wind maar ik sliep meteen niet meer (heb 2x een inbraak meegemaakt, 1 keer toen ik thuis kwam en 1 keer was ik thuis, dus ik ben nogal "bangig" aangelegd). Een half uurtje ging het alarm weer af.

Rond 5 uur werd Amber wakker. Nog geprobeerd om een speentje te geven maar dat lukte niet. Ik rook ook al weer iets, dus luiertje verschoond en toen zag ik ook dat Amber haar bedje ondergespuugd had. Bedje verschoond en Amber een flesje gegeven. Rond 6 uur lag ze er weer in en om half 8 was ze weer wakker... Ik heb ook niet echt lekker meer geslapen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 31 maart 2006 @ 09:46:45 #287
105888 renzell
pi_36516287
Ik zou ook beginnen met droog brood Fuente. Dan kan Sara eerst wennen aan de smaak en structuur van het brood, voor ze gewend raakt aan van alles erop. Bovendien heeft ze dingen zoals smeerkaas echt nog niet nodig. Juultje heeft wel 2 of 3 maanden droog brood gegeten voor ik er een heel klein beetje boter op deed. Pas tegen de tien maanden kreeg ie smeerkaas en tegenwoordig geef ik hem bijna alles (behalve zoet en smeerworst enzo). Wel leuk hoor, die eerste boterham. Hier was het in ieder geval feest. Juultje vond het prachtig om met een korst brood bij ons aan tafel te zitten. Veel plezier!
pi_36517133
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 08:31 schreef poemojn het volgende:

Volgens mijn 'schoonzus' die verloskundige in wording is klopt dat! Ze had het er pas over toen ik bij 't nieuw inpakken van de koelkast een flesje cinababy tegenkwam (hielp hier niet, 1x geprobeerd en ik geloof niet zo in homeopathie). Zij zei dat als je het te veel geeft, je daarmee de darmen stillegt waardoor de krampjes erger worden.
Oh, kijk eens aan! Altijd prettig als een theorie klopt
Variety is the spice of life
pi_36517211
en tegen ons is juist gezegd dat venkeldruppels de darmen lui maakt...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_36517302
dat sluit toch niet uit dat cinababy de darmen ook lui kan maken?
pi_36517489
nee idd

volgens mijn vriendin mag je cinababy 3 mnd achter elkaar gebruiken als je het elke dag gebruikt
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_36517507
Ik denk dat alles wat je veel gebruikt je darmen lui kan maken. Is cinababy juist niet op basis van venkel? Wij gebruiken niks voor Merlijn en de krampjes worden nu ook minder.
pi_36517588
In Cinababy zit geen venkel.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_36517643
Jeeh Merlijn heeft het schreeuwen ontdekt. En dan vooral om duidelijk te maken dat hij honger heeft . Lekker duidelijk dus.

Ik vind Merlijn nog steeds zo een heerlijk tevreden kereltje, altijd maar lachen ook als hij krampjes heeft ontbreekt die lach tussendoor niet. Merlijn is wel erg kieskeurig wat luiers betreft, als hij heeft gepoept moet je meteen actie ondernemen.

Zitten op schoot doet hij nu ook graag en hem naar zit trekken hoeft niet meer, want als je twee vingers geeft gaan zijn beentjes omhoog en zijn hoofd ook naar voren. Tot staan trekken vindt hij ook prachtig.
pi_36517745
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 08:45 schreef Fuente het volgende:
Even een vraagje, ik geef Sara vanmiddag voor het eerst brood. Kan ik nou meteen beginnen met stukjes brood? Heb smeerkaas gehaald voor erop. Of moet ze eer leren kauwen op een broodkorst?
Wat Renzell eigenlijk ook al zegt, hier zijn we ook begonnen met stukken droog brood (met korst). Daarna ben ik er een dun laagje roomboter op gaan doen (dat is smullen!) en daarna andere soorten beleg. Leuk hoor, voor het eerst een boterham!

En Melonovy: Yoram de eerste stappen los, wat een mijlpaal!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_36517801

Nog ff toevoeging op vorige bericht.. (was een bericht van vóór de koffie)
Ik gaf de eerste keren (ik heb het ongeveer iets meer dan een week lang gedaan) inderdaad 'droog' brood (als in niks erop) liefs wel brood van ongeveer een dag oud, niet te vers iig dan is het niet te plakkerig.
Daarna ben ik er wat jonge kaas (hele dunne plakjes) er op gaan doen en af en toe wat rozenbottel-jam.
W ~ H ~ T
  vrijdag 31 maart 2006 @ 11:40:13 #297
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36518874
Fijn dat merlijn zo tevreden is.
Vind jij merlijn ook steeds leuker worden ?
Ik vind het zo lief, ze begint echt beetje meer en meer te spelen, heel gericht.
En af en toe is ze echt aan het schateren en af en toe komt er een geluidje uit wat we nog niet eerder gehoord hebben, en ik moet dan zo lachen
Ik kan zo genieten dat ze al zo groot wordt, maar ik geniet ook enorm van het in mijn nek nestelen als ik haar uit bedje haal voor de laatste voeding

Fuente ik kan je geen tips geven maar veel plezier en succes en foto's!!
pi_36518991
Ohja...
Hanne's allereerste broodje met beleg was trouwens met fruithap erop!
W ~ H ~ T
pi_36519981
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 11:40 schreef _evenstar_ het volgende:
Fijn dat merlijn zo tevreden is.
Vind jij merlijn ook steeds leuker worden ?
Ik vind het zo lief, ze begint echt beetje meer en meer te spelen, heel gericht.
En af en toe is ze echt aan het schateren en af en toe komt er een geluidje uit wat we nog niet eerder gehoord hebben, en ik moet dan zo lachen
Ik kan zo genieten dat ze al zo groot wordt, maar ik geniet ook enorm van het in mijn nek nestelen als ik haar uit bedje haal voor de laatste voeding
Ja, het wordt ook echt leuker. Ik kan 's ochtends met hele slecht zin wakker worden en dan in zo een stralend gezichttje kijken maakt veel goed. Magneet legt Merlijn eigenlijk altijd bij me als hij op staat, het is dan erg gezellig in bed. Het geircht spelen en vastpakken komt hier ook steeds meer. Erg leuk om te zien ja. Het uhre wat hij eerst zei is er helemaal vanaf, het is nu echt complete zinnen van geluidjes. Het schaterlachje heb ik op een filmpje staan binnenkort eens hier neer zetten, eerst uitzoeken hoe dat moet. Ze worden wel snel groot.
pi_36520255
Even een vraagje tussendoor. Hoe krijg ik mijn banner goed? Er staat telkens dat de url verkeerd is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')