mwoa, ben niet echt in vorm vandaag lijkt welquote:
dan hoop ik ook dat alles er goed uitzietquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:44 schreef es70 het volgende:
Mailtje eindelijk binnen. Testversie van de nieuwe site gezien
.
ziek zwak en misselijkquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mwoa, ben niet echt in vorm vandaag lijkt wel
Ziet er prima uitquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan hoop ik ook dat alles er goed uitziet
was dat die ene site?
waar we het op msn over haddenquote:
Nee, die heeft een nieuwe server gekregen (snélquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
waar we het op msn over hadden
kaartje van Jan Smit verhaal
okquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, die heeft een nieuwe server gekregen (snél). Dit is een site die door onze sponsor wordt opgezet (wel zelfde onderwerp dus). Een aantal van ons zitten in de 'denktank'...
Laat die mannetjes daar maar aan werken, die doen dat dagelijksquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:29 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
idd goed plan.. maar euhm Pheno, daar heb jij nu toch zeker geen tijd voor? Keukens die geplaatst worden enzo? of laat je dat helemaal aan die kerels over?
als ik jou zo hoor niet hoorquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laat die mannetjes daar maar aan werken, die doen dat dagelijks
Zijn ze aan het werken dan? Eindelijk, echt?quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laat die mannetjes daar maar aan werken, die doen dat dagelijks
De keuken wel, nu de tegelzetter nogquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn ze aan het werken dan? Eindelijk, echt?
Die komt ergens in november?quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
De keuken wel, nu de tegelzetter nogDe luie flikker
Ik geloof dat hij morgen wat gaat doen, schijnt. Ik geloof er geen bal van. Het is simpel, ik heb de rekening ook nog niet betaald, hij moet eerst maar eens zijn afspraken nakomenquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die komt ergens in november?
Wanneer gaan jullie erin?
Vanavondquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |