Dan moet je ook even op Wiki je avatar veranderen he. Daar halen we de OP vandaan.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:31 schreef peristilius het volgende:
Zo, even mijn avatar in de OP geupdate!
Ik ga maar weer eens verder met Psychonauts, en zo wat potjes Halo 2 spelen met gamedemon.
o yeahquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:35 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dan moet je ook even op Wiki je avatar veranderen he. Daar halen we de OP vandaan.
ik denk dat Roy dat een kwaliteits game gaat vinden!quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:38 schreef Tain het volgende:
Roy, heb je je 360 al besteld?
[afbeelding]
[afbeelding]
Die had ik weg gehaald!quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:37 schreef peristilius het volgende:
Zet dan een link naar die pagina in de OP.
Amateurs.
Wat een vrolijkheidquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:38 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
en ik heb me moeder net betrapt op het zingen van dont worry be happyquote:
Het ziet er echt tof uit, maar waarom moeten ze er nou zo'n duf spel van maken.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:38 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:38 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij is 24 aan het kijken en 24 the game aan het kopenquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:52 schreef Laniboekje het volgende:
Zit ik zo eens de avatars in de OP te bekijken he... vraag ik me af: waar hangt heel die philipnorth voort uit?
Je liegt. Ga eens Halo 2 met Peri spelen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Hij is 24 aan het kijken en 24 the game aan het kopen
woa ! er is gelekt!quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:53 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Je liegt. Ga eens Halo 2 met Peri spelen.
windows heerschtquote:
Ben er mee bezig, we hebben geheerschtquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:53 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Je liegt. Ga eens Halo 2 met Peri spelen.
Alleen voor games heerst windows.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
windows heerscht
Apple zuigt, slotje
Vertel laniboekje!quote:[15:37] <Hansje> pkwarts ik ga vreemd
[15:37] <Hansje> ik doe dual team met peristilius
[15:37] * peristilius slaps Hansje around a bit with a large trout
[15:37] * Hansje slaps peristilius around a bit with a large trout
[15:37] <Thomper> \o/
[15:37] <peristilius> pkwarts join us
[15:37] * Hansje slaps Thomper around a bit with a large trout
[15:37] <pkwarts> ik met laniboekje, dus het maakt niet uit Hansje
Ik wilde het net doen, maar als ik niet meer besta voor je, laat dan maar zitten.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:37 schreef Chanty87 het volgende:
Peri, wees es een lieve mod en wijzig die andere avatars in de OP ook even wil je
Aww, jij mag het ook doen hoorquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:38 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Ik wilde het net doen, maar als ik niet meer besta voor je, laat dan maar zitten.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:28 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Alleen voor games heerst windows.
Broeliebroeliequote:Op woensdag 15 maart 2006 15:38 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Ik wilde het net doen, maar als ik niet meer besta voor je, laat dan maar zitten.
Heb je een duif ingeslikt?quote:
Tot 9 februari 2006 had jij er anders ook nooit van gehoordquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohw God, ze kennen het weer eens niet
Ik heb zelden zo hard gelachenquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:02 schreef Tain het volgende:
Ik, kut Mr_brown met zijn Broeliebroelie
jij lacht om broeliebroelie?quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb zelden zo hard gelachen
Ja, echt waar. Wat een woord is het ookquote:
Dezelfde persoon die ook in een Schnappie-pak heeft rondgehuppeld op tvquote:
Er is maar 1 enkele hit op het woord broeliebroelie op google. En dan hier ons verwijten dat we er nog nooit van gehoord hebbenquote:
Ohw God, das nog waar ookquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:08 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Er is maar 1 enkele hit op het woord broeliebroelie op google. En dan hier ons verwijten dat we er nog nooit van gehoord hebben
Ja wat?quote:
Je huidige avatar is te groot, dus verander hem maar weer.quote:
Je mag beginnen met verontschuldigenquote:
Die van jou is lelijkquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:29 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je huidige avatar is te groot, dus verander hem maar weer.
hoeveel kb mag die zijn dan? En kan iemand hem dan aanpassen zodat hij toegestaan is? Ik vind hem zo leukquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:29 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je huidige avatar is te groot, dus verander hem maar weer.
Maar dat hoort bij zijn persoonlijkheidquote:
Nee, die van mij is stoer, hond!quote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:38 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nee, die van mij is stoer, hond!![]()
Het programma was kut, de muziek die ze luisteren is immers kutquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:38 schreef MMaRsu het volgende:
YES BEAVIS AND BUTTHEAD KOMT TERUG OP MTV VAN 20 TOT EN MET 26 MAART DE OLD SKOOL WEEK
100 kb, met imageready kan je hem aanpassen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
hoeveel kb mag die zijn dan? En kan iemand hem dan aanpassen zodat hij toegestaan is? Ik vind hem zo leuk
quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het programma was kut, de muziek die ze luisteren is immers kut
Wat is er nog meer te doen in die old skool week?
Hoezo is het programma kutquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het programma was kut, de muziek die ze luisteren is immers kut
Wat is er nog meer te doen in die old skool week?
Het is een avatar in de Psychonauts sfeer, dat spel is wicked.quote:
Vanwege de muziek ei!quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hoezo is het programma kut. Cultuurbarbaar
Roy vindt het spel kut, dus dan is het spel kutquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:43 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het is een avatar in de Psychonauts sfeer, dat spel is wicked.
Jij bent snellerquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:42 schreef Tain het volgende:
@MMaRsu
[afbeelding]
80KB
Wel op een andere server zetten
Dus jij speelt altijd Mario en haat shooters?quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Roy vindt het spel kut, dus dan is het spel kut
quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:44 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dus jij speelt altijd Mario en haat shooters?
Er zouden meer mensen naar me moeten luisteren.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Roy vindt het spel kut, dus dan is het spel kut
De muziek is ook niet kut.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:45 schreef MMaRsu het volgende:
Thx Tain
Roy dat de muziek kut is boeit niet, dat is maar 3 minuten in het hele programma ofzo
Blokkeren die zooi, kut hyvesquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:49 schreef Gamedemon het volgende:
Kut hyves, kut spam, Waarom stuurt iedereen mij daar een fucking invite voor.
Zelfs MMaRsu doet et
Het klinkt als een ziekte.quote:
ja dat is MMaRsuplilimaimaquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:20 schreef mordradead het volgende:
Ik heb ook een invite van Matthijs Gilot
quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:49 schreef Gamedemon het volgende:
Kut hyves, kut spam, Waarom stuurt iedereen mij daar een fucking invite voor.
Zelfs MMaRsu doet et
Lol wie zn kloon is dit, ik gok op pkwarts + peri die zich verveeldenquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:31 schreef P-team het volgende:
I ain't gettin' in no plane, FOOL!
hyves is spam, me spam filter staat nu goed, oprotten met die BrEeZaH shitquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:31 schreef MMaRsu het volgende:
Kom ook gezellig hyves jongens, maken we daar een GAM SC hyve!
En van wie ben jij een kloon?quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:41 schreef kcin22 het volgende:
nicht op tmf die denkt dat hij hetero is![]()
Zie FOK! Games & Consoles - Huisregels [3-2006]quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:38 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Lol wie zn kloon is dit, ik gok op pkwarts + peri die zich verveelden
Mijn topicquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:49 schreef peristilius het volgende:
[..]
Zie FOK! Games & Consoles - Huisregels [3-2006]
Inderdaad, de user P-team is niks vergeleken met de beruchte Notorious_Dagglaquote:
Tis een schandequote:Op woensdag 15 maart 2006 18:36 schreef mordradead het volgende:
[..]
Inderdaad, de user P-team is niks vergeleken met de beruchte Notorious_Daggla
*petsquote:
want dan komt ACWW uit!quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:09 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Bernie. Waarom ben je over 16 dagen een deel van je sociale leven kwijt?
Goed van jouquote:
eerst Sean Paul - Temperature afluisterenquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:11 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Goed van jouGa jij nu maar snel naar mij toe om te gaan fitnessen
![]()
Sorryquote:
Nee! Dat is pas eind aprilquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:12 schreef mordradead het volgende:
Ik dacht dat je internet dan werd afgesloten
quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik dan niet eens meer koffie hoef te zettenWant ik kan dan gewoon koffie gaan drinken in die game
![]()
Sorryquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:18 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Koffie drinken in de game! Bernie, je blijft me verbazen met je schattige opmerkingen.
Zolang je dat maar doet. Anders gaan er klappen vallen, dat begrijp je natuurlijk wel.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:19 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Sorry, gelukkig kan ik daar niet fokken
Dus dat doe ik dan nog gewoon in mijn "echte" leven
![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:24 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Daaaaar ben je. Ik vroeg me vanmiddag af waar jij eigenlijk verbleef de laatste tijd!
Vakanties bekijken, dat is een goede reden hoor. En, ben je er al uit?quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:36 schreef philipnorth het volgende:
[..]
![]()
![]()
Druk op t werk vooral.
En bezig om te bekijken wat de vakantie dit jaar gaat worden.
Dus eigenlijk te druk gehad![]()
Haha ik heb dat kudtopic gedelete!quote:
We zitten te denken aan: rondreis door china, of weekje/10 dagen japan/Tokyo...quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:37 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Vakanties bekijken, dat is een goede reden hoor. En, ben je er al uit?
Ze lopen wel een paar jaartjes achter.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:00 schreef Roi het volgende:
Die aliens van tegenwoordig!
http://maps.google.com/maps?f=q&hl=en&t=k&ll=51.40024,-0.985106&spn=0.003146,0.007317&t=k
Mwahquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:16 schreef capibar het volgende:
[..]
Ze lopen wel een paar jaartjes achter.
Gedelete ook !quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:51 schreef peristilius het volgende:
[..]
Haha ik heb dat kudtopic gedelete!
quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:14 schreef taart het volgende:
[..]
eerst Sean Paul - Temperature afluisteren![]()
Haha ik moet idd verder met Another Code, en met Trauma Center kom ik niet verderquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gewoon geen Kiss Kiss Bang Bang kijken wat die film is compleet van het pad. Gaat nergens over. Ik zou iig Will en Grace gaan kijken, dat is leuk. Daarna gewoon gaan slapen en in bed met je 'handheld' gaan spelen
IMDB is niet heilig he... Donny Darko krijgt ook een hoog cijfer, gaat ook nergens over.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Haha ik moet idd verder met Another Code, en met Trauma Center kom ik niet verder. Maar die Kiss Kiss Bang Bang krijgt wel een hoog cijfer op IMDB hoor
DC++, Mininova, ons eigen netwerk? Ik weet het nietquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:52 schreef MMaRsu het volgende:
heb jij Requim for a dream overigens wel gezien?
Zo niet, je weet waar je moet zoeken
Kiss kiss bang bang gaat ook idd nergens over maar ik vond de grappen die erin zaten zo leuk dat het me niks intresseerdequote:Op woensdag 15 maart 2006 20:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gewoon geen Kiss Kiss Bang Bang kijken wat die film is compleet van het pad. Gaat nergens over. Ik zou iig Will en Grace gaan kijken, dat is leuk. Daarna gewoon gaan slapen en in bed met je 'handheld' gaan spelen
Die vrouwquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:52 schreef MMaRsu het volgende:
heb jij Requim for a dream overigens wel gezien?
Zo niet, je weet waar je moet zoeken
Vond je hem goed?quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:55 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Kiss kiss bang bang gaat ook idd nergens over maar ik vond de grappen die erin zaten zo leuk dat het me niks intresseerde
quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
IMDB is niet heilig he... Donny Darko krijgt ook een hoog cijfer, gaat ook nergens over.
Nee echt. Drie keer gekeken, onzinfilmquote:
Waarom heb je die 3x gekeken?quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee echt. Drie keer gekeken, onzinfilm
Omdat hij heerscht?quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Donnie_Darkoquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Omdat ik dacht dat ik m misschien ging begrijpen...
quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee echt. Drie keer gekeken, onzinfilm
Wat heb jij gerookt?quote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Donnie_Darko
Kutfilm dusquote:The plot of Donnie Darko is somewhat confusing, and much of it deals with existentialism and includes paradoxes that are never explained. As such, multiple interpretations exist.
tis geen makkelijke film maar hij is wel apart en toch stiekem wel goedquote:
Kijk Tain snapt het.quote:
beg your pardon?quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:42 schreef capibar het volgende:
[..]
Volgende keer niet je handtas vergeten.
Kijk, hij snapt het ook.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:46 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
HO. STOP.
Time-out hier buddy.
Donnie fuckin' Darko was fuckin' great, capisch?!
.
ben ik nu domquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:03 schreef capibar het volgende:
[..]
Ja, nee sorry, is een doordenkertje.
mag ik je vriend worden op last.fmquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:08 schreef Roi het volgende:
Nee hoor wij zijn gewoon hoogbegaafd.
http://www.vipspotting.nl/spots/spot.php?id=10216quote:05.12.2004 14:23
Geert Hoes
A'dam, Praxis Zuid-oost
Tomb
Geert Hoes
Geert hoes nu praxis adam zuidoost door tomb.
Om half 10 al bij de kapper? Ziek..quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Godver, ik zo vroeg opstaan om naar de kapper te gaan. Kom ik bij de kapper aan zitten er al 4 mensen te wachten, waaronder 2 oudjes die een permanent en een kleurtje wilden
Daar ga ik niet op zitten wachten... Ik ga vanavond wel weer ofzo
Ik was er dus net na 9u... Hij gaat om 9u openquote:Op donderdag 16 maart 2006 09:27 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Om half 10 al bij de kapper? Ziek..
quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik was er dus net na 9u... Hij gaat om 9u open![]()
niet eens aan gedachtquote:Op donderdag 16 maart 2006 09:25 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Bernie! Waarom heb jij gisteren niet de groetjes aan taart gedaan van mij?
Waarom ga je zo vroeg?quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik was er dus net na 9u... Hij gaat om 9u open![]()
Toen ik binnen kwam had ik tranen in mn ogen van de kouquote:Op donderdag 16 maart 2006 09:30 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Ik zou het niets eens kunnen.. zo vroeg al naar de kapper om gedurende 30 minuten in een spiegel naar jezelf te kijken! Inclusief wallen etc..
![]()
![]()
Omdat er normaal gesproken nog niemand is om 9u...quote:
Jawel! Erm nee.. ik kan niet boos worden op jou.quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:31 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
niet eens aan gedacht![]()
I kwas zo druk
je bent toch niet boos hoop ik
![]()
Ahhhhhh, BROELIEBROELIE!quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat een kut begin van de dag zeg
quote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jullie morgen gewoon doorgaan met posten als ik even ben ontbijten hoor
quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sorry, ik dacht dat jullie dat wel wisten
Iemand nog wat leuks doen vandaag? Of is het school/stage/werk wat de klok slaat?
En leren voor examen morgenquote:Druk op t werk vooral.
En bezig om te bekijken wat de vakantie dit jaar gaat worden.
Ik wist helemaal niet dat jij al 18 of ouder wasquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:19 schreef mordradead het volgende:
En ik heb over 10 minuten rijles
Dat gaat wel erg verquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:24 schreef BMH het volgende:.
Ik neem geen rijles omdat er dit jaar genoeg games/consoles gekocht moeten worden
Ik kreeg alles van mn oudersquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:24 schreef BMH het volgende:.
Ik neem geen rijles omdat er dit jaar genoeg games/consoles gekocht moeten worden
Ik de helft. Maar ook al kreeg ik alles.. Ik heb er geen zin in.quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kreeg alles van mn ouders![]()
Dat had ik ook niet... Was 20 toen ik mn rijbewijs haalde, en dat was onder druk van mn ouders: 'Als je nu niet gaat krijg je niets meer'quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:28 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik de helft. Maar ook al kreeg ik alles.. Ik heb er geen zin in.
nouquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sorry, ik dacht dat jullie dat wel wisten
Iemand nog wat leuks doen vandaag? Of is het school/stage/werk wat de klok slaat?
Ja, dan wil je wel gezien de kosten van die pleuris lessenquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat had ik ook niet... Was 20 toen ik mn rijbewijs haalde, en dat was onder druk van mn ouders: 'Als je nu niet gaat krijg je niets meer'
Jodi! Zo heet mijn leuke huisgenootje ookquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:31 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
nou
Eerst tot 16,00 uur naar school, dan eten, dan om 18,00 uur beginnen met werken, en daarna verjaardag van mijn grote zusJODIE FTW
![]()
Ze is vandaag 21 geworden
Wat leukquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jodi! Zo heet mijn leuke huisgenootje ookDie is alleen wat jonger (18). Gefeliciteerd Bernie
![]()
FOTOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jodi! Zo heet mijn leuke huisgenootje ook[b]Die is alleen wat jonger (18)[/b[. Gefeliciteerd Bernie
![]()
Omdat ie panne heeft en toevallig zn fiets bijheeft zodat ie niet naar de ANWB paal hoeft te lopen maar kan gaan fietsen?quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:39 schreef Laniboekje het volgende:
Ik heb trouwens een vraag aan jullie allemaal..
Kunnen jullie mij een reden geven waarom iemand op een fiets door de berm van de snelweg zou willen fietsen? Serieus, dat heb ik net gezien..
BMH misschien? Omdat die sowieso al geen zin heeft om te lessen.
Hmmmm... zou heel goed kunnen. Maar ik zag geen kapotte auto.quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omdat ie panne heeft en toevallig zn fiets bijheeft zodat ie niet naar de ANWB paal hoeft te lopen maar kan gaan fietsen?
Maar kan jij 2 km ver kijken is de vraag. Want zover staan die palen uit elkaar.quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:41 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hmmmm... zou heel goed kunnen. Maar ik zag geen kapotte auto.
Nou, als ik op de snelweg rij.. En geen kapotte auto tegen kom, ineens een fietser zie en verder rij en nauwlettend oplet of ik nog iets verdachts zie als een evt. kapotte auto/andere mensen/telefoonpaal.. en dit allemaal niet zie..quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar kan jij 2 km ver kijken is de vraag. Want zover staan die palen uit elkaar.
Kan jij autorijden?quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:43 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nou, als ik op de snelweg rij.. En geen kapotte auto tegen kom, ineens een fietser zie en verder rij en nauwlettend oplet of ik nog iets verdachts zie als een evt. kapotte auto/andere mensen/telefoonpaal.. en dit allemaal niet zie..
Het is vreemd. Een mysterie van de dag!
Dat was ik het vergeten, muts.quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:44 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat wist je al lang man, malloot.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat was ik het vergeten, muts.
Nu welquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:46 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Dat soort details staan zeker niet in het zwarte boekje he!
![]()
Hoeveel automobilisten ken je ook die hun fiets meenemen in de auto?quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:43 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nou, als ik op de snelweg rij.. En geen kapotte auto tegen kom, ineens een fietser zie en verder rij en nauwlettend oplet of ik nog iets verdachts zie als een evt. kapotte auto/andere mensen/telefoonpaal.. en dit allemaal niet zie..
Het is vreemd. Een mysterie van de dag!
Say what?!quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:56 schreef RaymanNL het volgende:
Lanikoekje, heb ik ook een lanikoejmobiel![]()
![]()
Bernie heeft teveel aan de ranja fles gezeten volgens mijquote:
Wat bedoel je er nu mee? Als in telefoon.. of als in dat ik op een weg kan rijden in een auto?quote:
jou auto natuurlijkquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:58 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wat bedoel je er nu mee? Als in telefoon.. of als in dat ik op een weg kan rijden in een auto?
quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:01 schreef Tain het volgende:
Lijkt mij een soort batmobiel, maar dan zonder batman maar met Lanikoek
Daar heb ik er nog een paar van over.quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:12 schreef Laniboekje het volgende:
[afbeelding]
Die blauwe wordt uiteraard ooit in een verre toekomst van mij.
![]()
Dat is em!quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:12 schreef Laniboekje het volgende:
[afbeelding]
![]()
Mini Cooperquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:12 schreef Laniboekje het volgende:
[afbeelding]
![]()
Ik ga voor deze twee:quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:12 schreef Laniboekje het volgende:
[afbeelding]
![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mini Cooper!
Ik wil ook een Mini.
Of een oude Kever. Maar die zijn zo duur vaak.
ROY HEB JE VIVA PINATA AL GEZIEN!
PRETTY COLORS.
jij vindt non-games toch leuk?quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
Ziet er erg cool uit, ben benieuwd wat voor soort game ze er van maken. Ik verwacht er niet heel veel van, lijkt me een beetje een non-game.
Ohw? Ik speel geen games zonder doel. Animal Crossing, Harvest Moon, Nintendogs, GTA, vind er niets aan. Alleen de Brain Training games lijken me wel leukquote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ohw? Ik speel geen games zonder doel. Animal Crossing, Harvest Moon, Nintendogs, GTA, vind er niets aan. Alleen de Brain Training games lijken me wel leuk
IK IK IK IK IKquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wie werkten er hier ook alweer allemaal bij de C1000?
Uitzonderingquote:
Regel dan even dat ze wat minder moeten overstappen op cheap ass produckten. Eerst halen ze mn Tortilla chips de uit de handel, toen Bolognese ribbel van Lays, toen de afbakbroodjes van Easy Bakery, toen Hertog 3Chocolade ijs en nu weer de vleeswarenquote:
Dat ligt aan jullie C1000quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Regel dan even dat ze wat minder moeten overstappen op cheap ass produckten. Eerst halen ze mn Tortilla chips de uit de handel, toen Bolognese ribbel van Lays, toen de afbakbroodjes van Easy Bakery, toen Hertog 3Chocolade ijs en nu weer de vleeswaren
Is het aanbod niet landelijk geregeld danquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:42 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat ligt aan jullie C1000Daar kan ik dus niks aan doen
Nopequote:Op donderdag 16 maart 2006 12:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is het aanbod niet landelijk geregeld dan
Tuurlijk niet. Maar wat doe je als pauper rotzooi koper in een c1000quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is het aanbod niet landelijk geregeld dan
Ja, maar het gaat me ook om de merken, heel veel produkten zijn ingewisseld voor een kwalitatief minder product...quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:52 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nope, kijk de merken opzich wel, dat is gewoon algemeen, maar de producten per merk mag de baas zelf bepalen
Stel je voor onze C1000 verkoopt wel bolognese ribbel chips, omdat het goed loopt, dan blijvne wij dat verkopen, maar als dat bij jullie C1000 slecht loopt, dan mag die C1000 dat gewoon uit de schappen halen
![]()
Fiets verder dan, is goed voor je!quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat me ook om de merken, heel veel produkten zijn ingewisseld voor een kwalitatief minder product...![]()
Het is echt dat de C1000 zoooo dichtbij zit, anders ging ik gewoon naar de Albert Heijn...
Ik ga er ook vandoor, lekker aerodynamica practicumquote:
Hier staan ze naast elkaar.quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat me ook om de merken, heel veel produkten zijn ingewisseld voor een kwalitatief minder product...![]()
Het is echt dat de C1000 zoooo dichtbij zit, anders ging ik gewoon naar de Albert Heijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |