Dan moet je ook even op Wiki je avatar veranderen he. Daar halen we de OP vandaan.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:31 schreef peristilius het volgende:
Zo, even mijn avatar in de OP geupdate!
Ik ga maar weer eens verder met Psychonauts, en zo wat potjes Halo 2 spelen met gamedemon.
o yeahquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:35 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dan moet je ook even op Wiki je avatar veranderen he. Daar halen we de OP vandaan.
ik denk dat Roy dat een kwaliteits game gaat vinden!quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:38 schreef Tain het volgende:
Roy, heb je je 360 al besteld?
[afbeelding]
[afbeelding]
Die had ik weg gehaald!quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:37 schreef peristilius het volgende:
Zet dan een link naar die pagina in de OP.
Amateurs.
Wat een vrolijkheidquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:38 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
en ik heb me moeder net betrapt op het zingen van dont worry be happyquote:
Het ziet er echt tof uit, maar waarom moeten ze er nou zo'n duf spel van maken.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:38 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:38 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij is 24 aan het kijken en 24 the game aan het kopenquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:52 schreef Laniboekje het volgende:
Zit ik zo eens de avatars in de OP te bekijken he... vraag ik me af: waar hangt heel die philipnorth voort uit?
Je liegt. Ga eens Halo 2 met Peri spelen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Hij is 24 aan het kijken en 24 the game aan het kopen
woa ! er is gelekt!quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:53 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Je liegt. Ga eens Halo 2 met Peri spelen.
windows heerschtquote:
Ben er mee bezig, we hebben geheerschtquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:53 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Je liegt. Ga eens Halo 2 met Peri spelen.
Alleen voor games heerst windows.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
windows heerscht
Apple zuigt, slotje
Vertel laniboekje!quote:[15:37] <Hansje> pkwarts ik ga vreemd
[15:37] <Hansje> ik doe dual team met peristilius
[15:37] * peristilius slaps Hansje around a bit with a large trout
[15:37] * Hansje slaps peristilius around a bit with a large trout
[15:37] <Thomper> \o/
[15:37] <peristilius> pkwarts join us
[15:37] * Hansje slaps Thomper around a bit with a large trout
[15:37] <pkwarts> ik met laniboekje, dus het maakt niet uit Hansje
Ik wilde het net doen, maar als ik niet meer besta voor je, laat dan maar zitten.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:37 schreef Chanty87 het volgende:
Peri, wees es een lieve mod en wijzig die andere avatars in de OP ook even wil je
Aww, jij mag het ook doen hoorquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:38 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Ik wilde het net doen, maar als ik niet meer besta voor je, laat dan maar zitten.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:28 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Alleen voor games heerst windows.
Broeliebroeliequote:Op woensdag 15 maart 2006 15:38 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Ik wilde het net doen, maar als ik niet meer besta voor je, laat dan maar zitten.
Heb je een duif ingeslikt?quote:
Tot 9 februari 2006 had jij er anders ook nooit van gehoordquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohw God, ze kennen het weer eens niet
Ik heb zelden zo hard gelachenquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:02 schreef Tain het volgende:
Ik, kut Mr_brown met zijn Broeliebroelie
jij lacht om broeliebroelie?quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb zelden zo hard gelachen
Ja, echt waar. Wat een woord is het ookquote:
Dezelfde persoon die ook in een Schnappie-pak heeft rondgehuppeld op tvquote:
Er is maar 1 enkele hit op het woord broeliebroelie op google. En dan hier ons verwijten dat we er nog nooit van gehoord hebbenquote:
Ohw God, das nog waar ookquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:08 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Er is maar 1 enkele hit op het woord broeliebroelie op google. En dan hier ons verwijten dat we er nog nooit van gehoord hebben
Ja wat?quote:
Je huidige avatar is te groot, dus verander hem maar weer.quote:
Je mag beginnen met verontschuldigenquote:
Die van jou is lelijkquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:29 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je huidige avatar is te groot, dus verander hem maar weer.
hoeveel kb mag die zijn dan? En kan iemand hem dan aanpassen zodat hij toegestaan is? Ik vind hem zo leukquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:29 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je huidige avatar is te groot, dus verander hem maar weer.
Maar dat hoort bij zijn persoonlijkheidquote:
Nee, die van mij is stoer, hond!quote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:38 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nee, die van mij is stoer, hond!![]()
Het programma was kut, de muziek die ze luisteren is immers kutquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:38 schreef MMaRsu het volgende:
YES BEAVIS AND BUTTHEAD KOMT TERUG OP MTV VAN 20 TOT EN MET 26 MAART DE OLD SKOOL WEEK
100 kb, met imageready kan je hem aanpassen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
hoeveel kb mag die zijn dan? En kan iemand hem dan aanpassen zodat hij toegestaan is? Ik vind hem zo leuk
quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het programma was kut, de muziek die ze luisteren is immers kut
Wat is er nog meer te doen in die old skool week?
Hoezo is het programma kutquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het programma was kut, de muziek die ze luisteren is immers kut
Wat is er nog meer te doen in die old skool week?
Het is een avatar in de Psychonauts sfeer, dat spel is wicked.quote:
Vanwege de muziek ei!quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hoezo is het programma kut. Cultuurbarbaar
Roy vindt het spel kut, dus dan is het spel kutquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:43 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het is een avatar in de Psychonauts sfeer, dat spel is wicked.
Jij bent snellerquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:42 schreef Tain het volgende:
@MMaRsu
[afbeelding]
80KB
Wel op een andere server zetten
Dus jij speelt altijd Mario en haat shooters?quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Roy vindt het spel kut, dus dan is het spel kut
quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:44 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dus jij speelt altijd Mario en haat shooters?
Er zouden meer mensen naar me moeten luisteren.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Roy vindt het spel kut, dus dan is het spel kut
De muziek is ook niet kut.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:45 schreef MMaRsu het volgende:
Thx Tain
Roy dat de muziek kut is boeit niet, dat is maar 3 minuten in het hele programma ofzo
Blokkeren die zooi, kut hyvesquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:49 schreef Gamedemon het volgende:
Kut hyves, kut spam, Waarom stuurt iedereen mij daar een fucking invite voor.
Zelfs MMaRsu doet et
Het klinkt als een ziekte.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |