Heb ff gezocht:quote:
In 1960 kwam Life magazine met een coverstory over de "ark" met de volgende foto: (deze is dus genomen door het in de quote genoemde Turkse piloten)quote:Explorers have long searched for an ark on the high slopes of Mount Ararat, where the biblical account of the Great Flood places it.
In 1957, Turkish air force pilots spotted a boat-shaped formation in Agri province. The government did not pursue the sighting, however. The entire area, including Mount Ararat, was off limits to foreigners because of Soviet complaints that explorers were U.S. spies.
That ban was lifted in 1982, and since then teams of explorers have visited the area but have been unable to substantiate any claim of an ark.
Volgens mij moet het op zijn minst onderzocht wordenquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:29 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen we het daar beter bij laten.
Het is al regelmatig onderzocht, en er is nooit iets gevonden behalve heel veel rots.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
Volgens mij moet het op zijn minst onderzocht worden
Dat zeiden anderen ook over de 20e eeuw. En daarvoor over de 19e. Etc...quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:06 schreef Triggershot het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Binnenkort land Iesa ook nog
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
21e eeuw wordt the bomb
Wat boeit het mij wat anderen zeggen?quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:11 schreef Doffy het volgende:
[..]
Dat zeiden anderen ook over de 20e eeuw. En daarvoor over de 19e. Etc...
quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat boeit het mij wat anderen zeggen?![]()
Je hele geloof is uitsluitend gebaseerd op wat anderen zeggen, dus je komt weer wat selectief overquote:
Mijne is niet gebaseerd op mensen die vorige eeuw zeiden dat Iesa zou landenquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:15 schreef Doffy het volgende:
[..]
Je hele geloof is uitsluitend gebaseerd op wat anderen zeggen, dus je komt weer wat selectief over
Maar de mensen die zeiden dat hetzelfde zou gebeuren in de 20e, of 19e, etc. eeuw, baseerden zich op dezelfde dingen die andere mensen zeiden als waar jij je op baseertquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mijn is niet gebaseerd op mensen die vorige eeuw zeiden dat Iesa zou landen
quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:15 schreef Triggershot het volgende:
Niet echt een voorbeeld gedrag voor een mod
Ik baseer me op Soennah ( je weet onderhand wel wat het isquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:18 schreef Doffy het volgende:
[..]
Maar de mensen die zeiden dat hetzelfde zou gebeuren in de 20e, of 19e, etc. eeuw, baseerden zich op dezelfde dingen die andere mensen zeiden als waar jij je op baseert
Op wat andere mensen zeggen, dus.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik baseer me op Soennah ( je weet onderhand wel wat het is) Daarstaan sommige voorspellingen in zoals inval van een Christelijke rijk in Syrie, dus duurt nog wel even voor Iesa land.
Sunnah = niet wat "anderen" zeggen, maar de bron van islam.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:20 schreef Doffy het volgende:
[..]
Op wat andere mensen zeggen, dus.
Terug naar de Ark. Of liever, een stuk rots.
Ook jij gaat gelovequote:Terug naar de Ark. Of liever, een stuk rots.
vertelquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:23 schreef Molluck het volgende:
Dan Brown's Deception Point anyone?
Daar wordt met een satelliet een onbekend voorwerp onder het ijs op de noordpool gevonden.quote:
Sci-fi?quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:27 schreef Molluck het volgende:
[..]
Daar wordt met een satelliet een onbekend voorwerp onder het ijs op Antarctica gevonden.
Dat blijkt een meteoriet te zijn die tientallen jaren geleden is neergevallen, door velen is waargenomen, maar nooit is teruggevonden. Hij blijkt fossielen van (semi-intelligent) buitenaards leven te bevatten...
Shoekran = thnxquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
http://www.danbrown.com/novels/deception_point/plot.html
Vertaald als delta-deceptie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |