lemonparty?quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:16 schreef HubFranklinBobElain... het volgende:
Toen hebben we eens even een mooie foto opgezocht en naar haar mail opgestuurd![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:18 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
je moet haar groepsverkrachten
Juist!quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:18 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
je moet haar groepsverkrachten
quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:20 schreef HubFranklinBobElaine het volgende:
[..]
Juist!
We hadden ook nog gezegd dat de gast in het midden van de stapel mensen waar je het gezicht niet van kan zien haar vriendje is![]()
Ik denk dat ik dan zaterdag maar naar de kerk gaquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:23 schreef Lucille het volgende:
Een orgie? Dat is dat instrument dat in de kerk staat.
Zo he! Poe he.... wat een lol zeg op het vmbo.....quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:16 schreef HubFranklinBobElaine het volgende:
Wij hebben echt een dom wijf in de klas!![]()
Wij vroegen haar of ze weleens fantaseert over een orgie, en mevrouw weet niet wat het is![]()
Toen hebben we eens even een mooie foto opgezocht en naar haar mail opgestuurdom haar even voor te lichten en dit vond ze helemaal niet leuk!
Nu is ze extreem pissig op ons en wil ze ons nooit meer zien![]()
de harde manierquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:53 schreef -Sandstorm- het volgende:
Stuur haar tubgirl terug ! Dat zal haar leren
*weg levenquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:53 schreef -Sandstorm- het volgende:
Stuur haar tubgirl terug ! Dat zal haar leren
Nudist en tubgirl.......quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:59 schreef -Sandstorm- het volgende:
Tubgirl is mijn vriendin denk ik. Zie haar er ook voor aan.
Adres aubquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:59 schreef -Sandstorm- het volgende:
Tubgirl is mijn buurvrouw denk ik. Zie haar er ook voor aan.
Nudist is iets anders dan naturist...quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:00 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nudist en tubgirl.......
Geef maar toe,....... je vind het gewoon lekker
Je woont in Japan?quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:59 schreef -Sandstorm- het volgende:
Tubgirl is mijn buurvrouw denk ik. Zie haar er ook voor aan.
Nou probleem opgelost.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:01 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nudist is iets anders dan naturist...
Tubgirl is een lekker wijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |