Haha, hoeveel boete staat er ook alweer op spijbelen?quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Morgen in heel het land controle's op lesverzuim![]()
Ik denk controleren naar mensen die zich ziekmelden - aanwezigheid = wie overblijft, en die mensen opbellenquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:36 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Wat doen ze dan?
Toen ik nog op school zat bleef ik soms een hele week weg, geen probleem.
Alleen evenhet klassenboek laten verdwijnen...
En als ik nou niet opneem?quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik denk controleren naar mensen die zich ziekmelden - aanwezigheid = wie overblijft, en die mensen opbellen![]()
je bedoelt die controles zijn jankzakken dus afknijpen of diegenen die het juist doen ?quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:25 schreef TrenTs het volgende:
Goedzo, afknijpen die jankzakken.
Drank maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
je bedoelt die controles zijn jankzakken dus afknijpen of diegenen die het juist doen ?
Want daar weet ik nog een verhaaltje over,
er was eens lang en lang geleden een verhaal dat niet meer verderging,
het verhaal bloede dood en riep Mijn tekst, wat doeje!.
hij ging dood en wist niet te ontkomen aan dikke heijn van de Mc donalds![]()
Kneus, ze kunnen je nog steeds verplichten om op school te komen hoor.. komplicht heet dat geloof ik. Maar dat verschilt per opleiding en niveauquote:
Vanaf je 16e mag je legaal je eigen verzuimbriefjes schrijven. Dan zet je er gewoon zelf op dat je ziek was.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:29 schreef L-IS het volgende:
[..]
Kneus, ze kunnen je nog steeds verplichten om op school te komen hoor.. komplicht heet dat geloof ik.
Multikneus, een leerplichtambtenaar kan je dan niks maken hoor. Alleen je docent kan een onvoldoende geven voor participatie in de les.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:29 schreef L-IS het volgende:
[..]
Kneus, ze kunnen je nog steeds verplichten om op school te komen hoor.. komplicht heet dat geloof ik. Maar dat verschilt per opleiding en niveau
Ik hoef morgen sowieso niet naar schoolquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:01 schreef heinl het volgende:
Hehe, morgen een dagje van school gekregen
Ja hehe, met het gevolg dat je van school gestuurd wordt. En ik kan het weten als 18+ ervaringsdeskundige.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:31 schreef Toeps het volgende:
[..]
Multikneus, een leerplichtambtenaar kan je dan niks maken hoor. Alleen je docent kan een onvoldoende geven voor participatie in de les.
Ik heb anders vanaf mijn 16e gewoon altijd mijn eigen briefjes geschreven, en nooit wat gehoordquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:08 schreef L-IS het volgende:
[..]
Ja hehe, met het gevolg dat je van school gestuurd wordt. En ik kan het weten als 18+ ervaringsdeskundige.![]()
Een PW?quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:43 schreef Renesite het volgende:
Er zijn een aantal naar huis gegaan na een PW hiero. Ben benieuwd
Blabla, met [insert naam] van de Gemeente Alkmaar, uw zoon was vandaag niet op school, wilt U me hierover terugbellen.quote:
Beetje zware stem? Ga dan voor als je vader.. en niet roepen 'Hallo, met mijn vader'quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Blabla, met [insert naam] van de Gemeente Alkmaar, uw zoon was vandaag niet op school, wilt U me hierover terugbellen.
.
.
.
.
ICT?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:01 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Bijna het gehele gros van mijn MBO 4 opleiding komt de overgrote delen van het jaar niet, edoch slagen we toch allemaal, immers er moet toch iemand slagen op onze pauperschool he.
Spijbelen [afbeelding].
Uitslapen [afbeelding].
Chillen [afbeelding].
Gehele week dronken zijn [afbeelding].
Bank en Verzekeringswezen.quote:
Whehehe als je dat echt zegt ben je echt een mongool.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:16 schreef L-IS het volgende:
[..]
Beetje zware stem? Ga dan voor als je vader.. en niet roepen 'Hallo, met mijn vader'Die fout maakt een vriend van me eens
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |