Pfff respecteren doe ik ook wel, er wordt alleen zwaar overgesentimentiseerd door alles in iedereen in Nederland. Dit soortsterfgevallen komen op ieder bedrijf voor, denk je dat ze daar allemaal met rouwbanden werken en de vlag halfstok gaat?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Respecteer de manier waarop er mee om wordt gegaan en laat het verder gaan als het je niet zint.
Hij heeft uiteraard zelf inspraak, maar moet de club hem niet beschermen tegen beter weten in en prioriteiten stellen?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk het niet, omdat hij dat zelf niet wil.
quote:Gio wil afsluiten bij Feyenoord
Giovanni van Bronckhorst heeft de wens uitgesproken om ooit nog eens met Feyenoord kampioen te worden. De linksback (31) van FC Barcelona is echter niet van plan komende zomer al afscheid te nemen van de internationale top. De Rotterdammer in hart en nieren zegt dit in Sportweek
De geruchten dat hij volgend seizoen weer in De Kuip speelt weerlegt Gio. "Absolute onzin. De laatste keer dat ik benaderd ben was vorig seizoen toen Gullit me belde. Je moet niet de fout maken te vroeg afscheid te nemen van de internationale top. Gelukkig is Feyenoord me niet aan het pushen, er is momenteel zelfs helemaal geen contact."
"Maar ik weet dat de deur altijd voor me openstaat. Het is absoluut mijn streven om nog eens een keer kampioen te worden met Feyenoord." Van Bronckhorst geeft aan dat de goede verhalen die hij bij het Nederlands elftal hoort over Feyenoord de voornaamste reden is om een terugkeer te overwegen.
Volgens mij kan hij dat alleen aantonen als hij zijn contract bij Feyenoord verlengd.quote:Salomon Kalou 'effe klaar' met Verdonk
Salomon Kalou is ''effe klaar'' met minister Verdonk. Dat zei zijn zaakwaarnemer Jan de Visser dinsdag tegen het ANP, een dag nadat de bewindsvrouw van Vreemdelingenzaken en Integatie het bezwaarschrift van de Ivoriaanse aanvaller tegen haar afwijzing van zijn versnelde naturalisatie ongegrond had verklaard.
''We hebben zes weken om in beroep te gaan bij de rechtbank in Rotterdam'', lichtte De Visser toe. ''We laten alles nu even betijen. Voor deelname aan het WK met Oranje is het voor Salomon nu toch te laat. Dus we hebben geen haast meer.''
In principe zou Kalou met zijn vaderland Ivoorkust toch nog aan het WK in Duitsland kunnen deelnemen. Zijn oudere broer en grote leermeester Bonaventure (ex-Feyenoord) doet dat immers ook. Pikant genoeg is Ivoorkust in dezelfde WK-groep als het Nederlands elftal ingedeeld. Het onderlinge duel is 16 juni in Stuttgart.
''Salomon met Ivoorkust tegen Oranje? Dat kan ik mij niet voorstellen'', gaf De Visser aan. ''Maar niets is ondenkbaar in de voetballerij. Ik weet dat Salomon al geruime tijd in beeld is in Ivoorkust. Maar ik verwacht niet dat hij alsnog voor zijn geboorteland kiest. Die optie heeft hij altijd al gehad. Dus die keuze had hij dan ook veel eerder kunnen maken.''
De Visser: ''Het WK zit er dus niet meer in voor Salomon. Ivoorkust en Nederland vallen af en meer smaken zijn er niet. Dat moeten we even rustig laten bezinken.''
Kalou kan dit jaar of later nog steeds versneld een Nederlands paspoort bemachtigen. Maar dan moet hij wel voldoen aan twee belangrijke eisen van Verdonk: slagen voor de naturalisatietoets en aantonen dat hij zich voor langere tijd in Nederland wil vestigen. De Visser kon dinsdag nog niet zeggen of zijn beschermeling alsnog een nieuwe poging gaat wagen of de zaak voorlopig op zijn beloop laat.
''De komende weken bekijken we wat voor Salomon de beste en verstandigste weg is'', zei De Visser, zelf oud-voetballer van Feyenoord. ''Of hij nog steeds Nederlander wil worden? Tussen willen en kunnen kan een groot verschil zitten. Dat heb je in deze zaak wel gezien.''
De Visser moet met Feyenoord ook nog in conclaaf over een mogelijk nieuw contract voor Kalou. De huidige verbintenis van de 20-jarige Afrikaan loopt medio 2007 af. Daarna kan hij transfervrij de Kuip uit wandelen. Dat zal Feyenoord absoluut willen voorkomen.
''Maar de contractbesprekingen staan los van de naturalisatieprocedure'', benadrukte De Visser. ''Dat zijn twee verschillende zaken. Ik hoor wel wat Feyenoord wil. Daarna zullen wij ons standpunt bepalen. Ook in deze kwestie nemen we rustig de tijd.''
Zou Verdonk dat wel genoeg vinden? Contracten worden vaak genoeg niet uitgediend tegenwoordig.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Volgens mij kan hij dat alleen aantonen als hij zijn contract bij Feyenoord verlengd.
Die kans is niet kleinquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:07 schreef Cart_man het volgende:
of naar psv vertrekt...
Daar heeft al deze shit ook wel mee te maken. Hij heeft aardig wat aan z'n hoofd.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:15 schreef jorienvdherik het volgende:
zo goed is die niet dit seizoen
Waarom zou ie naar psv willen? Vorig seizoen snapte ik het wel een beetje, dit seizoen kan ie beter bij Feyenoord blijven denk ik.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:07 schreef Cart_man het volgende:
of naar psv vertrekt...
Omdat PSV wel CL speelt volgend seizoen en feyenoord gewoon weer UEFA Cup.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:47 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Waarom zou ie naar psv willen? Vorig seizoen snapte ik het wel een beetje, dit seizoen kan ie beter bij Feyenoord blijven denk ik.
Als ie echt vindt dat ie aan de Nederlandse top en in de CL hoort, dan schiet ie Feyenoord maar lekker zelf naar de play-offs.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:11 schreef H.Flick het volgende:
Bij PSV rommelt het nu ook. Er is weinig zekerheid voor volgend seizoen. Ik denk niet dat Kalou ook dit jaar weer met PSV gaat flirten. Al kan hij natuurlijk daar wel zeker Champions League spelen en bij Feyenoord moet hij dat eerst nog afwachten.
Die boeren kunnen Kalou niet eens betalen johquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:18 schreef PyTh het volgende:
[..]
Omdat PSV wel CL speelt volgend seizoen en feyenoord gewoon weer UEFA Cup.
Slechte scheidsrechters heb je overal, waar ze ook vandaan komen.quote:ROTTERDAM - Feyenoord heeft zich bij de KNVB beklaagd over scheidsrechter Dick van Egmond. Dat meldt Algemeen Dagblad woensdag. De Rotterdammers namen dit besluit na diens arbitrage zondag tijdens het duel AZ-Feyenoord. De club is het verder niet eens over de aanstelling van de arbiter voor dit duel. Van Egmond werkt in het dagelijkse leven in de buurt van Alkmaar.
Feyenoord meent dat het zondag in het treffen met AZ ernstig is benadeeld. Trainer Erwin Koeman voelde zich zelfs 'bestolen'. Van Egmond keurde onder meer een treffer van de Rotterdammers af. Vorig jaar floot de leidsman hetzelfde duel in de Alkmaarderhout. Destijds stuurde hij twee Feyenoorders met rood van het veld.
Uilenberg
Feyenoord heeft een mail gestuurd naar scheidsrechtersbaas Jaap Uilenberg. De oud-scheidsrechter was niet onder de indruk. "Ik kan weinig met de opmerkingen die ik in een mail van Feyenoord-directeur Chris Woerts heb ontvangen", zei hij. "De enige regel die al sinds jaar en dag geldt is dat onze scheidsrechters niet fluiten in hun eigen woonplaats. Als je die straal gaat verbreden, is het eind zoek in een klein land als Nederland", waren de woorden van Uilenberg in de krant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |