true... Kalou heeft denk toch flink te leiden onder het gezeik rond het WK en PSV, Kuyt zit misschien al te veel te denken aan de toekomst en aan zijn pa, Castelen is nooit echt een topscorer geweest...quote:Op maandag 20 maart 2006 18:35 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Opzich wel vreemd dat juist nu dat kansen missen je de kop kost. Van te voren hadden de meeste zich het minst druk gemaakt om de voorhoede..
Gozert,verspil je energie er niet aan.Ze begrijpen ons toch niet.....quote:Op maandag 20 maart 2006 18:09 schreef Keltie het volgende:
[..]
Krijg de hik, vent.
Heb zelf vaak genoeg te maken gehad met kanker.
Kan me geen hol schelen of het niet, 5x of 500x word gebruikt.
Ik zie vaak genoeg mensen met het down syndroom bij een voetbalstadion, ook bij ons.. Wat zongen wij pas geleden tegen Temmink? Vond je dat ook zo erg?
Wat werd er tegen Van Gaal ingezet toen hij weer eens terugkwam in De Kuip?
(en toen zijn vrouw net was overleden aan kanker?)
Reageerde je er toen ook zo op, of stond je stoer mee te doen?
Nep supporter? Omdat ik dit net zo niet-erg vind als dat het word gebruikt om een tegenstander te kwetsen?
Blijf voortaan maar lekker in dat hoekje zitten, je schamen![]()
Ons?quote:Op maandag 20 maart 2006 18:47 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Gozert,verspil je energie er niet aan.Ze begrijpen ons toch niet.....
Thnx! Tis alleen m'n pa.. Doe je het daar ook voor?quote:Op maandag 20 maart 2006 18:42 schreef Fok_you het volgende:
[..]
zou ik bijna hopen dat je ma het krijgt, en dan heel de avond voor je huis gaan staan roepen.......kijken of je het dan ook nog zo lache vind...
Ik ben het in dit geval toch met Keltie eens. Mijn broer is ook overleden aan kanker, maar kanker heeft in dat opzich ook een aparte status als inhoudloze kreet gekregen. Soort stopwoordje dus.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Mij en sommige anderen hier wel, zou het fijn vinden als je er rekening mee houd.
Niet voor iedereen, ik snap wel dat je er anders tegenaan kunt kijken.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:54 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ik ben het in dit geval toch met Keltie eens. Mijn broer is ook overleden aan kanker, maar kanker heeft in dat opzich ook een aparte status als inhoudloze kreet gekregen. Soort stopwoordje dus.
Ik hoop dat Alfred er ook zo over denkt en zondag niet heeft gedacht dat het allemaal echt voor niets is geweest.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:54 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ik ben het in dit geval toch met Keltie eens. Mijn broer is ook overleden aan kanker, maar kanker heeft in dat opzich ook een aparte status als inhoudloze kreet gekregen. Soort stopwoordje dus.
Ik denk dat hij wel ergens anders aan denkt dan wat een paar supporters roepen.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:00 schreef Trancelocator het volgende:
Ik hoop dat Alfred er ook zo over denkt en zondag niet heeft gedacht dat het allemaal echt voor niets is geweest.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:19 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel ergens anders aan denkt dan wat een paar supporters roepen.
Idd, laten we het maar over Braafheid hebben.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:25 schreef Cart_man het volgende:
Dat weet ik wel zeker.
Wordt wel een beetje droevig van het gezeur over dit soort dingen.
Hij hoort het toch niet dus laat ze het maar roepen. Weet je wat, waarom bemoei ik me er ook mee. Het is jullie feestje.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:19 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel ergens anders aan denkt dan wat een paar supporters roepen.
Ja maar ik vind die Braafheid ook niet zo bijzonder, heb je zo'n speler zelf niet in de jeugd lopen..............?quote:Op maandag 20 maart 2006 19:56 schreef Cart_man het volgende:
Royston vind ik meer geschikt als linksbuiten ipv linksback.
Braafheid is nog jong, dus gaat nog beter worden. Al is 1.4 miljoen best veel en ik vraag me ook af of hij bij Feijenoord wel uit de voeten kan, want ook Bosschaart was redelijk goed bij Utrecht. Zie hoe het nu is.
Blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:26 schreef Luni het volgende:
[..]
Ja maar ik vind die Braafheid ook niet zo bijzonder, heb je zo'n speler zelf niet in de jeugd lopen..............?
Vind Collen altijd een jongen die zich voor de volle 100% inzet dus opzich wel een goede actie van Feyenoord om ze contract te verlengen, als tie nu maar niet teveel het weer in de Baja gaat vieren.quote:Bron: FR-Fans.nl]
Pieter Collen heeft zijn contract bij Feyenoord verlengd tot 2008, meldt de Feyenoord Krant. Feyenoord spreekt hiermee het vertrouwen uit over de Belg voor zijn opmerkelijke comeback de laatste tijd. Collen die in eerste instantie transfervrij de Kuip mocht verlaten knokte zich via jong Feyenoord terug in de basis van Feyenoord 1. Collen is blij met de kans die hij krijgt en wil na al zijn blessureleed en verhuur periodes zich nu echt gaan bewijzen in het eerste elftal van Feyenoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |