abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36191789
quote:
Op maandag 20 maart 2006 08:42 schreef Keltie het volgende:

[..]

Euh.. Boeiend?
Tis 'maar' een scheldwoord.
Na Picornie heb jij ook geen hamer meer in je klauwen gehad?

Ps.
Was het wel een kanker, las een hersentumor.. Dat hoeft, meen ik, niet altijd kanker te zijn?

EDIT:
En wtf doe je met RSC* in je sign
pi_36192543
quote:

[..]

Euh.. Boeiend?
Was het wel een kanker, las een hersentumor.. Dat hoeft, meen ik, niet altijd kanker te zijn?
OMG
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_36192737
Strikt genomen kan een gezwel ook een andere oorzaak hebben dan kanker, maar meestal gebruiken we de term tumor dan niet.
pi_36192836
Tja, kansen maken is op het moment het probleem en dan kom je jezelf tegen. Sommigen hier zeggen dat die goal van AZ afgekeurd had moeten worden, maar tis toch echt een fout van Aerts hoor, die moet hem gewoon weg stompen, en hij werd door Paauwe gehinderd.

Van Egmond had je zeker tegen, Feyenoord kreeg 3 terechte gele kaarten, maar AZ, o.a. Jalliens, verzuimde hij er 1 te geven, en het was een zuivere strafschop. Volgend "IJzeren Rinus" was die voorzet niet achte, maar ik heb zowwiezo mijn twijfels bij dat apparaat. De grens kon het volgens mij nooit zien, want die stond niet geod op 1 lijn.
pi_36192881
quote:
Op maandag 20 maart 2006 01:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Feyenoord won tot vandaag alle wedstrijden onder Van Egmond gewonnen
Wie blies er vorig jaar AZ Feyenoord, volgens mij was dat ook Van Egmond, toen werden we ook genaaid!
  maandag 20 maart 2006 @ 10:27:25 #106
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_36193317
quote:
Op maandag 20 maart 2006 10:05 schreef Luni het volgende:
Tja, kansen maken is op het moment het probleem en dan kom je jezelf tegen. Sommigen hier zeggen dat die goal van AZ afgekeurd had moeten worden, maar tis toch echt een fout van Aerts hoor, die moet hem gewoon weg stompen, en hij werd door Paauwe gehinderd.

Van Egmond had je zeker tegen, Feyenoord kreeg 3 terechte gele kaarten, maar AZ, o.a. Jalliens, verzuimde hij er 1 te geven, en het was een zuivere strafschop. Volgend "IJzeren Rinus" was die voorzet niet achte, maar ik heb zowwiezo mijn twijfels bij dat apparaat. De grens kon het volgens mij nooit zien, want die stond niet geod op 1 lijn.
in feite is aanraken in de 5meter een fout > fluiten.
Er valt dus voor beide opties wat te zeggen.

Die voorzet was echt niet achter, dat zag ik op de TV zonder de herhaling nog wel
pi_36195227
quote:
Op maandag 20 maart 2006 10:05 schreef Luni het volgende:
Op zich is wel wat te zeggen voor de redenatie van aerts. Iemand voor je maakt niet zoveel uit, zijkant duwen is veel erger. Oke doelpunt wordt goedgekeurd, doelpunt van Feyenoord wordt afgekeurd, maar dit is nooit te zien voor de grens, zelfs al stond ie op 1 lijn, wij moeten beelden stil zetten om dingen goed in te kunnen schatten. En dat 5e official / ijzeren rinus gedoe vertrouw ik ook niet echt.

De beslissingen van geel en geen strafschop hebben in mijn ogen vooral aangegeven dat dit niet zijn sterkste wedstrijd was
pi_36201066
Zojuist is bekend geworden dat Verdonk definitief het verzoek tot versnelde naturalisatie heeft afgewezen. Aan de ene kant zeg ik inconsequent (zie een Kiplagat en Audina) aan de andere kant interesseert het me ook geen ruk, want wat kan mij dat nederlandse elftal nou verrotten.
  maandag 20 maart 2006 @ 15:17:00 #109
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_36201284
inderdaad, en nu blijft die na de zomer nog bij Feyenoord denk ik
pi_36201559
quote:
Op maandag 20 maart 2006 15:17 schreef jorienvdherik het volgende:
inderdaad, en nu blijft die na de zomer nog bij Feyenoord denk ik
Inderdaad, goei kans dat hij nu bijtekend.
  maandag 20 maart 2006 @ 15:26:27 #111
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36201564
Kiplagat en Audina wonen in Nederland en zijn getrouwd met een Nederlander. Kalou wil imo alleen maar Nederlander worden voor persoonlijk gewin. Terechte beslissing dus.
A.M.A.B
pi_36201662
Ik denk dat hij niet bijtekent en weigert zich te laten verkopen in de zomer.

Dan kan hij met een NL paspoort naar Engeland
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 20 maart 2006 @ 15:37:01 #113
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_36201898
dan juist niet toch...
  maandag 20 maart 2006 @ 15:37:14 #114
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36201902
Ken die mooi een seizoen op de bank gaan zitten...
A.M.A.B
pi_36201956
zijn contract loopt tot 1 juli 2007. Volgens mij klopt het exact
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_36202179
quote:
Op maandag 20 maart 2006 15:26 schreef Cart_man het volgende:
Kiplagat en Audina wonen in Nederland en zijn getrouwd met een Nederlander. Kalou wil imo alleen maar Nederlander worden voor persoonlijk gewin. Terechte beslissing dus.
Aan de andere kant is Yao Yie volgens mij niet getrouwd met een Nederlander...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_36202250
Verdonk heeft vooral een probleem met een paar Amerikanen die een Nederlands paspoort alleen gebruikten om in het buitenland Euro´s te gaan tanken.

Precies de reden waarom Kalou ook een paspoort wil
  maandag 20 maart 2006 @ 17:03:16 #118
128516 Fok_you
vage vogel :{
pi_36204459
quote:

[..]

Euh.. Boeiend?

Ps.

EDIT:
Sorry, maar ik vind je zielig, triest, zwakbegaafd etc.
Daarbij vind ik je nog een nep-supporter ook.

Het was inderdaad een tumor, waarvan ik vrij zeker ben dat het inderdaad kanker was. Buiten dit trieste feit is ook in de afgelopen week bekend geworden dat de pa van Dirk een, overigens uitzichtloze, behandeling wacht in verband met slokdarmkanker. Totaal ongepast om op zo'n moment zo'n woord te gebruiken.
Ik gebruik het woord zelf ook vaak genoeg, maar iedereen met ook maar 1% begrip/medeleven/verstand snapt dat dit zeker op dit moment ongelooflijk pijnlijk is voor de spelersgroep, en dat je ze daar eerder mee benadeeld dan helpt.

ik schaam me diep voor je, en ben het voor de verandering eens met een jood eens.
als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!
  maandag 20 maart 2006 @ 18:09:36 #119
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_36206457
quote:
Op maandag 20 maart 2006 17:03 schreef Fok_you het volgende:

[..]

Sorry, maar ik vind je zielig, triest, zwakbegaafd etc.
Daarbij vind ik je nog een nep-supporter ook.

Het was inderdaad een tumor, waarvan ik vrij zeker ben dat het inderdaad kanker was. Buiten dit trieste feit is ook in de afgelopen week bekend geworden dat de pa van Dirk een, overigens uitzichtloze, behandeling wacht in verband met slokdarmkanker. Totaal ongepast om op zo'n moment zo'n woord te gebruiken.
Ik gebruik het woord zelf ook vaak genoeg, maar iedereen met ook maar 1% begrip/medeleven/verstand snapt dat dit zeker op dit moment ongelooflijk pijnlijk is voor de spelersgroep, en dat je ze daar eerder mee benadeeld dan helpt.

ik schaam me diep voor je, en ben het voor de verandering eens met een jood eens.
Krijg de hik, vent.
Heb zelf vaak genoeg te maken gehad met kanker.
Kan me geen hol schelen of het niet, 5x of 500x word gebruikt.
Ik zie vaak genoeg mensen met het down syndroom bij een voetbalstadion, ook bij ons.. Wat zongen wij pas geleden tegen Temmink? Vond je dat ook zo erg?
Wat werd er tegen Van Gaal ingezet toen hij weer eens terugkwam in De Kuip?
(en toen zijn vrouw net was overleden aan kanker?)
Reageerde je er toen ook zo op, of stond je stoer mee te doen?

Nep supporter? Omdat ik dit net zo niet-erg vind als dat het word gebruikt om een tegenstander te kwetsen?

Blijf voortaan maar lekker in dat hoekje zitten, je schamen
  maandag 20 maart 2006 @ 18:25:40 #120
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36206874
quote:
Op maandag 20 maart 2006 18:09 schreef Keltie het volgende:

[..]
Toen zat Loek nog in luiers, joh.
A.M.A.B
  maandag 20 maart 2006 @ 18:31:02 #121
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_36207011
quote:
Op maandag 20 maart 2006 18:25 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Toen zat Loek nog in luiers, joh.
pi_36207142
quote:
Op zondag 19 maart 2006 23:15 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Worden de laatste tijd te veel kansen gemist. joden thuis, RKC, Utrecht en nu weer AZ. En je moet ze uiteindelijk toch alledrie(twee) de baas zijn wil je CL halen. Maakt weinig uit in welke volgorde.
Opzich wel vreemd dat juist nu dat kansen missen je de kop kost. Van te voren hadden de meeste zich het minst druk gemaakt om de voorhoede..
"..and in my brain it's going wrong.."
  maandag 20 maart 2006 @ 18:42:06 #123
128516 Fok_you
vage vogel :{
pi_36207327
quote:

[..]

Krijg de hik, vent.
Heb zelf vaak genoeg te maken gehad met kanker.
Ik zie vaak genoeg mensen met het down syndroom bij een voetbalstadion, ook bij ons.. Wat zongen wij pas geleden tegen Temmink? Vond je dat ook zo erg?
Wat werd er tegen Van Gaal ingezet toen hij weer eens terugkwam in De Kuip?
(en toen zijn vrouw net was overleden aan kanker?)

Nep supporter? Omdat ik dit net zo niet-erg vind als dat het word gebruikt om een tegenstander te kwetsen?

Blijf voortaan maar lekker in dat hoekje zitten, je schamen
zou ik bijna hopen dat je ma het krijgt, en dan heel de avond voor je huis gaan staan roepen.......kijken of je het dan ook nog zo lache vind...
ik vind het gewoon zielig en respectloos.
en nee, iemand een mongool noemen vind ik niet erg, maar dat is het ook niet; die mensen zijn vaak gelukkiger dan de normalen. Daarbij was zijn kind niet net overleden aan het syndroom van down en was ook niet net bekend dat het waarschijnlijk zijn vader het leven zou kosten neem ik aan
van Gaal vind ik zowieso een hondenlul, is zowieso niet iemand van je eigen club, en ja zelfs dan vind ik het triest en niet kunnen.

jij zal het dan misschien gebruiken tegen de tegenstander en het niet erg vinden, denk dat er genoeg mensen anders over denken, en dat is waar het om draait, een beetje respect.
als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!
  maandag 20 maart 2006 @ 18:42:27 #124
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_36207334
quote:

[..]

Euh.. Boeiend?

Ps.

EDIT:
Niet te geloven.
pi_36207391
quote:

[..]

Mij en sommige anderen hier wel, zou het fijn vinden als je er rekening mee houd.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')