abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36171611
quote:
Op zondag 19 maart 2006 14:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Portillo is geen Feyenoordmateriaal, Brugge heeft gegokt en het is aardig uitgepakt.
Hij traint bij Brugge harder dan bij Real.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 19 maart 2006 @ 18:24:15 #77
128516 Fok_you
vage vogel :{
pi_36174053
gelukkig maken onze amsterdamse vriendjes het voetbalweekend dan nog weer wat leuker....
en dat Chelsea met nog 20 minuten te gaan achterstaat is natuurlijk ook mooi meegenomen
als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!
  zondag 19 maart 2006 @ 18:31:29 #78
137910 daaaaan
bla die bla
pi_36174241
quote:
Op zondag 19 maart 2006 14:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Brugge heeft gegokt
ook al?

Sorry hij was te flauw om niet in te koppen.
  zondag 19 maart 2006 @ 19:45:27 #79
128516 Fok_you
pi_36176669
pff wat een achterlijke scheids hoor.... natuurlijk heb je ook de nodige pech (2x paal) en ballen die je gewoon moet maken, eigen schuld (Kuyt naast), maar dat doelpunt van AZ moest afgekeurd, die goal was volgens mij toch echt niet achter en Castelen werd toch zekers vastgehouden, had ie zo een pingel kunnen geven
als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!
  zondag 19 maart 2006 @ 19:54:36 #80
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_36176983
Weet iemand hier of (en waar) dat zwarte jack met in witte letters Feyenoord erop wat Kuijt vandaag aan had na de wedstrijd (was te zien op Talpa) te koop is? Ik heb even op het 'megastore' onderdeel van feyenoord.nl gekeken, maar daar stond die niet :S .
"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."
pi_36177913
Wat een wedstrijd zeg. De goal had net zo goed afgekeurd kunnen worden, maar ok dat gebeurt niet. Dan heb je die voorzet die al of niet achter was geweest. Lastig maar volgens mij toch onterecht afgekeurd en ook een pingel ontzegd met castelen. Al met al kan ik me het cinische geklap van Kuyt wel voorstellen, maar ja daar krijg je geel voor, want dat is natuurlijk een belediging van de scheids, die hoort liever "hond" naar zich geroepen worden.

Al met al ben ik best tevreden dit seizoen. Vaak genoeg toch het vechten kunnen zien waar ik van hou, helaas ontbrak het er ook wel eens aan.
  zondag 19 maart 2006 @ 20:49:46 #82
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_36179266
heb niks gezien nog download wel ff samenvatting

wel gezien mooie schop van buijs tegen boukhari
  zondag 19 maart 2006 @ 20:53:40 #83
128516 Fok_you
pi_36179446
quote:
Op zondag 19 maart 2006 20:18 schreef snabbi het volgende:
Wat een wedstrijd zeg. De goal had net zo goed afgekeurd kunnen worden, maar ok dat gebeurt niet. Dan heb je die voorzet die al of niet achter was geweest. Lastig maar volgens mij toch onterecht afgekeurd en ook een pingel ontzegd met castelen. Al met al kan ik me het cinische geklap van Kuyt wel voorstellen, maar ja daar krijg je geel voor, want dat is natuurlijk een belediging van de scheids, die hoort liever "hond" naar zich geroepen worden.

Al met al ben ik best tevreden dit seizoen. Vaak genoeg toch het vechten kunnen zien waar ik van hou, helaas ontbrak het er ook wel eens aan.
so fuckin' true....
maar toch is he tachteraf gezien erg jammer/telleurstellend dat we geen kampioen zijn geworden omdat het wel had gekund als je kijkt waar de punten blijven liggen.... maargoed van te voren had ik hier voor getekend hoor daar niet van.
  zondag 19 maart 2006 @ 22:33:20 #84
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_36184259
Ik hoop eigenlijk best wel dat Kuijt blijft, want deze selectie heeft wel potentie. Als bijvoorbeeld Castelen dan verkocht worden voor ¤8 miljoen aan Fiorentina (wat niet gebeurt denk ik), en je koopt een goede linksback, een goede middenvelder en zet Vincken neer in de basis i.p.v Castelen, dan is de selectie best aardig. Maar als Kuijt weg gaat verlies je toch een beetje het hart van de ploeg.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_36184666
zooo lekker geflest heerlijk kutegmond. goal die voor fey geteld had moeten worden, goal van az die AFgekeurd had moeten worden en we hadden minimaal 1 strafschop moeten hebben + 4 gele kaarten terwijl az kaasboeren voor zelfde vergepen niks kregen. arbiterkorps bedankt we zullen jullie verwelkomen in de kuip.
  zondag 19 maart 2006 @ 22:42:26 #86
137910 daaaaan
bla die bla
pi_36184735
quote:
Op zondag 19 maart 2006 20:53 schreef Fok_you het volgende:

[..]

so fuckin' true....
maar toch is he tachteraf gezien erg jammer/telleurstellend dat we geen kampioen zijn geworden omdat het wel had gekund als je kijkt waar de punten blijven liggen.... maargoed van te voren had ik hier voor getekend hoor daar niet van.
Kun je pas na de playoffs zeggen natuurlijk.
  zondag 19 maart 2006 @ 23:01:17 #87
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_36185623
Ik had hier van tevoren zeker niet voor getekend, je geeft het kampioenschap weg door in een aantal wedstrijden veel kansen te missen waar de (toekomstig) kampioen wel blijft winnen.
Het voetbal is goed, en Feyenoord krijgt weer wat meer smoelwerk wat me aanstaat, daar zou ik van te voren voor tekenen, maar de gemiste kansen en de stand op de ranglijst, neuh.
Het is te hopen dat men zich straks in de play-offs beseft wat er op het spel staat voor de club, aangezien CL-deelname de kans een stukkie groter maakt dat bijvoorbeeld Kuijt blijft, toch een grote aanjager van het team.

Castelen mag wat mij betreft voor 8 miljoen naar Fiorentina, kan ie daar lekker gaan rennen. E kun je inderdaad wat versterkingen halen waardoor je als team volgend jaar wel tot het einde mee blijft strijden om de titel. Maar goed, na vorig jaar zijn ze al een stuk verder dan ik verwacht had.
pi_36186004
quote:
Op zondag 19 maart 2006 22:33 schreef TC03 het volgende:
Ik hoop eigenlijk best wel dat Kuijt blijft, want deze selectie heeft wel potentie. Als bijvoorbeeld Castelen dan verkocht worden voor ¤8 miljoen aan Fiorentina (wat niet gebeurt denk ik), en je koopt een goede linksback, een goede middenvelder en zet Vincken neer in de basis i.p.v Castelen, dan is de selectie best aardig. Maar als Kuijt weg gaat verlies je toch een beetje het hart van de ploeg.
tis echt cruciaal dat CL wordt gehaald en dus Kuyt blijft en evt Kalou bijtekent. Dan hebben we nog best een aardige toekomst met Hofs, De Guzman, Greene etc. Als Kuyt vertrekt kan het zo instorten. Geef de spelers de komende tijd maar lekker wat rust. Play offs
  zondag 19 maart 2006 @ 23:12:57 #89
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_36186129
quote:
Op zondag 19 maart 2006 23:09 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

tis echt cruciaal dat CL wordt gehaald en dus Kuyt blijft en evt Kalou bijtekent. Dan hebben we nog best een aardige toekomst met Hofs, De Guzman, Greene etc. Als Kuyt vertrekt kan het zo instorten. Geef de spelers de komende tijd maar lekker wat rust. Play offs
Of je nu inderdaad nog 2e wordt maakt niet zo heel veel uit, het kwaliteitsverschil onder de tegenstanders is niet heel groot en Feyenoord moet ze allemaal kunnen hebben, mits ze de kansen maken.
pi_36186229
quote:
Op zondag 19 maart 2006 23:12 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Of je nu inderdaad nog 2e wordt maakt niet zo heel veel uit, het kwaliteitsverschil onder de tegenstanders is niet heel groot en Feyenoord moet ze allemaal kunnen hebben, mits ze de kansen maken.
Worden de laatste tijd te veel kansen gemist. joden thuis, RKC, Utrecht en nu weer AZ. En je moet ze uiteindelijk toch alledrie(twee) de baas zijn wil je CL halen. Maakt weinig uit in welke volgorde.
pi_36186626
Die grensrechter lachde ook naar 't uitvak na die afgekeurde goal.Maar wel uit de buurt blijven van 't uitvak,die "held".Hij schrok zich kapot toen hij uit ons vak verrot werd gescholden en bespuugd.Bleken toch meer Feyenoorders in ons vak te zitten.De kop van die gozert......
pi_36186760
Weinig goede scheidsrechters nog in NL de laatste tijd. Egmond heeft ons al vaker genaaid, net als een Bossen, Luinge uitleg overbodig.
  maandag 20 maart 2006 @ 00:23:22 #93
139407 jorienvdherik
pi_36188479
inderdaad met de ranglijst er bij weer een kutseizoen...
pi_36189040
IQ bij jullie ligt wel weer hoog hoor, beetje kankerjood tegen de scheids lopen roepen als er net een dochtertje van een speler is overleden aan de ziekte.
pi_36189197
terrecht doelpunt van AZ, geen overtreding.
voor de rest heeft de arbitrage lichtjes in het voordeel van AZ gefloten, maar ja toch ligt de schuld van de nederlaag voor Feyenoord bij zichzelf; ze hadden de kansen maar beter moeten benutten en niet zeiken over evt. penalties, die kuyt dan toch zou kunnen missen.
pi_36189705
Feyenoord won tot vandaag alle wedstrijden onder Van Egmond gewonnen

Hoelang is Anouk Schreuder ziek geweest?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_36190469
quote:
Op maandag 20 maart 2006 00:55 schreef JoleX het volgende:
terrecht doelpunt van AZ, geen overtreding.
voor de rest heeft de arbitrage lichtjes in het voordeel van AZ gefloten, maar ja toch ligt de schuld van de nederlaag voor Feyenoord bij zichzelf; ze hadden de kansen maar beter moeten benutten en niet zeiken over evt. penalties, die kuyt dan toch zou kunnen missen.
Moet ie wel de kans krijgen natuurlijk..

En inderdaad met de ziekte gaan gooien waaraan degene aan wie het topic opgedragen is is wel te triest voor woorden eigenlijk
pi_36191425
quote:
Op maandag 20 maart 2006 00:23 schreef jorienvdherik het volgende:
inderdaad met de ranglijst er bij weer een kutseizoen...
Relax,komt wel goed.....
  maandag 20 maart 2006 @ 08:37:17 #99
139407 jorienvdherik
pi_36191557
quote:
Op maandag 20 maart 2006 01:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Feyenoord won tot vandaag alle wedstrijden onder Van Egmond gewonnen

Hoelang is Anouk Schreuder ziek geweest?
1.5/2 jaar dacht ik
  maandag 20 maart 2006 @ 08:42:42 #100
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_36191610
quote:
Op maandag 20 maart 2006 00:48 schreef Jasza het volgende:
IQ bij jullie ligt wel weer hoog hoor, beetje kankerjood tegen de scheids lopen roepen als er net een dochtertje van een speler is overleden aan de ziekte.
Euh.. Boeiend?
Tis 'maar' een scheldwoord.
Na Picornie heb jij ook geen hamer meer in je klauwen gehad?

Ps.
Was het wel een kanker, las een hersentumor.. Dat hoeft, meen ik, niet altijd kanker te zijn?

EDIT:
En wtf doe je met RSC* in je sign
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')