quote:Op maandag 20 maart 2006 08:42 schreef Keltie het volgende:
[..]
Euh.. Boeiend?
Tis 'maar' een scheldwoord.
Na Picornie heb jij ook geen hamer meer in je klauwen gehad?
Ps.
Was het wel een kanker, las een hersentumor.. Dat hoeft, meen ik, niet altijd kanker te zijn?
EDIT:
En wtf doe je met RSC* in je sign![]()
OMGquote:Op maandag 20 maart 2006 08:42 schreef Keltie het volgende:
[..]
Euh.. Boeiend?
Was het wel een kanker, las een hersentumor.. Dat hoeft, meen ik, niet altijd kanker te zijn?
Wie blies er vorig jaar AZ Feyenoord, volgens mij was dat ook Van Egmond, toen werden we ook genaaid!quote:Op maandag 20 maart 2006 01:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Feyenoord won tot vandaag alle wedstrijden onder Van Egmond gewonnen![]()
![]()
![]()
in feite is aanraken in de 5meter een fout > fluiten.quote:Op maandag 20 maart 2006 10:05 schreef Luni het volgende:
Tja, kansen maken is op het moment het probleem en dan kom je jezelf tegen. Sommigen hier zeggen dat die goal van AZ afgekeurd had moeten worden, maar tis toch echt een fout van Aerts hoor, die moet hem gewoon weg stompen, en hij werd door Paauwe gehinderd.
Van Egmond had je zeker tegen, Feyenoord kreeg 3 terechte gele kaarten, maar AZ, o.a. Jalliens, verzuimde hij er 1 te geven, en het was een zuivere strafschop. Volgend "IJzeren Rinus" was die voorzet niet achte, maar ik heb zowwiezo mijn twijfels bij dat apparaat. De grens kon het volgens mij nooit zien, want die stond niet geod op 1 lijn.
Op zich is wel wat te zeggen voor de redenatie van aerts. Iemand voor je maakt niet zoveel uit, zijkant duwen is veel erger. Oke doelpunt wordt goedgekeurd, doelpunt van Feyenoord wordt afgekeurd, maar dit is nooit te zien voor de grens, zelfs al stond ie op 1 lijn, wij moeten beelden stil zetten om dingen goed in te kunnen schatten. En dat 5e official / ijzeren rinus gedoe vertrouw ik ook niet echt.quote:Op maandag 20 maart 2006 10:05 schreef Luni het volgende:
Tja, kansen maken is op het moment het probleem en dan kom je jezelf tegen. Sommigen hier zeggen dat die goal van AZ afgekeurd had moeten worden, maar tis toch echt een fout van Aerts hoor, die moet hem gewoon weg stompen, en hij werd door Paauwe gehinderd.
Inderdaad, goei kans dat hij nu bijtekend.quote:Op maandag 20 maart 2006 15:17 schreef jorienvdherik het volgende:
inderdaad, en nu blijft die na de zomer nog bij Feyenoord denk ik
Aan de andere kant is Yao Yie volgens mij niet getrouwd met een Nederlander...quote:Op maandag 20 maart 2006 15:26 schreef Cart_man het volgende:
Kiplagat en Audina wonen in Nederland en zijn getrouwd met een Nederlander. Kalou wil imo alleen maar Nederlander worden voor persoonlijk gewin. Terechte beslissing dus.
Sorry, maar ik vind je zielig, triest, zwakbegaafd etc.quote:Op maandag 20 maart 2006 08:42 schreef Keltie het volgende:
[..]
Euh.. Boeiend?
Ps.
EDIT:
Krijg de hik, vent.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:03 schreef Fok_you het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind je zielig, triest, zwakbegaafd etc.
Daarbij vind ik je nog een nep-supporter ook.
Het was inderdaad een tumor, waarvan ik vrij zeker ben dat het inderdaad kanker was. Buiten dit trieste feit is ook in de afgelopen week bekend geworden dat de pa van Dirk een, overigens uitzichtloze, behandeling wacht in verband met slokdarmkanker. Totaal ongepast om op zo'n moment zo'n woord te gebruiken.
Ik gebruik het woord zelf ook vaak genoeg, maar iedereen met ook maar 1% begrip/medeleven/verstand snapt dat dit zeker op dit moment ongelooflijk pijnlijk is voor de spelersgroep, en dat je ze daar eerder mee benadeeld dan helpt.
ik schaam me diep voor je, en ben het voor de verandering eens met een jood eens.
Toen zat Loek nog in luiers, joh.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:09 schreef Keltie het volgende:
[..]
Reageerde je er toen ook zo op, of stond je stoer mee te doen?
Opzich wel vreemd dat juist nu dat kansen missen je de kop kost. Van te voren hadden de meeste zich het minst druk gemaakt om de voorhoede..quote:Op zondag 19 maart 2006 23:15 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Worden de laatste tijd te veel kansen gemist. joden thuis, RKC, Utrecht en nu weer AZ. En je moet ze uiteindelijk toch alledrie(twee) de baas zijn wil je CL halen. Maakt weinig uit in welke volgorde.
zou ik bijna hopen dat je ma het krijgt, en dan heel de avond voor je huis gaan staan roepen.......kijken of je het dan ook nog zo lache vind...quote:Op maandag 20 maart 2006 18:09 schreef Keltie het volgende:
[..]
Krijg de hik, vent.
Heb zelf vaak genoeg te maken gehad met kanker.
Kan me geen hol schelen of het niet, 5x of 500x word gebruikt.
Ik zie vaak genoeg mensen met het down syndroom bij een voetbalstadion, ook bij ons.. Wat zongen wij pas geleden tegen Temmink? Vond je dat ook zo erg?
Wat werd er tegen Van Gaal ingezet toen hij weer eens terugkwam in De Kuip?
(en toen zijn vrouw net was overleden aan kanker?)
Nep supporter? Omdat ik dit net zo niet-erg vind als dat het word gebruikt om een tegenstander te kwetsen?
Blijf voortaan maar lekker in dat hoekje zitten, je schamen![]()
Niet te geloven.quote:Op maandag 20 maart 2006 08:42 schreef Keltie het volgende:
[..]
Euh.. Boeiend?
Ps.
EDIT:
Mij en sommige anderen hier wel, zou het fijn vinden als je er rekening mee houd.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:09 schreef Keltie het volgende:
[..]
true... Kalou heeft denk toch flink te leiden onder het gezeik rond het WK en PSV, Kuyt zit misschien al te veel te denken aan de toekomst en aan zijn pa, Castelen is nooit echt een topscorer geweest...quote:Op maandag 20 maart 2006 18:35 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Opzich wel vreemd dat juist nu dat kansen missen je de kop kost. Van te voren hadden de meeste zich het minst druk gemaakt om de voorhoede..
Gozert,verspil je energie er niet aan.Ze begrijpen ons toch niet.....quote:Op maandag 20 maart 2006 18:09 schreef Keltie het volgende:
[..]
Krijg de hik, vent.
Heb zelf vaak genoeg te maken gehad met kanker.
Ik zie vaak genoeg mensen met het down syndroom bij een voetbalstadion, ook bij ons.. Wat zongen wij pas geleden tegen Temmink? Vond je dat ook zo erg?
Wat werd er tegen Van Gaal ingezet toen hij weer eens terugkwam in De Kuip?
(en toen zijn vrouw net was overleden aan kanker?)
Nep supporter? Omdat ik dit net zo niet-erg vind als dat het word gebruikt om een tegenstander te kwetsen?
Blijf voortaan maar lekker in dat hoekje zitten, je schamen![]()
Ons?quote:Op maandag 20 maart 2006 18:47 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Gozert,verspil je energie er niet aan.Ze begrijpen ons toch niet.....
Thnx! Tis alleen m'n pa.. Doe je het daar ook voor?quote:Op maandag 20 maart 2006 18:42 schreef Fok_you het volgende:
[..]
zou ik bijna hopen dat je ma het krijgt, en dan heel de avond voor je huis gaan staan roepen.......kijken of je het dan ook nog zo lache vind...
Ik ben het in dit geval toch met Keltie eens. Mijn broer is ook overleden aan kanker, maar kanker heeft in dat opzich ook een aparte status als inhoudloze kreet gekregen. Soort stopwoordje dus.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Mij en sommige anderen hier wel, zou het fijn vinden als je er rekening mee houd.
Niet voor iedereen, ik snap wel dat je er anders tegenaan kunt kijken.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:54 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ik ben het in dit geval toch met Keltie eens. Mijn broer is ook overleden aan kanker, maar kanker heeft in dat opzich ook een aparte status als inhoudloze kreet gekregen. Soort stopwoordje dus.
Ik hoop dat Alfred er ook zo over denkt en zondag niet heeft gedacht dat het allemaal echt voor niets is geweest.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:54 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ik ben het in dit geval toch met Keltie eens. Mijn broer is ook overleden aan kanker, maar kanker heeft in dat opzich ook een aparte status als inhoudloze kreet gekregen. Soort stopwoordje dus.
Ik denk dat hij wel ergens anders aan denkt dan wat een paar supporters roepen.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:00 schreef Trancelocator het volgende:
Ik hoop dat Alfred er ook zo over denkt en zondag niet heeft gedacht dat het allemaal echt voor niets is geweest.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:19 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel ergens anders aan denkt dan wat een paar supporters roepen.
Idd, laten we het maar over Braafheid hebben.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:25 schreef Cart_man het volgende:
Dat weet ik wel zeker.
Wordt wel een beetje droevig van het gezeur over dit soort dingen.
Hij hoort het toch niet dus laat ze het maar roepen. Weet je wat, waarom bemoei ik me er ook mee. Het is jullie feestje.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:19 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel ergens anders aan denkt dan wat een paar supporters roepen.
Ja maar ik vind die Braafheid ook niet zo bijzonder, heb je zo'n speler zelf niet in de jeugd lopen..............?quote:Op maandag 20 maart 2006 19:56 schreef Cart_man het volgende:
Royston vind ik meer geschikt als linksbuiten ipv linksback.
Braafheid is nog jong, dus gaat nog beter worden. Al is 1.4 miljoen best veel en ik vraag me ook af of hij bij Feijenoord wel uit de voeten kan, want ook Bosschaart was redelijk goed bij Utrecht. Zie hoe het nu is.
Blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:26 schreef Luni het volgende:
[..]
Ja maar ik vind die Braafheid ook niet zo bijzonder, heb je zo'n speler zelf niet in de jeugd lopen..............?
Vind Collen altijd een jongen die zich voor de volle 100% inzet dus opzich wel een goede actie van Feyenoord om ze contract te verlengen, als tie nu maar niet teveel het weer in de Baja gaat vieren.quote:Bron: FR-Fans.nl]
Pieter Collen heeft zijn contract bij Feyenoord verlengd tot 2008, meldt de Feyenoord Krant. Feyenoord spreekt hiermee het vertrouwen uit over de Belg voor zijn opmerkelijke comeback de laatste tijd. Collen die in eerste instantie transfervrij de Kuip mocht verlaten knokte zich via jong Feyenoord terug in de basis van Feyenoord 1. Collen is blij met de kans die hij krijgt en wil na al zijn blessureleed en verhuur periodes zich nu echt gaan bewijzen in het eerste elftal van Feyenoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |