Thnxquote:Op donderdag 16 maart 2006 01:59 schreef Tha_Butcha het volgende:
walking disaster, 156 is wel erg kort voor iemand van jou lengte. board moet min. tot je schouders komen.
TS, misschien handig om het soort bindingen te melden, hoe oud ie is en of er nog "pop" in zit (of ie stijf is)
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:12 schreef MrFl0ppY het volgende:
Ohja hoe is het gesteld met de randen? Geen grote krassen etc?
quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:15 schreef alki het volgende:
Zal vanavond een aantal fotos van het bord plaatsen.
Zitten wat gebruikssporen op de bovenkant en onderkant maar geen diepe krassen op de glijkant
Gaat mij vooral om de randen.. die zijn namelijk het belangrijkste. Ik wil er gewoon ff een bevestiging vanquote:
Ja heb het 2 jaar geleden voor de kerst gekregen en gekocht bij intersport in duitsland en toen was de prijs stukken hoger idd.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:23 schreef Kentaro het volgende:
Dat is echt een heel gaaf snowboard. Je bent gek dat je die voor dat geld weg doet. Weet je zeker dat het een orginele is? Ik vraag dat omdat er van Crazy Creek ook veel imitatie op de markt is..
Heb je orginele aankoopbon nog met de rode Crazy Creek stempel?quote:Op maandag 20 maart 2006 21:48 schreef alki het volgende:
[..]
Ja heb het 2 jaar geleden voor de kerst gekregen en gekocht bij intersport in duitsland en toen was de prijs stukken hoger idd.
Nee denk niet dat ik de bon nog ergens heb.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:05 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Heb je orginele aankoopbon nog met de rode Crazy Creek stempel?
Ja miss wel wat zit erbij ?quote:Op maandag 20 maart 2006 20:36 schreef Gajescheren het volgende:
Indien MrFl0ppY niet meer van de partij is begin ik te bieden bij 80.![]()
-edit- evt. interesse in een PS2?![]()
Misschien kun je die ouwe Malolo inruilen?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:40 schreef XL het volgende:
Als je kopers allemaal afhaken bied ik 25 euro voor de plank en mag je de bindingen houden.
Kom, niet zo flauw... 25 euro is een goed bod op een dergelijke plank hout.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:12 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Misschien kun je die ouwe Malolo inruilen?
quote:Op maandag 20 maart 2006 20:23 schreef Kentaro het volgende:
Dat is echt een heel gaaf snowboard. Je bent gek dat je die voor dat geld weg doet. Weet je zeker dat het een orginele is? Ik vraag dat omdat er van Crazy Creek ook veel imitatie op de markt is..
Naievelingquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:16 schreef MegaBitch het volgende:
Voor de mensen die het nog niet wisten.
Crazy Creek is het huismerk van Intersport.
Dus het lijkt me ook sterk zoals in een eerdere post dat hier namaak snowboards van in omloop zijn.
Ga jij lekker off-piste boarden in Alaska zonder ervaring op een CrazyCreek board, dan kun je zonder morele bezwaren ál je geld uitgeven aangezien je het daarna toch niet meer nodig hebt!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:36 schreef Byte_Me het volgende:
Een vriend van me heeft Crazy Creek schoenen, en die zijn echt superstoer. Maar nou vraag ik me wel af of hij ook niet gewoon van die neppers heeft.
Ik vroeg me ook af of dit snowboard ook geschikt is voor offpiste boarden. Ik ga namelijk binnenkort naar Alaska op wintersport, dat zo'n helicopter je naar boven brengt, en dan lekker naar beneden rauschen. Dat heb ik namelijk op TV gezien, en dat lijkt me geweldig. Alleen die helikopter is zo duur dat ik geen snowboard meer kan kopen, dus misschien is deze iets voor me.
Het gaat om je gewicht niet om je lengte. Als je ergens tussen de 60-80 kg zit is het board je wel ok qua lengte.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hoe ik ben 185.... is het board dan te klein voor me ... anders heb ik wel intresse
Als het zo was zou je ze dan willen hebben?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:39 schreef Kentaro het volgende:
Ik vroeg me af wat de TS voor tuinmeubels heeft? Heel apart...Zijn deze ook van Crazy Creek?
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:51 schreef alki het volgende:
50 euro is toch wat te weinig, heb al een bod van 80 staan.
dan ga e toch tot de 80,01quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
k wou tot de 80 gaan maar dat heeft dus geen zin meer
quote:
Die van mij is echt. XL heeft hem aan me verkocht, maar nu kom er onder de verf een Intratuin logo te voorschijn. Ik moet nog eens aan hem vragen hoe dat kanquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:14 schreef Tha_Butcha het volgende:
185 op een board van 156, zelfs al ben je harstikke licht, lijkt me niet echt een aanrader.
net zoals off piste gaan als je niet eens kan boarden.
en kentaro, welke malloot gaat er nou een crazy creek board namaken, maak dan een goede plank na, die uit je avatar bijvoorbeeld (alhoewel... ik zou er voor geen goud op rijden)
Intratuin is het bedrijf van Jack Burton.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:53 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Die van mij is echt. XL heeft hem aan me verkocht, maar nu kom er onder de verf een Intratuin logo te voorschijn. Ik moet nog eens aan hem vragen hoe dat kan
Zonde, er zou een wereld voor je open gaan als je open zou staan voor een ritje met deze topbindingen!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:40 schreef XL het volgende:
Als je kopers allemaal afhaken bied ik 25 euro voor de plank en mag je de bindingen houden.
Vin Diesel rijd ook off-piste met deze bindingen in triple X. Kan geen troep zijn van Vin is cool.quote:Op woensdag 22 maart 2006 02:18 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Zonde, er zou een wereld voor je open gaan als je open zou staan voor een ritje met deze topbindingen!
dat wil k ook gaan doen...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:36 schreef Byte_Me het volgende:
Een vriend van me heeft Crazy Creek schoenen, en die zijn echt superstoer. Maar nou vraag ik me wel af of hij ook niet gewoon van die neppers heeft.
Ik vroeg me ook af of dit snowboard ook geschikt is voor offpiste boarden. Ik ga namelijk binnenkort naar Alaska op wintersport, dat zo'n helicopter je naar boven brengt, en dan lekker naar beneden rauschen. Dat heb ik namelijk op TV gezien, en dat lijkt me geweldig. Alleen die helikopter is zo duur dat ik geen snowboard meer kan kopen, dus misschien is deze iets voor me.
Inderdaad, ik heb deze bindingen een keertje op een huurboard gehad. Daarna heb ik ze zelf aangeschaft toen ik mijn eigen setje ging kopen. Super bindingen hoor, ik zou niets anders meer willen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 02:18 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Zonde, er zou een wereld voor je open gaan als je open zou staan voor een ritje met deze topbindingen!
hij had al 80quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:41 schreef XL het volgende:
Mijn aanbod staat nog steeds![]()
25 euro en dan mag je de bindingen houden. Maak ik er een mooie bank van.
Ik heb er vertrouwen in dat al die mensen afhaken. Die plank is geen 80 waardquote:
Met die bindingen welquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:48 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb er vertrouwen in dat al die mensen afhaken. Die plank is geen 80 waard![]()
Hij kan de Crazy Creek sticker dan van die bindingen afkrabben en de bindingen dan voor 50 euro verkopen. Heeft die 75 euro voor die set en dan heb je het goed gedaan. Dat gaat hij in dit topic er niet voor krijgen.quote:
Dan krijg ik commentaar dat er beschadigingen op de binding zit van het afkrabben.quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:01 schreef XL het volgende:
[..]
Hij kan de Crazy Creek sticker dan van die bindingen afkrabben en de bindingen dan voor 50 euro verkopen. Heeft die 75 euro voor die set en dan heb je het goed gedaan. Dat gaat hij in dit topic er niet voor krijgen.
Busje label-off als je het hebt.quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:18 schreef alki het volgende:
[..]
Dan krijg ik commentaar dat er beschadigingen op de binding zit van het afkrabben.
heb ik een apart plankie voorquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:57 schreef DarkChylde het volgende:
en pak dan ook meteen wat railtjes met je T6 ;-)
Zeg XL,quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:41 schreef XL het volgende:
Mijn aanbod staat nog steeds![]()
25 euro en dan mag je de bindingen houden. Maak ik er een mooie bank van.
Jaquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:07 schreef BoukeF het volgende:
[..]
Zeg XL,
op welke manier ga jij dat board verbouwen tot een bank?
Ik heb zelf nog in mijn schuur een oud bord van freesurf liggen en een grote minstral,
neem jij gewoon een houten frame en schroef je daar de boards op vast?
ok, leek mij ook al de makkelijkste oplossing,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |