Lijkt er wel op met al die topics die je opentquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:21 schreef DamzkoO het volgende:
Stap je in de lift, ga je naar de kantine, loop je "even" naar de wc.
Je kunt van alles bedenken maar je hebt altijd van die collega's die je aanspreken en over van alles gaan praten .. weglopen is geen optie waardoor je weer 10 min. van je leven kwijt bent aan het gezeik van anderen omdat hun weer 's wat te vertellen hebben.![]()
Ben toch geen "lopende KLB "![]()
Daar begint het wel op te lijken met die topicdiarree van jouquote:
Werken is ook geen leven.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:21 schreef DamzkoO het volgende:
10 min. van je leven kwijt bent aan het gezeik van anderen
Wat is dat voor kul? Je kunt toch wel zeggen: Ja, kerel... dat is allemaal heel interessant maar ik moet mandela op de trein zetten en die kan echt niet wachten... Volgens mij port hij al tegen het katoen aan, dus bewaar die stoere verhalen maar tot een volgende keer.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:21 schreef DamzkoO het volgende:
weglopen is geen optie
Subtielquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:51 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Wat is dat voor kul? Je kunt toch wel zeggen: Ja, kerel... dat is allemaal heel interessant maar ik moet mandela op de trein zetten en die kan echt niet wachten... Volgens mij port hij al tegen het katoen aan, dus bewaar die stoere verhalen maar tot een volgende keer.
En dan zeker meemaken dat ie voor de deur gaat staan en zijn verhaal vervolgt, terwijl jij flink de bruine trui aan 't breien bentquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:51 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Wat is dat voor kul? Je kunt toch wel zeggen: Ja, kerel... dat is allemaal heel interessant maar ik moet mandela op de trein zetten en die kan echt niet wachten... Volgens mij port hij al tegen het katoen aan, dus bewaar die stoere verhalen maar tot een volgende keer.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Lijkt er wel op met al die topics die je opent
quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:12 schreef AnthonyZeus het volgende:
Nog vervelender is tegen je gangcollega's iedere keer dat je ze ziet lopen op de gang bijna verplicht gedag moet zeggen.
Precies...Eigelijk zou er gewoon een algeheel zwijgverbod moeten heersen op kantoor.quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:42 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
![]()
Heb je ze in de ochtend al gegroet, zie je ze nog geen uur later, begroeten ze je weer
![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:29 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
Precies...Eigelijk zou er gewoon een algeheel zwijgverbod moeten heersen op kantoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |