Je hoort gewoon in IDO te zeiken.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:51 schreef MrDrako het volgende:
better late then never..
ja toch je weetquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:55 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Gelukkig voldoe je aan het profiel van een standaard puber.
quote:
Je hebt gekekenquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:44 schreef ScienceFriction het volgende:
Was Jerney nou opgezet die laatste uitzending? Ze bewoog helemaal niet en toch kwam er geluid uit...
quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:55 schreef jpg97 het volgende:
IDOLS is zoooo 2006,
nee het nieuwe ODOLS is de shit! Wie heeft de beste ODOL van nederland?
[afbeelding]
Geef nou maar toe dat je jerney kaagman een lekker wijf vindquote:
Wat heeft d'r huidskleur met d'r vermeende sterallures te maken?quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:15 schreef editor2 het volgende:
Ik had al iets tegen die volksverlakkerij van iDols maar sind sinds ik gisteravond even langs SBS Shownieuws zapte ( of was dat maandag) en die arrogante houding van negerin Rafa..whatever zag toen die thuis door die kleine kinderen werd belaagd die buiten uren in de kou stonden alleen maar voor een simpele handtekeningen madam eenmaal buiten gekomen niet eens boe of baa zei, laat staan iets signeerde, had ik het helemaal gehad met deze negerin. Ik heb begrepen dat ze komende weken ergens in het land bij winkelcentra's gaat optreden, gaan we haar dat ff fijntjes nog eens inpeperen. Wat denkt ze wel die omhooggevallen negerin.![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:15 schreef editor2 het volgende:
Ik had al iets tegen die volksverlakkerij van iDols maar sind sinds ik gisteravond even langs SBS Shownieuws zapte ( of was dat maandag) en die arrogante houding van negerin Rafa..whatever zag toen die thuis door die kleine kinderen werd belaagd die buiten uren in de kou stonden alleen maar voor een simpele handtekeningen madam eenmaal buiten gekomen niet eens boe of baa zei, laat staan iets signeerde, had ik het helemaal gehad met deze negerin. Ik heb begrepen dat ze komende weken ergens in het land bij winkelcentra's gaat optreden, gaan we haar dat ff fijntjes nog eens inpeperen. Wat denkt ze wel die omhooggevallen negerin.![]()
Ten eerste: wat maakt het uit dat het een negerin is?quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:15 schreef editor2 het volgende:
Het is toch al opgehouden?quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:18 schreef Gebs het volgende:
Idolsik zit nog steeds te wachten totdat het eindelijk ophoud
Racisme zeg ik je racismequote:Op woensdag 15 maart 2006 15:17 schreef Gripper het volgende:
[..]
Wat heeft d'r huidskleur met d'r vermeende sterallures te maken?![]()
Oh ja,
Idols:![]()
Talpa:![]()
![]()
Voorrondes Idols:![]()
![]()
Is die 3e een strikvraag?quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:19 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ten eerste: wat maakt het uit dat het een negerin is?
Ten tweede: het is winkelcentra ( winkelcentra's is meervoud van een meervoud )
Ten derde: wat maakt het uit dat het een negerin is?
voor evenquote:
Zal wel stopppen op je dieptepunt zijnquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:22 schreef Gebs het volgende:
[..]
voor even
Maar volgend jaar begint het weer![]()
Ik bedoel stoppen in de trand van voor altijd en nooit meer enzo
Genoeg blijkbaar gezien de plaat nu alweer goud is..quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:24 schreef ivosnivo het volgende:
Is er weer een idols geweest? Wie kijkt er in godsnaam nog naar.
Wat is een gouden plaat dan nog waardquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:25 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Genoeg blijkbaar gezien de plaat nu alweer goud is..
Dan heb ik nog wat slecht nieuws voor jequote:Op woensdag 15 maart 2006 15:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Idols is zo nep he.
Hoop niet dat ze met deel 4 komen aanzetten
Ik heb de finale gezien, dat wil zeggen alleen de liedjes..... de rompslomp er omheen zapte ik telkens weg.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:24 schreef ivosnivo het volgende:
Is er weer een idols geweest? Wie kijkt er in godsnaam nog naar.
Door mensen als jou gaat de muziekwereld naar de klotequote:
Ja inderdaad die ene artiest jaarlijks zorgt inderdaad voor de afrond van de muziekwereldquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:36 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Door mensen als jou gaat de muziekwereld naar de klote![]()
hmm dan moeten wij dat gaan boycotten.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:33 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Dan heb ik nog wat slecht nieuws voor je![]()
Ik geef der 2 maandenquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
hmm dan moeten wij dat gaan boycotten.
Die mensen zijn misschien tijdelijke idolen maar nooit een echte ster !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |