Nieuw model op de markt??quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:47 schreef Rekkie het volgende:
Geen last van! Koffie is altijd heet, nooit waterig en een grotere mok past er makkelijk onder.
Ja, ik ga elke morgen naar de koffieshop, mhmquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:43 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
oploskoffie of de coffeeshop
quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:47 schreef Rekkie het volgende:
Geen last van! Koffie is altijd heet, nooit waterig en een grotere mok past er makkelijk onder.
Mmmm ik ook, zullen we ruilen???quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:50 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nope, heb de zwarte. Standaar model!
Nee dank je. Ik heb geen belang bij een inferieur apparaat.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:51 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Mmmm ik ook, zullen we ruilen???
quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:42 schreef roedeledokie het volgende:
Echt weer een NL. kwaliteitsprodukt zo,n senseo.
De halve tijd smaakt de koffie naar water omdat het volgens mij langs de pads gaat i.p.v. erdoor.
gewoon een ouderwetsequote:Noem me a.u.b. een fatsoenlijk apparaat om koffie te maken
Smaken verschillenquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:53 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Senseo is sowieso geen koffieGatver wat een grafzooi, braaaaaaaaaaaaaaaaaaaak
![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:42 schreef roedeledokie het volgende:
Noem me a.u.b. een fatsoenlijk apparaat om koffie te maken
Eu ik ben onderhoudsmonteur, weet echt wel hoe je met machinerieen om moet gaan, maar dit ontwerp???quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:54 schreef Syytön het volgende:
Volgens mij moet jij de gebruiksaanwijzing nog eens lezen
Das dan van de regen in de drup!.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:58 schreef speknek het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nespresso koffie is heerlijk!
Probleem is wel weer dat de pads nog duurder zijn, hij nog meer lawaai maakt en nog langzamer druppelt.
Ik eis keiharde kwaliteit voor 59,- euro, niks harmoniequote:Op woensdag 15 maart 2006 11:02 schreef beestjuh het volgende:
Wij hebben anders al meer dan 5 jaar een bevredigende relatie. Het is geven en nemen hoor!
Ja, soms maakt hij te veel kabaal en ook is het reservoir te snel leeg, maar ik kan daar mijn lief niet de schuld van geven. De herrie maakt ie omdat ie hard voor me werkt en het reservoir, tja, ik verbruik nou eenmaal zelf al zijn vocht!
Ik neem de schuld dus graag op me zodat we onze relatie in harmonie voort kunnen zetten..
Waar hebben ze dat dan? Engeland? klinkt niet als een koffiemerk/machinequote:Op woensdag 15 maart 2006 10:57 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
starbucks is lekker, maar dat hebben we hier weer niet in nl
Ik ben misleid en heb m al gekocht!quote:
Opgelost slotje!quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:06 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Ik ben misleid en heb m al gekocht!
Ik trap dat ding eruit
Sorry hoor, maar als je niet op de hoogte was van de zaken die je in je openingspost stelt, maar wel een super bak koffie verwacht, EN je koopt toch een Senseo, dan ben je niet helemaal van deze wereld denk ik. Doe wat research ofzo.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:06 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Ik ben misleid en heb m al gekocht!
Ik trap dat ding eruit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |