Dit heeft niks met "omgang" te maken, ze zouden toch ook niet die herrie uitdoen als jij zou instappen. Dit is TOtaal irrelevant johquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:34 schreef roedeledokie het volgende:
Ik niet, kan altijd goed overweg met die jongens.
Maar ja als je niet wil omgaan met ze dan voelen zei dat ook!
Ik weet een goed stukje muziek in de tram best te waarderen dus laat die jongens eens met rust en ga je aan andere dingen ergeren.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:42 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Dit heeft niks met "omgang" te maken, ze zouden toch ook niet die herrie uitdoen als jij zou instappen. Dit is TOtaal irrelevant joh![]()
Ik sprak over het feit dat het gewoon irritant is, dat er zulke mafkezen met hard muziek in een openbare gedeelte komen waar men rust boven lawaai prefereert![]()
Klopt; maar wat ik meer bedoelde is dat zij een minder grote bek terug zullen hebben als je niet alleen staat; ruzie is niet de bedoeling natuurlijk. Maar als je sowieso alleen staat terwijl zij met meer zijn, en er wel wat van zegt, dan kun je ruzie verwachten, want dan moet dat soort 'stoere jongetjes' altijd ff bewijzen hoe stoer ze zijn..quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:07 schreef DamzkoO het volgende:
![]()
Ik had verder niemand achter me en bovendien bevonden zij zich (zoals gewoonlijk) in een groepje van hooguit 8 man.
Het gaat er trouwens niet om, mensen achter je te hebben want dan komt het op ruzie en dat soort dingen uit. Tot zo een laag niveau wil ik me niet begeven.
Wilde alleen mijn beklag doen over het associaal publiek waar ik gister mee te maken had.
Uilen?quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:59 schreef Tommeke het volgende:
Ik zou me er ook niet zo aan ergeren, gewoon de oordopjes van je mp3 oid indoen, en het volume lekker hoog zetten
Ohja... flikker alsjeblieft ff op met die tyfusuilen, is echt niet grappig meer, stelletje nerds![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:12 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Klopt; maar wat ik meer bedoelde is dat zij een minder grote bek terug zullen hebben als je niet alleen staat; ruzie is niet de bedoeling natuurlijk. Maar als je sowieso alleen staat terwijl zij met meer zijn, en er wel wat van zegt, dan kun je ruzie verwachten, want dan moet dat soort 'stoere jongetjes' altijd ff bewijzen hoe stoer ze zijn..
quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:59 schreef Tommeke het volgende:
Ik zou me er ook niet zo aan ergeren, gewoon de oordopjes van je mp3 oid indoen, en het volume lekker hoog zetten
Ohja... flikker alsjeblieft ff op met die tyfusuilen, is echt niet grappig meer, stelletje nerds![]()
![]()
quote:Ohja... flikker alsjeblieft ff op met die tyfusuilen, is echt niet grappig meer, stelletje nerds![]()
Nog maar een paar jaar tolereren.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:44 schreef MatiCe het volgende:
Ze komen er nog wel achter. Over een paar jaar denken ze ook: "waar zijn we mee bezig geweest".
Ik sla ook altijd even een arm om hun heen. Na een tijdje komt het vaak allemaal losquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:47 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Ik weet een goed stukje muziek in de tram best te waarderen dus laat die jongens eens met rust en ga je aan andere dingen ergeren.
Die lui willen gewoon gezien en ja gehoord worden, verder luistert er anders nooit iemand naar ze.
als nooit iemand naar jou luisterde ga jij ook lopen klieren.
Wat wil je dat ik zeg?
Neem een honkbalknuppel, breek al hun botten, trek aan de noodrem, leg hun stuiptrekkende lichaampjes op de rails en dwing de chauffeur er overheen te rijden.
???
Goed gezegd!quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:11 schreef Devlinsect het volgende:
Altijd in groepen. Nooit durven ze alleen.![]()
Hyena's zijn het. Ook groepsdieren. Leeuwen zijn het bepaalt niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |