abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36048223
Vermoeiend en ziek ging ik gister rond 5-en naar huis.
Dus ik de tram instappen, netjes zitten en wachten tot ik mijn bestemming bereiken zou

Komt er een groep marrokaans tuig instappen (natuurlijk weer via het uitstapgedeelte) en die namen plaats. De conductrice hield ook maar dr mond voor hetgeen zich zou escaleren.

Vervolgens draaien ze met hun (gestolen?) mobieltje goed hard hun marrokaanse " R&B "

Zelfs het gekrijs van de baby schuin tegenover me, was nog fijner te horen dan die herrie!

Er waren wel wat mensen die hen erop attent wilden maken, waar zij nou mee bezig waren, maar uiteindelijk drukten zij hun snor (wat dus de beste oplossing was)

Kan me aan zulk associaal volk dus zwaar irriteren
  woensdag 15 maart 2006 @ 10:34:52 #2
139773 roedeledokie
Die opm. was niet grappig!
pi_36048274
Ik niet, kan altijd goed overweg met die jongens.

Maar ja als je niet wil omgaan met ze dan voelen zei dat ook!
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
pi_36048278
Is dat een nieuwe trend ofzo?
Laatst had ik dat ook al van die gasten (enigzins getint ) die hun muziek gewoon hard aanzetten.
Doe een koptelefoon op achterlijke, dat dat in je eigen land nou zo gewoon is!
pi_36048435
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 10:34 schreef roedeledokie het volgende:
Ik niet, kan altijd goed overweg met die jongens.

Maar ja als je niet wil omgaan met ze dan voelen zei dat ook!
Dit heeft niks met "omgang" te maken, ze zouden toch ook niet die herrie uitdoen als jij zou instappen. Dit is TOtaal irrelevant joh

Ik sprak over het feit dat het gewoon irritant is, dat er zulke mafkezen met hard muziek in een openbare gedeelte komen waar men rust boven lawaai prefereert
pi_36048472
Ze komen er nog wel achter. Over een paar jaar denken ze ook: "waar zijn we mee bezig geweest".
  woensdag 15 maart 2006 @ 10:47:29 #6
139773 roedeledokie
Die opm. was niet grappig!
pi_36048547
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 10:42 schreef DamzkoO het volgende:

[..]

Dit heeft niks met "omgang" te maken, ze zouden toch ook niet die herrie uitdoen als jij zou instappen. Dit is TOtaal irrelevant joh

Ik sprak over het feit dat het gewoon irritant is, dat er zulke mafkezen met hard muziek in een openbare gedeelte komen waar men rust boven lawaai prefereert
Ik weet een goed stukje muziek in de tram best te waarderen dus laat die jongens eens met rust en ga je aan andere dingen ergeren.

Die lui willen gewoon gezien en ja gehoord worden, verder luistert er anders nooit iemand naar ze.

als nooit iemand naar jou luisterde ga jij ook lopen klieren.

Wat wil je dat ik zeg?

Neem een honkbalknuppel, breek al hun botten, trek aan de noodrem, leg hun stuiptrekkende lichaampjes op de rails en dwing de chauffeur er overheen te rijden.
???
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
  woensdag 15 maart 2006 @ 10:55:58 #7
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_36048778
Gewoon wat van zeggen; hangt ervan natuurlijk met hoeveel zij zijn, en hoeveel mensen jij achter je hebt...
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
  woensdag 15 maart 2006 @ 10:56:43 #8
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_36048795
*zucht* iets ergert je of irriteert je of je ergert je aan iets en dat is irritant.... je "irriteren aan iets" daarentegen is grammaticaal godsonmogelijk.
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_36048884
Ik zou me er ook niet zo aan ergeren, gewoon de oordopjes van je mp3 oid indoen, en het volume lekker hoog zetten

Ohja... flikker alsjeblieft ff op met die tyfusuilen, is echt niet grappig meer, stelletje nerds
pi_36049078

Ik had verder niemand achter me en bovendien bevonden zij zich (zoals gewoonlijk) in een groepje van hooguit 8 man.
Het gaat er trouwens niet om, mensen achter je te hebben want dan komt het op ruzie en dat soort dingen uit. Tot zo een laag niveau wil ik me niet begeven.

Wilde alleen mijn beklag doen over het associaal publiek waar ik gister mee te maken had.
  woensdag 15 maart 2006 @ 11:12:58 #11
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_36049240
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 11:07 schreef DamzkoO het volgende:

Ik had verder niemand achter me en bovendien bevonden zij zich (zoals gewoonlijk) in een groepje van hooguit 8 man.
Het gaat er trouwens niet om, mensen achter je te hebben want dan komt het op ruzie en dat soort dingen uit. Tot zo een laag niveau wil ik me niet begeven.

Wilde alleen mijn beklag doen over het associaal publiek waar ik gister mee te maken had.
Klopt; maar wat ik meer bedoelde is dat zij een minder grote bek terug zullen hebben als je niet alleen staat; ruzie is niet de bedoeling natuurlijk. Maar als je sowieso alleen staat terwijl zij met meer zijn, en er wel wat van zegt, dan kun je ruzie verwachten, want dan moet dat soort 'stoere jongetjes' altijd ff bewijzen hoe stoer ze zijn..
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_36049274
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 10:59 schreef Tommeke het volgende:
Ik zou me er ook niet zo aan ergeren, gewoon de oordopjes van je mp3 oid indoen, en het volume lekker hoog zetten

Ohja... flikker alsjeblieft ff op met die tyfusuilen, is echt niet grappig meer, stelletje nerds
Uilen?
pi_36049283
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 11:13 schreef -Marc- het volgende:

[..]

Uilen?
Ja dat ORLY gezeik
pi_36049348
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 11:12 schreef descendent1 het volgende:

[..]

Klopt; maar wat ik meer bedoelde is dat zij een minder grote bek terug zullen hebben als je niet alleen staat; ruzie is niet de bedoeling natuurlijk. Maar als je sowieso alleen staat terwijl zij met meer zijn, en er wel wat van zegt, dan kun je ruzie verwachten, want dan moet dat soort 'stoere jongetjes' altijd ff bewijzen hoe stoer ze zijn..
Zodra ze alleen zijn, merk je hun aanwezigheid niet eens, maar begeven ze zich in een groepje, dan zijn ze heel wat

Ik tref ze nog wel in de "zakelijke wereld" kijken of ze op dat gebied ook een toegevoegde waarde hebben
pi_36049399
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 10:59 schreef Tommeke het volgende:

quote:
pi_36049558
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 10:44 schreef MatiCe het volgende:
Ze komen er nog wel achter. Over een paar jaar denken ze ook: "waar zijn we mee bezig geweest".
Nog maar een paar jaar tolereren. En dan is de volgende generatie allang weer bezig.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_36050544
irritant gedoe van die gasten, ik word moe van die gastjes doe o zo stoer zijn in hun groepje met hun tering muziek,
en kijk mij stoer zijn en andere mensen irriteren,
BAH KOTS STERF
Hoe is het verder?
pi_36051034
Altijd in groepen. Nooit durven ze alleen.

Hyena's zijn het. Ook groepsdieren. Leeuwen zijn het bepaalt niet.
  woensdag 15 maart 2006 @ 12:16:35 #19
52853 L.Mo
Hey! Viespeuk!
pi_36051206
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 10:47 schreef roedeledokie het volgende:

[..]

Ik weet een goed stukje muziek in de tram best te waarderen dus laat die jongens eens met rust en ga je aan andere dingen ergeren.

Die lui willen gewoon gezien en ja gehoord worden, verder luistert er anders nooit iemand naar ze.

als nooit iemand naar jou luisterde ga jij ook lopen klieren.

Wat wil je dat ik zeg?

Neem een honkbalknuppel, breek al hun botten, trek aan de noodrem, leg hun stuiptrekkende lichaampjes op de rails en dwing de chauffeur er overheen te rijden.
???
Ik sla ook altijd even een arm om hun heen. Na een tijdje komt het vaak allemaal los
Soms moeten ze gewoon wat kwijt over hun moeilijke jeugd. En dan is het goed dat er mensen zijn die dat asociale tyfus gedrag met die kolere mobieltjes kunnen herkennen, en vertalen in een kreet naar hulp
Tot zover het nieuws
pi_36051443
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 12:11 schreef Devlinsect het volgende:
Altijd in groepen. Nooit durven ze alleen.

Hyena's zijn het. Ook groepsdieren. Leeuwen zijn het bepaalt niet.
Goed gezegd!
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
pi_36053348
Afmaken moeten die lui! Dat is pas een ziekte, het word steeds erger!
God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
Vakantie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')