Sorry, dan is er een misverstand waarin jij de NWO als 1 organisatie ziet, en ik dequote:In dit topic wel ja en je reageerde namelijk op mijn reactie over NWO/Illuminatie enz.
O dat zal ook zeker wel en zal ik zeker niet tegenspreken...quote:Nu lees jij niet goed, dit ging niet alleen over bedragen maar over de controverse en geruchten dat Carlyle alleen maar succes zou hebben (niet waar, de Saudies kwamen er juist bij omdat Carlyle op sterven na dood was) en met voorkennis zou handelen (opzich wel geloofwaardig maar moeilijk hard te maken en zal ook niet voor alle investeringen opgaan)
Ik gebruik het meer als metafoor, zie het niet als 1 groep en zeker niet als orgaan van de elite.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:20 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Sorry, dan is er een misverstand waarin jij de NWO als 1 organisatie ziet, en ik de
NWO als uitvoerend orgaan achter een grote club van elite (die onderling zeker niet
allemaal tot dezelfde organisatie horen, maar tot verschillende en/of meerdere) die er
naar streeft om uiteindelijk wettelijk en openlijk de wereld van haar behoeften te voorzien
in een monopoliepositie die mensen schaak zet om te leven zoals zij het voor ogen hebben
in een wereld die lijkt op het ideaal van het derde rijk...
Er is vast nog meer aan de hand maar geen "masterplan" voor deze planeet.quote:O dat zal ook zeker wel en zal ik zeker niet tegenspreken...
Er is naar mijn mening alleen veel meer aan de hand dan dat...
Dat er een hele waslijst van politiek actieve mensen geaffilieerd is met een controversieel bedrijf van maar 300 werknemers...quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:13 schreef Chewie het volgende:
Ja en Wouter Bos heeft voor Shell gewerkt, maar wat wil je daar nu mee zeggen?
Juist, je lokt geen vliegen met azijn... Maar ondertussen worden er onder het mom van terrorismequote:Ik gebruik het meer als metafoor, zie het niet als 1 groep en zeker niet als orgaan van de elite.
Wat imo al helemaal niet bestaat, natuurlijk zijn er groeperingen die rapporten uitbrengen over de toekomst van de wereld maar als de elite al zoveel macht zou hebben dan hebben ze ons in de afgelopen eeuwen bijhoorlijk wat vrijheid gegeven i.p.v toe te werken naar een soort van derde rijk.
Lees: http://en.wikipedia.org/wiki/New_World_Order_(political)quote:Ik moet ook altijd lachen om mensen die beweren dat bijvoorbeeld Bush sr er al over gesproken heeft, ja hij heeft inderdaad de woorden "new world order" uitgesproken in een speech maar plaats dat dan wel in de context van die speech. Dan kom je erachter dat het volstrekt logisch is dat hij daarover spreekt in die tijd (val SU, "gewonnen" 1e golf oorlog)
En daar hebben wij een meningsverschil... Al hoop ik weldegelijk dat je gelijk hebt,quote:Er is vast nog meer aan de hand maar geen "masterplan" voor deze planeet.
Lijkt me geen conspiracy maar gewoon politiek bedrijven.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:31 schreef Gorian het volgende:
Google maar eens op Rainbow Warrior. Het schip van Geenpeace dat opgeblazen werd. Mitterand heeft de aanslag altijd sterk veroordeeld, en later bleek dat hij zelf opdracht voor de aanslag heeft gegeven aan zijn geheime dienst.
haha ja leuke condenssporen die binnen de 5 minuten een heel luchtruim vullen met bewolking!!!?quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:00 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ik weet wat chemtrails zijn, maar ik dacht dat dat van die condenssporen van vliegtuigen zijn, die door wat paranoide mensen als chemische oorlogsvoering worden geziel.
en nu zeg jij dat chemtrails bevestigd zijn?
ach ja, de sovjet unie heeft ook wel eens ter gelegenheid van een feestje een grote wolk met rotzooi overgoten. Zodat het lekker ergens anders leegregende..quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:36 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
haha ja leuke condenssporen die binnen de 5 minuten een heel luchtruim vullen met bewolking!!!?
![]()
Precies, alsof het weer zo normaal is de afgelopen 3 jaar,...quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:38 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
ach ja, de sovjet unie heeft ook wel eens ter gelegenheid van een feestje een grote wolk met rotzooi overgoten. Zodat het lekker ergens anders leegregende..
quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:11 schreef rameijer het volgende:
Waar zit die zwarte doos? Kan best zijn dat die achtergebleven is in de toren en vervolgens verbrand en geplet enz. is, terwijl de terrorist, voorin in de cockpit, waarschijnlijk zijn paspoort bij zich had en dus voor de vuurbal uit door het gebouw heen is geschoten?![]()
Zoals? Dit argument hoor ik te vaak maar heb zelden een onderbouwing daarvan gezien. Wellicht in de VS maar zelfs daar is de Patriot act zelfs onder druk van echte conservatieven in de republikeinse partij (en democraten) afgezwakt.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:36 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Juist, je lokt geen vliegen met azijn... Maar ondertussen worden er onder het mom van terrorisme
heel wat van die vrijheden terug gedraaid..
Ik kan er nu ook al wel om lachen.quote:Ik wil jou over 25 jaar nog wel eens spreken, en
misschien dat we er dan (hopelijk) kostelijk om kunnen lachen...
Nee het is inderdaad vaker gebruikt maar betekend verder weinig zoals ook te lezen staat op wiki, het wordt over het algemeen gebruikt om een nieuwe periode aan te duiden, zoals na WO1, val SU enz. Wat natuurlijk correct gebruik is van die term, snap daarom de angst ervoor ook niet.quote:Lees: http://en.wikipedia.org/wiki/New_World_Order_(political)
sommige mensen associeren t idd met Bush z'n speech, maar daar komt t echt nie vandaan...
Het hoeft ook niet altijd toeval te zijn maar dat betekend dan nog niet dat het door geheime organisaties gestart wordt. WO1 is daar wel een goed voorbeeld van denk ik, veel landen zagen dat ecomisch gezien als een goed idee.quote:En daar hebben wij een meningsverschil... Al hoop ik weldegelijk dat je gelijk hebt,
aan de vele aanwijzingen en verbanden kan ik niet anders concluderen dat veel
van de ingrijpende gebeurtenissen geen toeval zijn...
Volgens mij heb ik laatst in het nieuws gehoord dat ze de patriot act juist een permanentequote:Zoals? Dit argument hoor ik te vaak maar heb zelden een onderbouwing daarvan gezien. Wellicht in de VS maar zelfs daar is de Patriot act zelfs onder druk van echte conservatieven in de republikeinse partij (en democraten) afgezwakt.
Veel plezier dan maar...quote:Ik kan er nu ook al wel om lachen.
Nee, veel regeringen (en daarboven bedrijven) zagen het economisch gezien als eenquote:Nee het is inderdaad vaker gebruikt maar betekend verder weinig zoals ook te lezen staat op wiki, het wordt over het algemeen gebruikt om een nieuwe periode aan te duiden, zoals na WO1, val SU enz. Wat natuurlijk correct gebruik is van die term, snap daarom de angst ervoor ook niet.
Het hoeft ook niet altijd toeval te zijn maar dat betekend dan nog niet dat het door geheime organisaties gestart wordt. WO1 is daar wel een goed voorbeeld van denk ik, veel landen zagen dat ecomisch gezien als een goed idee.
Ik zal ook ff helpen zoeken... maar ook druk druk op t werk... Zou ook graag een reactie overquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:40 schreef Chewie het volgende:
Was dat niet afgekeurd? Staat me iets van bij, zal ff zoeken. druk, druk enzo
Vind het overigens lastig filteren in nieuws over de patriot act, wordt nogal veel onzin over gemeldt en niet in de laatste plaats door de "mainstream media"
Goed onderbouwdquote:
Zover ik weet waren de burgers in de betrokken landen in eerste instantie ook niet tegen de oorlog, de mening draaide opzich wel snel ook bij de bedrijven.quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:10 schreef B-FliP het volgende:
Nee, veel regeringen (en daarboven bedrijven) zagen het economisch gezien als een
goed idee... Ik denk echt niet dat er veel burgers om zaten te springen... De grote magnaten
waren echt niet zelf aan t vechten in de loopgraven...
Na en in WO 1 hebben ze ook onder veel niet-westerse landen de wereld onderverdeeld
en/of herverdeeld... De stichting van Israel na WO 2 is hier naar mijn mening ook onderdeel van...
Bizar dat Bush dit nog zo redelijk recent beweerd heeft.quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:01 schreef B-FliP het volgende:
Onder het zoeken ook een leuke link gevonden met uitspraken van Bush over de reden
dat ze in Irak zijn:
http://vredessite.nl/andernieuws/2005/week25/06-19_bush.html
Ik denk niet dat de bevolking daar een keuze in heeft kunnen maken...quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:08 schreef Chewie het volgende:
[..]
Zover ik weet waren de burgers in de betrokken landen in eerste instantie ook niet tegen de oorlog, de mening draaide opzich wel snel ook bij de bedrijven.
Na WO1 zijn er veel fouten gemaakt zoals de herverdeling maar die komt volgens mij meer door een soort misplaatst suprioriteitsgevoel dan door een groter plan. Vooral landen in Afrika en Azie werden gezien als kleine kinderen die eerst opgevoed dienden te worden.
En dat is geen toeval? Een papieren paspoort dat door de cockpit, door de ruit, door de rommel, door de vuurbal, door het gebouw, door de achterkant naar beneden dwarrelt en later teruggevonden wordt?quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:11 schreef rameijer het volgende:
Waar zit die zwarte doos? Kan best zijn dat die achtergebleven is in de toren en vervolgens verbrand en geplet enz. is, terwijl de terrorist, voorin in de cockpit, waarschijnlijk zijn paspoort bij zich had en dus voor de vuurbal uit door het gebouw heen is geschoten?![]()
Ik vind het zo opvallend dat alle toevalligheden aangezien worden voor complotten![]()
belanrijke uitspraakquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:53 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Lijkt me geen conspiracy maar gewoon politiek bedrijven.
Ik noem je tegenstanders met een kluitje het riet in sturen niet gelijk conspiracy. De grens is misschien lastig te omschrijven, voor mijn gevoel heb ik hem wel.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:58 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
belanrijke uitspraak
politiek IS namelijk conspireren.
en theorie is vaak nieteens aanwezig, het is een conclusie.
conspiracy conclusion.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |