quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:24 schreef clowncloon het volgende:
watergate?
Ja, dat is inderdaad wel een bekend schandaal maar is daar ook achteraf gebleken dat er een theorie was die waarheid is gebleken?quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:24 schreef clowncloon het volgende:
watergate?
huh, heb ik iets gemist? chemtrails waar?quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:48 schreef Freethinker het volgende:
Bijvoorbeeld zoals er nu mensen zijn die beweren dat er met zgn. chemtrails ook allerlei rare dingen aan de hand zijn. En dat later dan blijkt dat hun beweringen ook echt waar zijn.
Huh? Waar?quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:52 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
huh, heb ik iets gemist? chemtrails waar?
ik weet wat chemtrails zijn, maar ik dacht dat dat van die condenssporen van vliegtuigen zijn, die door wat paranoide mensen als chemische oorlogsvoering worden geziel.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:56 schreef Freethinker het volgende:
[..]
Huh? Waar?Daar >>> http://www.google.com/search?lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=chemtrails
Oh nee, ik bedoelde het als voorbeeld van een theorie die dan waarheid zou kunnen worden. Hoewel ik dat niet verwacht in dezequote:Op woensdag 15 maart 2006 11:00 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ik weet wat chemtrails zijn, maar ik dacht dat dat van die condenssporen van vliegtuigen zijn, die door wat paranoide mensen als chemische oorlogsvoering worden geziel.
en nu zeg jij dat chemtrails bevestigd zijn?
De theorie is al eeuwen dat politici alles zullen doen om voordeel op hun tegenstanders te halen. En Watergate was daar nogal een duidelijke bevestiging van...quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:48 schreef Freethinker het volgende:
Ja, dat is inderdaad wel een bekend schandaal maar is daar ook achteraf gebleken dat er een theorie was die waarheid is gebleken?
Volgens mij is nou toch wel voldoende aangetoond dat die torens niet anders konden instorten...als je alles gelezen hebtquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:30 schreef Pasl2001 het volgende:
de mooiste samenzweringstheorie blijft nog altijd dat een paar moslims tegen 2 wolkenkrabbers zijn gevlogen die vervolgens kaars recht in elkaar stortten...
Waar zit die zwarte doos? Kan best zijn dat die achtergebleven is in de toren en vervolgens verbrand en geplet enz. is, terwijl de terrorist, voorin in de cockpit, waarschijnlijk zijn paspoort bij zich had en dus voor de vuurbal uit door het gebouw heen is geschoten?quote:de zwarte doos (die practisch onverwoestbaar is) niet konden vinden, maar gek genoeg wel een papiertje dat ook wel paspoort wordt genoemd gevonden is. knap heh dat dat een vuurbal overleeft!
Dat kun je geen conspiracy-theorie noemen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:24 schreef clowncloon het volgende:
watergate?
Kan je ook geen conspiracy theorie noemen... wel een conspiracy... En niet meer of minderquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:50 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat kun je geen conspiracy-theorie noemen.
Mischien wel de gestolen presidentsverkiezingen van Kennedy die gewonnen had van Nixon met hulp van de maffia.
Maar afgezet tegen de conpiracy-theories hier is dit natuurlijk een kleintje. Die over de NWO, illuminatie, Greys enz zijn nog nooit bewezen en dat zal ook nooit gebeuren omdat die imo te ver van de realiteit staan en eigenlijk ook te ingewikkeld zijn om in de praktijk te werken.
Nu kun je het een conspiracy noemen maar de eerste jaren was het zeker een theorie. Die over de NWO enz is ook theorie omdat er domweg nog geen bewijs voor is (en nooit voor zal komen).quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:23 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Kan je ook geen conspiracy theorie noemen... wel een conspiracy... En niet meer of minder
een conspiracy van dezelfde aard als de NWO, illuminatie enzo... Geef t beestje een naampje...
Ik weet niet veel van de Oktoberrevolutie maar was dat ook een conspiracy theory in de orde van bijvoorbeeld 9/11?quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:12 schreef B-FliP het volgende:
Wat denk je van verscheidene revoluties door de geschiedenis heen? Waaronder de revolutie
in Rusland waarbij Lenin aan de macht kwam, waarvan de verhalen ook flink verdraaid zijn...
Waarbij de eigenlijke revolutie zonder enige slag of stoot gewonnen is door een handjevol mensen
die een zo goed als verlaten gebouw binnenstormden...
Een conspiracy theorie is alleen geen theorie meer als ie bewezen is he...
Het vage is, dat zo gauw als je het woord: conspiracy hoort, je er automatisch 'theorie'
achter neigt te plakken... Dit is een zeer wenselijk effect voor de mensen die werkelijk
bezig zijn met conspiracies... Die het hele idee van conspiracies onder de bevolking
terug willen dringen tot het land van de fabeltjes...
Misschien geen direct bewijs... Maar als je een btje verder kijkt:quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:29 schreef Chewie het volgende:
[..]
Nu kun je het een conspiracy noemen maar de eerste jaren was het zeker een theorie. Die over de NWO enz is ook theorie omdat er domweg nog geen bewijs voor is (en nooit voor zal komen).
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rainbow_Warriorquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:31 schreef Gorian het volgende:
Google maar eens op Rainbow Warrior. Het schip van Geenpeace dat opgeblazen werd. Mitterand heeft de aanslag altijd sterk veroordeeld, en later bleek dat hij zelf opdracht voor de aanslag heeft gegeven aan zijn geheime dienst.
Hou toch op wat stelt Carlyle nu voor? Redelijk klein belegginsmaatschappijtje die nog niet eens een tiende te beleggen heeft van bijvoorbeeld Robeco (wat nog niet eens 1 van de groten is). Carlyle is echt peanuts.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:33 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Misschien geen direct bewijs... Maar als je een btje verder kijkt:
Wat voor pijpleiding komt er nu door afghanistan te lopen... Weet je wat de achtergrond is
van de nieuwe door de USA en Navo benoemde president van Afghanistan?
Weet je wat de achtergrond is van mevrouw Rice? Zegt Chevron je iets?
Zegt Carlyle je iets? Zegt Bilderberg je iets?
Over Carlyle gesproken... Kijk eens in het lijstje van de kopers van VNU:
http://www.beurs.nl/nieuws/artikel.php?id=101351&taal=NL
Lees ook dit eens:
http://www.niburu.nl/index.php?showarticle.php?articleID=11742
Als de overname gaat plaats vinden zal dit 'kleine' detail de nederlandse
bevolking waarschijnlijk compleet ontgaan... Terwijl er heel wat zal veranderen
in de principes van de VNU... Geldkranen die dichtgezet gaan worden bij
het in gevaar komen van belangen etc...
Ten eerste ik weet niet waar je vandaan haalt dat er 1 organisatie is die de touwtjes inquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:37 schreef Chewie het volgende:
[..]
Hou toch op wat stelt Carlyle nu voor? Redelijk klein belegginsmaatschappijtje die nog niet eens een tiende te beleggen heeft van bijvoorbeeld Robeco (wat nog niet eens 1 van de groten is). Carlyle is echt peanuts.
Verder zat een overname van VNU er al jaren aan te komen en dat dit bedrijf dan van de beurs gehaald zou worden wekt ook geen verbazing. Maar dat komt wellicht omdat ik aardig op de hoogte ben van deze bedrijfstak.
Overigens merk ik alweer dat ze op Niburu (die ik zoiezo al niet als serieuze bron zou gebruiken) geen idee wat VNU nu precies doet.
Verder kijken prima maar dan kan je haast niet anders dan tot de conclusie komen dat er geen 1 organisatie is die de touwtjes in handen heeft, geschiedenis is daar veel te grillig voor. Dat er genetwerkt wordt is wel duidelijk en is een typisch menselijke eigenschap en gebeurt dan ook in alle lagen van de bevolking.
Omdat je het over Bilderberg en Carlyle hebt?quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:46 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Ten eerste ik weet niet waar je vandaan haalt dat er 1 organisatie is die de touwtjes in
handen heeft? Dat heb ik echt nooit beweert... Zou nergens op slaan ook...
Dat zou t zelfde zijn als beweren dat t kabinet alleen bestaat uit meneer balkenende...
Ja want dat is in de beleggingswereld waar ik dus ook voor werk nogal een klen bedrag.quote:En Carlyle Peanuts? Mag ik even hoesten? Meet Carlyle...
http://en.wikipedia.org/wiki/Carlyle_Group
http://www.hereinreality.com/carlyle.html
http://www.informationclearinghouse.info/article3995.htm
The Carlyle Group is a Washington, D.C. based global private equity investment firm with more than $30 billion of equity capital in 2005. This large pool of money belongs to just 800 individuals from all over the world, making an average contribution of approximately $37.5 million.
Nee dat is geen appels en peren, maar ik begrijp wel dat mensen die er geen verstand van hebben denken dat 30 miljard veel is en dat daardoor de wildste geruchten de ronde doen, bijvoorbeeld die van dat Carlyle altijd succesvol is geweest, niet waar ze hebben enkele malen zeer dicht bij de ondergang gezeten en zijn ook zeker niet alle investeringen winstgevend geweest.quote:Dat gaan vergelijken door het bedrag te gaan meten met een organisatie als Robeco is appels en
peren en hopelijk weet je dat zelf ook...
en daar haal je uit dat ik zeg dat 1 organisatie de macht heeft?quote:Omdat je het over Bilderberg en Carlyle hebt?
hopelijk ben je beter in beleggen dan begrijpend lezen... Ik heb het dus nietquote:Ja want dat is in de beleggingswereld waar ik dus ook voor werk nogal een klen bedrag.
je leest echt alleen maar bedragen... Ik heb het dus niet over ofdat 30 miljardquote:Nee dat is geen appels en peren, maar ik begrijp wel dat mensen die er geen verstand van hebben denken dat 30 miljard veel is en dat daardoor de wildste geruchten de ronde doen, bijvoorbeeld die van dat Carlyle altijd succesvol is geweest, niet waar ze hebben enkele malen zeer dicht bij de ondergang gezeten en zijn ook zeker niet alle investeringen winstgevend geweest.
In dit topic wel ja en je reageerde namelijk op mijn reactie over NWO/Illuminatie enz.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:56 schreef B-FliP het volgende:
[..]
en daar haal je uit dat ik zeg dat 1 organisatie de macht heeft?
Zie beneden en het ging erover of Carlyle een argument zou zijn voor het bestaan van de NWO, het zou alleen een bewijs kunnen zijn voor zakkenvullende politici.quote:hopelijk ben je beter in beleggen dan begrijpend lezen... Ik heb het dus niet
over het bedrag, maar om de inhoud... De controversie... De politieke inmenging...
De oorsprong van de investeringen...
Nu lees jij niet goed, dit ging niet alleen over bedragen maar over de controverse en geruchten dat Carlyle alleen maar succes zou hebben (niet waar, de Saudies kwamen er juist bij omdat Carlyle op sterven na dood was) en met voorkennis zou handelen (opzich wel geloofwaardig maar moeilijk hard te maken en zal ook niet voor alle investeringen opgaan)quote:je leest echt alleen maar bedragen... Ik heb het dus niet over ofdat 30 miljard
veel of weinig is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |