quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:25 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
die mongool heeft wel genoeg aandacht gekregen. moet dit nou echt weer?
hij is aandachtsgeil, dus hij loopt vast te snokken op dit topic
probleem is dat hij jonger is dan ik, en ik toch maar een jaar of 40 wordt maximaal, dus ik maak zijn dood niet, dus daar heb ik niks aanquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:25 schreef c0nd0r het volgende:
[..]![]()
Bekijk het van de positivo kant een jaar dichter bij zijn dood!
Wil je m zien dan?quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:27 schreef Thrilled het volgende:
[..]
welke? die zien wij helemaal niet! !!11!!
![]()
dat is ook weer waar. lekker positief, goed gedaanquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:25 schreef c0nd0r het volgende:
[..]![]()
Bekijk het van de positivo kant een jaar dichter bij zijn dood!
Misschien krijgt ie wel een ongeluk met zijn brommerquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:29 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
dat is ook weer waar. lekker positief, goed gedaan![]()
dat zouden we toch niet willenquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:30 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Misschien krijgt ie wel een ongeluk met zijn brommer![]()
quote:
zeker voor de mensheidquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:33 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
In dit geval is dat een positief iets!
nee, das nog een jaar wachtenquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:49 schreef descendent1 het volgende:
Ik wilde m al feliciteren in zn fobo; maar die deed het niet...![]()
Maar wordt ie nu meerderjarig dan?; dwz kunnen we hem nu echt helemaal verantwoordelijk stellen voor zn posts en niet alles afdoen met 'ach, wat een schattig jochie.. hij weet niet beter..';)
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |