Weet je wat jij zou moeten doen??quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:22 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Goed na overleg zijn wij R&P-mods het unaniem eens, het centraliseren van de vaste reeksen werkt niet zoals we het gehoopt hadden. Er is ook geen reden meer om de maand proeftijd door te zetten.
Wij doen het niet voor onszelf, maar voor jullie![]()
quote:
Nee, de decentralen zijn overduidelijk in de meerderheidquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:53 schreef Tranceptor het volgende:
Krijgen de Decentralen en Centralen niet een eigen reeks om uit te vechten wie er nu echt het beste is?
Niet te verwarren met het feit dat jij je niet liet overtuigen tot de dames alles uit de kast hadden gehaaldquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:14 schreef Sc0rPi0n het volgende:
De dames moesten alles uit de kast halen om me te overtuigen![]()
dat dus ook.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet te verwarren met het feit dat jij je niet liet overtuigen tot de dames alles uit de kast hadden gehaald.
Ik vermoedde al dat er, vooraf gaand aan dit besluit, er stevige onderhandelingen waren, waarbij consensus geen rol speelde.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar is ie al lang geweest!
Je denkt toch niet dat we dit besluit hebben genomen zonder eerst even langs de Kamer van Koophandel te gaan?![]()
Een topic werd aangemerkt met Centraal Topic waardoor deze onderaan in de lijst werden gezet (boven de slotjes) Dit werkte dus niet echt praktisch.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:25 schreef daReaper het volgende:
ik snap r nix van... wat was centraliseren dan?
In een aantal subfora worden ze nog steeds gebruikt. In onder meer SEX en ONZ. Daar werken ze wel goed, hier nietquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:33 schreef daReaper het volgende:
ow dát! k vond t wel handig... Dat ze een ander icoontje hadden, in elk geval
Ik werd tijdens wiskunde inderdaad behoorlijk depressief van Taylorreeksen en gedecentraliceerde Fouriertransformaties, dus dat zou kunnen kloppen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:20 schreef Copycat het volgende:
Nee, want dit bericht is specifiek voor R&P.
Bedankt...quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:25 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ik werd tijdens wiskunde inderdaad behoorlijk depressief van Taylorreeksen en gedecentraliceerde Fouriertransformaties, dus dat zou kunnen kloppen.
Dat vond ik vanaf het begin al eigenlijk..quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:30 schreef ThunderChild het volgende:
Centrale reeksen hadden ook hoog moeten zitten i.p.v laag . . .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |