Dat gaat toch niet over zichzelf als band? Iig noemen ze zichzelf niet bij naam, AFAIK.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:21 schreef cafca het volgende:
The Ruts - In a Rut
Klopt, maar ik kom wel vaker van die twijfelgevallen tegen hier (en in dat andere topic helemaal), dus ik denk ik zal deze toch maar posten...quote:Op woensdag 12 april 2006 21:29 schreef GLO het volgende:
[..]
Dat gaat toch niet over zichzelf als band? Iig noemen ze zichzelf niet bij naam, AFAIK.
OK. Bukkie, what's your verdict?quote:Op donderdag 13 april 2006 07:23 schreef cafca het volgende:
[..]
Klopt, maar ik kom wel vaker van die twijfelgevallen tegen hier (en in dat andere topic helemaal), dus ik denk ik zal deze toch maar posten...
McHammer is een uitzondering... hij was tha bomb!quote:Op donderdag 13 april 2006 19:08 schreef Yorrit het volgende:
rappers tellen niet. die hebben t altijd over zichzelf
Tribute was toch een ode aan Stairway to heaven? Briljant nummer trouwensquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:00 schreef Anton het volgende:
[..]
Dio heeft natuurlijk wel helemaal gelijk
Valt Tenacious D. - Tribute (to the greatest song in the world) [die ze uiteraard zelf gemaakt hebben] ook in deze categorie?
Die telt niet. Ik citeer TS:quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:46 schreef thettes het volgende:
Hoe zit het dan met Queen - We will rock you?
quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:33 schreef bukgeit het volgende:
De meeste muzikanten bezingen zichzelf, al is het maar een keer in hun carierre - maar meestal veel vaker. Het gaat hier om die gevallen waarin ze zichzelf bij naam noemen, in titel en/of songtekst.
Dat zijn ze zelf toch...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:11 schreef bukgeit het volgende:
Arctic Monkeys - Who The Fuck Are Arctic Monkeys
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |