en ze leefden nog kort en ongelukkig hoop ikquote:Op woensdag 15 maart 2006 09:40 schreef c0nd0r het volgende:
Overigens klinkt je TT wel als een leuk sprookje
komt bekent voorquote:Op woensdag 15 maart 2006 09:38 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ik zou de radio graag op een andere zender zetten maar ik ben in de numerieke minderheid
KinkFM rules, maar is alleen via de kabel te beluisteren.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:16 schreef Nosh het volgende:
Luister Kinkfm dan. Fijne indie en poprock, zonder te verzanden in 3.000 keer dezelfde Nederlandse artiesten als 3FM
quote:Q is good for you!![]()
Inderdaad het komt nota bene op de radioquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:08 schreef R_ON het volgende:
Ik zie het hele probleem van de TS niet. Als je dat nummer mooi vindt van de Beatles, kan jou het dan schelen in welk uur het zit?
Studio Brussel?quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:39 schreef Jossos het volgende:
Q.. Dat is dan ook wel weer een zender die van uit België hier heen is gekomen he.. Wat verwacht je anders van onze sympathieke Zuider-buren
Dat schrijf ik toe aan het toeval. Het kan niet allemaal negatief zijn natuurlijk.quote:
Het is maar goed dat er een even goed alternatief is in Nederland.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:10 schreef Jossos het volgende:
[..]
Dat schrijf ik toe aan het toeval. Het kan niet allemaal negatief zijn natuurlijk.
(dat ik overigens zelf in België verblijf zegt al genoeg)
Inderdaad, is gewoon de Backstreet Boys/'n Sync/Westlife maar dan van vroegah. Niks bijzonders. Kut band.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:58 schreef Rekkie het volgende:
Beatles is fout!
Rot en Baggerquote:Op woensdag 15 maart 2006 09:44 schreef Djeez het volgende:
We hebben op het werk ook een tijdje Q-music aan gehad. Wat een kutzender is dat! Zo'n 50% van de gedraaide plaatjes is R'n'B!
Ik wist niet wat me overkwam toen ik door Belgie reed en Portishead ineens op de radio kwamquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |