quote:
Snuit jij je neus nou nog maar eens,quote:
Ja dit is het nouquote:Op maandag 20 maart 2006 10:54 schreef _Cara_ het volgende:
![]()
Is het dit? werken, studeren, rotzooi opruimen, boze tieners motiveren en nieuwe baantjes voor ze zoeken...volgens mij mis ik wat...
kan iig geen kwaad, morgen nieuwe dag met nieuwe kansen...
quote:Op maandag 20 maart 2006 12:59 schreef Twisted_fok het volgende:
Uitgeput, benauwd, bagger bagger bagger![]()
Een kinderhand is snel gevuld . . .quote:Op maandag 20 maart 2006 23:03 schreef _Cara_ het volgende:
![]()
het zijn de kleine dingen die het doen....
En daar ga ik: fijn humeur, gezonde kriebelbuik, goed gemoed.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 07:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik was zo zenuwachtig. Toen kreeg ik vannacht in bed een ware openbaring. Collegeblock naast bed leggen en maar schrijven. Ik heb echt het gevoel dat ik mijn hersens gedownload heb naar papier.
Ik zie gewoon hoe de boel in elkaar zit.
Nu hoef ik het die man die me toe moet laten alleen nog maar even te vertellen. God, wat lucht dit op. Al met al wel een beetje weinig geslapen, maar dat is het waard.
Good Luck!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:18 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
En daar ga ik: fijn humeur, gezonde kriebelbuik, goed gemoed.
Mastercoordinator, je wil me hebben, neem dat maar van mij aan..
Hoezo... was je vaseline op?quote:
Dit klinkt, in combinatie met eerdere post, echt zeer goed. Alle goeds gewenst!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:18 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
En daar ga ik: fijn humeur, gezonde kriebelbuik, goed gemoed.
Mastercoordinator, je wil me hebben, neem dat maar van mij aan..
gang bang?quote:
Jij liever dan ik, kan het licht niet uithouden . . .quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:42 schreef melismay het volgende:
Die zon in mijn gezicht was goed voor me![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |