quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:42 schreef _Cara_ het volgende:
Moe, morgen heb ik vast spierpijn, en dan heb ik een massage nodig...![]()
Ik heb 58 baantjes gezwommen...![]()
dat is ff kijken ..1450 meter...damned i'm good!
Mooi, zou hou ik lekker alles strak..![]()
Foto? nee niet van jou neequote:Op woensdag 15 maart 2006 10:48 schreef R_ON het volgende:
Het is over met m'n vriendinnetje, dus jongens van Nederland grijp je kans! Maar vergeet vooral niet dat je mij niet moet lastig vallen!!
Smakelijkquote:
wat een rare gemoedstoestandquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:35 schreef Sc0rPi0n het volgende:
gedecentraliseerd: Zie => Decentralisatie van de vaste reeksen.
Vertel es wat nieuwsquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:20 schreef _Cara_ het volgende:
ik ben een stom wicht...![]()
Lunch was leuk...dat wel...maar toch.. ik blijf een stom wicht...
En nu moet ik zeker zeggen.... ocherm...quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:31 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Vertel es wat nieuws![]()
OT: M'n oog doet zeer, zie zowat niks meer . . .![]()
![]()
wat is er met je oog?quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:56 schreef ThunderChild het volgende:
In het land der blinden is een cycloop koning . . .![]()
Pupil zit vast, is inmiddels al weer los door de druppeltjes . . .quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:18 schreef _Cara_ het volgende:
wat is er met je oog?
jemig.. klinkt akelig..nog nooit van gehoord...ik hoop dat het snel geneestquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:06 schreef ThunderChild het volgende:
Pupil zit vast, is inmiddels al weer los door de druppeltjes . . .![]()
Niet doen hoorquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:18 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
jemig.. klinkt akelig..nog nooit van gehoord...ik hoop dat het snel geneest![]()
OT
boos op mezelf...
quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:40 schreef _Kimmie_ het volgende:
Ziek, alweer.. nu toch maar eens ziek gemeld op mijn werk.
Zoiets ..quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:24 schreef marcb1974 het volgende:
O.T. verward, niet weten wat ik wil, geen zin hier meer, en zo nog wel een aantal
Hoezo ??quote:
Nou, ik vind het anders al de diepste belediging die me ooit ten deel is gevallen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:50 schreef Copycat het volgende:
Perfectie moet je ook helemaal niet willen nastreven. Het is de imperfectie die interessant maakt.
Alles went, maar wel kut.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:10 schreef Party_P het volgende:
Ik zie geen eind meer komen aan al het gezeik. Ben ten einde raad. Gesprek op school werd begrip getoond, thuis niet. Acceptatie is weg. Kutzooi
Ik ben daar echt niet zo zeker van. Een tijdje geleden zou ik alleen voor het beste gegaan zijn, en nu denk ik: nou, laat maar zitten. Dat is ook niet echt nodig.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:21 schreef Q. het volgende:
Goed genoeg. Nu nog lente cq zomer en ik ben tevreden.
V-A-K-A-N-T-I-Equote:Op donderdag 16 maart 2006 18:15 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hoezo ??
OT: Half blind nog . . .![]()
Fok ging weer eens kapot, waarna alles weer gemaakt is, behalve de icoontjes.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:58 schreef myxomatosekonijn het volgende:
En ik snap nog steeds niet waar mijn icoon is gebleven!
En.. chaotisch!
O ja, dat heb ik van de zomer pas . . .quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:25 schreef mrsj het volgende:
V-A-K-A-N-T-I-E
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |