Daarom heb ik maar een thaise gehaald, die pijpen tenminste goed!quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:35 schreef Gatalin het volgende:
Dat is toch schering en inslag in Limburg?
Och god, ben je er zo eentje ?quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:36 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Daarom heb ik maar een thaise gehaald,
Gelukkig zit er een 30 cm dikke gewapende betonnen muur tussen ons, thank god eu someonequote:Op woensdag 15 maart 2006 00:37 schreef Morwen het volgende:
Waar maak je je druk om? Of zit je steeds stiekum toch even te gluren![]()
Ik woonde eerst hier ja! en ik ga jammergenoeg niet over het woningtoewijzingsbeleid, anders was er een dakloze bij nuquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:37 schreef Don_Vanelli het volgende:
en jij woont naast haar??
sja, soort zoekt soort
Mijn buurmeisje is zooooo lelijk dat ik er zelfs mooi uitzie als ik naast haar staquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:39 schreef risible het volgende:
is dit een topic voor: mijn buurmeisje is zoooo lelijk grappen?
Misschien is ze lesbisch.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:33 schreef roedeledokie het volgende:
Mijn buurmeisje is zo lelijk dat ik in de 13 jaar dat ik hier nu woon nog NOOIT een kerel bij haar de deur uit heb zien gaan, laat staan in!
Ik vind voor dit soort gevallen dat abortus mogelijk moet zijn tot 30 jaar na de geboorte!quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:39 schreef Luukzor het volgende:
Daar kan zij niks aan doen![]()
Waarschijnlijk ben jij net zo lelijk![]()
En jij bent op jouw beurt zo knap dat je een mokkel uit Thailand moet ophalen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:42 schreef Nawien het volgende:
[..]
Mijn buurmeisje is zooooo lelijk dat ik er zelfs mooi uitzie als ik naast haar sta![]()
Nee, echt niet, overigens heb ik ook nog nooit een vrouw naar binnen zien gaan.quote:
Ik vind dat nu je zo over haar verteldquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:33 schreef roedeledokie het volgende:
Mijn buurmeisje is zo lelijk dat ik in de 13 jaar dat ik hier nu woon nog NOOIT een kerel bij haar de deur uit heb zien gaan, laat staan in!
Zij is zo lelijk dat indien zij de enige vrouw zou zijn op deze aardkloot, ik spontaan homo zou worden.
Het is zelfs zo erg dat ik een ommetje maak om niet met haar in de lift te hoeven staan.
Als ik haar gezicht zie krijg ik echt kokhalsneigingen e.d.
Ik weet ze heeft zich niet zelf gemaakt, maar........ sorry
Andere lui zijn altijd verliefd op het buurmeisje, nou ik niet.
Mijn vriendin noemt haar mea-mot, (heks in Thai)
Ik heb geen heg hier op de flat, dus dat kan ik niet uit proberen!quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:44 schreef risible het volgende:
Mijn buurmeisje is zooooo lelijk dat als ze de heg aanraakt snoeien niet meer nodig is.
schansquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:43 schreef roedeledokie het volgende:
P.s. als ik zo lelijk was had ik niet steeds schans van allerhand vrouwspul
Brrr. mijn geslachtsdeel kruipt in mijn buik alleen al bij de gedachtequote:Op woensdag 15 maart 2006 00:44 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik vind dat nu je zo over haar verteld
dat je haar maar snel moet gaan daten
want je wil haar!
Geef het nu maar gewoon toe dat je zwaar opgewonden raakt van dat lelijke mens!![]()
O sorry, limburgs voor euh hoe heet dat bij jullie???quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:46 schreef Luukzor het volgende:
[..]
schans![]()
Ik wil nog wel eens iemand zien die schans heeft van smegma![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |