Geef het dan uit aan een goed doelquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:33 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ja zeker, ik zou der meerdere kopen![]()
ja een goed doel waar de directeur voor enkele tonnen op de loonlijst staat.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:34 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Geef het dan uit aan een goed doel
[afbeelding]
Nouja geef het dan uit aan een leuke auto beter dan een horlogequote:Op woensdag 15 maart 2006 00:38 schreef JohanV. het volgende:
[..]
ja een goed doel waar de directeur voor enkele tonnen op de loonlijst staat.![]()
we hebben het over als je teveel geld heb hequote:Op woensdag 15 maart 2006 00:38 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nouja geef het dan uit aan een leuke auto beter dan een horloge![]()
Dan nog nietquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:40 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
we hebben het over als je teveel geld heb he![]()
50 euro is wel érg weinig voor een horloge hoor.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:34 schreef Litso het volgende:
Hij is wel mooi, maar 8000 euro? Nooit.
Een horloge is handig, en mag ook best mooi zijn, maar meer dan ¤50 zal ik er niet voor neer tellen.
Dan uitgeven aan mij uiteraard, en zo een horloge kopenquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:40 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
we hebben het over als je teveel geld heb he![]()
neehoor, het wnf heeft het CBF keurmerk; meer dan 83% gaat direct naar de plaats van bestemming... overige 17% wordt gebruikt voor de panda (tijdschrift), reclame-spotjes en idd aan personeelskosten.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:38 schreef JohanV. het volgende:
[..]
ja een goed doel waar de directeur voor enkele tonnen op de loonlijst staat.![]()
ja jij krijgt er ook wel 1quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:46 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dan uitgeven aan mij uiteraard, en zo een horloge kopen![]()
Ik heb al een horlogequote:Op woensdag 15 maart 2006 00:46 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ja jij krijgt er ook wel 1
quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:48 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik heb al een horloge
Okay, was niet meer dan 150 euries maar ik kan erop zien hoe laat het is.
Doe me maar een aardige ring
Jezelf bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:53 schreef risible het volgende:
ik geef toe dat hij mooi is maar 8000 euro?
daar weet ik wel betere doelen voor
Ik weet niet meer wie dat zei op tv, maar hij had erover dat homos bijna altijd rijk zijn en legde ook uit waarom: ze hebben geen vriendin. Lekker kostenbesparend dus...quote:
Wowquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:55 schreef SterkStaaltje het volgende:
NEW YORK - In December 1999, one of the most complicated watches ever made became the most expensive watch ever sold when it was hammered down for $11 million at Sotheby's.
[afbeelding]
wie heeft het over duur?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |