quote:
Op woensdag 15 maart 2006 00:09 schreef -9eert- het volgende:Waarom kan een mensenlichaam in godsnaam niet ophouden met hoesten als je dat wilt, ik lijk verdomme wel een hond! De godganse tijd loop ik te blaffen en maar hoestdrank naar binnen gieten en niks helpt gewoon, ik word er chagrijnig van
![]()
. Nog even en ik kan zo een record neer zetten in het 'hoe lang zonder slaap' topic in GC, kut hoest. Wie de hoest heeft bedacht mogen ze van mijn part afschieten.
*Meldt.
Ik zit al vanaf zondag constant te blaffen en groene dikke slijm op te hoesten. Vooral 's nachts is het op zijn ergst.
Diezelfde nacht om 5.45 eruitgegaan, omdat ik sindsdien tot 10.15 elke 5 minuten die groene klodderslijm ging ophoesten.
Codeïne/Paracetamol gekregen vandaag tegen pijn in de keel en slokdarm. (Het leek alsof er duizenden scheermesjes erin zitten)
Bleek dat ik een zeer zware verkoudheid heb en geen griep. Het heerst hier nogal veel op het moment.
Maar volgens de arts ben ik over de zwaarste periode heen en moet het deze week beter worden.
Hopelijk maar
ps. en ik rook niet eens