Allebeiquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:10 schreef Litso het volgende:
Zeur je nou over de kijkavonden zelf of omdat je af bent gewezen?
Alsof het een het ander uitsluit. Zeuren is klagen door mensen met een te lage klaagdrempel.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:12 schreef stijgende_ster het volgende:
Het is trouwens geen zeuren, maar klagen Litso!
Litsoquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:10 schreef Litso het volgende:
Zeur je nou over de kijkavonden zelf of omdat je af bent gewezen?
Had ik ook, via een vriendin kreeg ik het telefoonnummer van m'n huisbaas.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:20 schreef Jossos het volgende:Kijkavonden.
Toen ik ging kijken naar m'n huidige kamer ging het als volgt:
Ik: Hoi
Huisbaas: Hoi
Ik: *kamer kijk*
Huisbaas: Hebben?
Ik zo: Ja hoor!
En de anderen tien die die dag zouden komen kijken mochten een eind opzouten.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:13 schreef Dirktator het volgende:
Mijn vraag aan de feut die om een kamer smeekte:
"Wat doet je vader en wat breng je mee voor dit huis?"
![]()
Domme vragen zijn juist een enorme kans om een heel lulverhaal over je goede eigenschappen op te hangen. Die vraaglieden stellen de vragen toch alleen maar om zo veel mogelijk over je te weten te komen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:06 schreef stijgende_ster het volgende:
Ik kots erop!
Dat geouwehoer met "Wat zijn je hobbies?", "Heb je grote posters?" (), "Wat verwacht je van de kamer?", "Wat eet je graag?"
Dat gaat toch nergens over man!
En ja, ik ben al 2 keer niet gekozen.
Ik moet voor augustus ook een kamer hebben in Groningen. Heeft die huisbaas veel kamers enzo?quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:13 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Had ik ook, via een vriendin kreeg ik het telefoonnummer van m'n huisbaas.
Bij de 2e kamer die hij mij liet zien was het raak, lekker in het centrum van Groningen, en alles gloednieuw... sowieso doet mijn huisbaas niet aan hospiteerdingen, maar dat komt denk ik omdat wij de eerste bewoners zijn![]()
Been there, done that, didn't work.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:50 schreef MrKickass het volgende:
Jaartje bij je ouders blijven wonen, beetje aftasten en het volgende jaar ben je zo binnen![]()
En reageer je nu via dingen als 'Kamernet.NL enzo??quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:51 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Been there, done that, didn't work.
Denk je?quote:
Dan mag je nog niet klagen, bij de hospiteeravond waarbij ik m'n kamer vondquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:06 schreef stijgende_ster het volgende:
Je bent aan het kijken voor volgend jaar neem ik aan? Is dit dan al niet erg vroeg of ligt dat aan mij, en waar zoek je een kamer?quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:06 schreef stijgende_ster het volgende:
Ik kots erop!
Dat geouwehoer met "Wat zijn je hobbies?", "Heb je grote posters?" (), "Wat verwacht je van de kamer?", "Wat eet je graag?"
Dat gaat toch nergens over man!
quote:
vtel!! vtel!!!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:08 schreef stijgende_ster het volgende:
Inmiddels een kamer gevonden in Nijmegen!Inrichten die handel! Dat dispuut was trouwens echt te erg..
whehehehhequote:Op zondag 19 maart 2006 04:07 schreef MatiCe het volgende:
Wie gaat er nou fokken als hij dronken is
*meldt*quote:Op zondag 19 maart 2006 04:07 schreef MatiCe het volgende:
Wie gaat er nou fokken als hij dronken is
Wie noemt z'n toko nou kotquote:Op zondag 19 maart 2006 05:53 schreef Doderok het volgende:
Kijkavonden![]()
![]()
Nederlanders zijn in sommige opzichten wel heel vreemd hoor!![]()
In België is het de student/huurder die de vragen stelt en beslist of hij de kamer huurt. En als hij zegt, "ik neem ze", dan zegt de eigenaar "ok, hier is het kontrakt".quote:Op zondag 19 maart 2006 06:01 schreef Steijn het volgende:
[..]
Zo heet een studentenkamer toch in België.
Maar komt dat niet door de grote vraag in Nederland naar studentenhuisvesting. De verhuurder kan hier in principe elke prijs vragen die hij wil en de bewoners kunnen dan ook nog kiezen wie ze als huisgenoot willen. Allemaal omdat de markt zo krap is.quote:Op zondag 19 maart 2006 06:09 schreef Doderok het volgende:
In België is het de student/huurder die de vragen stelt en beslist of hij de kamer huurt. En als hij zegt, "ik neem ze", dan zegt de eigenaar "ok, hier is het kontrakt".
Lijkt me een betere manier...
Blijkbaar. In België heb je meestal genoeg keuze. Zoals ze hier zeggen: "een belg wordt geboren met een baksteen in zijn maag".quote:Op zondag 19 maart 2006 06:16 schreef Steijn het volgende:
[..]
Maar komt dat niet door de grote vraag in Nederland naar studentenhuisvesting. De verhuurder kan hier in principe elke prijs vragen die hij wil en de bewoners kunnen dan ook nog kiezen wie ze als huisgenoot willen. Allemaal omdat de markt zo krap is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |