abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 maart 2006 @ 17:57:10 #51
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36271249
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 16:17 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Lekker een chick anaal uitwonen heeft helegaar niets maar dan ook niets met moslims te maken.
En als ik je nu zeg dat je in seksuele studies van veertig jaar geleden nauwelijks hetero-anale sex tegenkomt?
pi_36271416
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 00:00 schreef Floripas het volgende:
Anale heteroseks
Ook anale seks - vroeger veel gebruikelijker in moslimkringen dan in westerse kringen - is bij ons volledig ingeburgerd geraakt.
Niemand vertelt mij ooit wat
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  woensdag 22 maart 2006 @ 18:14:14 #53
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_36271799
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 17:57 schreef Floripas het volgende:

[..]

En als ik je nu zeg dat je in seksuele studies van veertig jaar geleden nauwelijks hetero-anale sex tegenkomt?
Overgewaaid uit de heaomeaux-scene?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  donderdag 23 maart 2006 @ 20:55:08 #54
144993 Paul1155
Vriendelijke groet
pi_36308390
Met moslims over sex praten gaat moeilijk, met mijn ouders kun je er gewoon niet over praten en als je erover begint worden ze boos.. Ook met moslims meisjes is het erg omdat je nooit over zulke dingen kunt praten anders vinden ze je heel vies of meestal niet normaal! Ik vind dat we onze meningen moeten zegen die van mij is we moeten met van onze lichaam genieten.. En ik ken een paar moslim meisjes die zeggen je moet eerst trouwen.. maar ik ben er niet mee eens... Ik hoop dat de moslim gemeenschap in de toekomst opener over wordt, en dat ouders hun kinderen zelf laten bepalen wat ze doen.. Ik heb zelf paar keer sex gehad ondanks het feit dat me ouders zeggen dat je moet wachten voordat je getrouwd bent.. maar daar geloof ik niet in..

Bij moslims is het zo, in onze gezin en andere je moet heel schoon zijn tijdens het sex en na het sex moet je gelijk douchen. zo is door me ouders verteld..
pi_40233187
Het is echt simpel om je schaam of okselhaar af te scheren.
Dit omdat deze haren een onruikbare geur afscheiden genaamd feromonen.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Feromonen

Wikiverhaaltje gaat over feromonen in het algemeen, maar geldt ook voor seks. (zie opsomming)
Mensen zijn dus verleidelijker, knapper en vallen meer in de smaak bij een ander als ze feromonen verspreiden.
Naieviteit is onschuld.
  donderdag 27 juli 2006 @ 12:11:02 #56
8369 speknek
Another day another slay
pi_40233461
Haren scheiden helemaal niets af, dat doen je zweetklieren. Of mensen seksuele feromonen afscheiden is nooit aangetoond, en helemaal niet dat het blijven hangen in haren positief werkt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_40238463
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 20:03 schreef erodome het volgende:

[..]

Het is voor de man verplicht zijn vrouw te bevredigen als hij het met haar doet, het is voor beide een plicht niet te weigeren zonder goede reden.
We hebben vanavond dus een date?

pi_40642719
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')