gefeliciteerd, het stempel "breazergeneratie" is niet op u van toepassing.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:44 schreef thiamat het volgende:
Ik heb het idee dat ik gruwelijk snel oud wordt... ik vind maikuuul niet grappig, ik lust geen breezah en baco vind ik ook niet om te zuipen. Whisky cola stinkt en pure Whisky is stukken beter. Ik vind steeds minder grappen leuk en ik relativeer alles.
11quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:48 schreef Litso het volgende:
21, en dat word ik toevallig over twee weken
Hoe oud voel jij je eigenlijk, TS?
Nee ik vroeg niet "Hoe oud is het meisje waar je nu aan voelt"quote:
Het was me hondquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:51 schreef Litso het volgende:
[..]
Nee ik vroeg niet "Hoe oud is het meisje waar je nu aan voelt"
En je bent pas 18?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:53 schreef thiamat het volgende:
[..]
Het was me hond![]()
neej ik voel me toch zeker 51, iemand met kijk op de wereld. Een intelectueel. Onoverwinbaar.
Serieus![]()
Het enige wat me in de weg staat is voeteeltgrafkanker.
Croupouque, jij hebt daarentegen ook heel wat gepresteerd. Zie je visie op de gemiddelde intelligentie hier in mijn signature.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:53 schreef Croupouque het volgende:
Mensen zeggen vaak 'mijnheer' tegen me, zelfs brugklassertjes. En dat vind ik raar, want ik voel me helemaal nog geen mijnheer. Feit is wel dat ik een oude lul aan het worden ben, het gaat me sinds mijn 18e allemaal veel te snel.
Heeft 'ie van dat plaatje!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:55 schreef thiamat het volgende:
[..]
Zie je visie op de gemiddelde intelligentie hier in mijn signature.
Even oud als de lengte van je piemel?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:56 schreef L-IS het volgende:
3,141592654
En ik ga nog veel meer presteren, maar dat neemt niet weg dat mijn einde sneller nadert dan ik wil.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:55 schreef thiamat het volgende:
[..]
Croupouque, jij hebt daarentegen ook heel wat gepresteerd. Zie je visie op de gemiddelde intelligentie hier in mijn signature.
Still hate ya though![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Even oud als de lengte van je piemel?.
Kijk, dit vind ik dus niet grappig! Als je had nagedacht bij wat je zei dan is het heel logisch. Toen hij 3,14 jaar oud was, had hij een piemel van 3,14 nogwat.. cm's.. inches.. wat dan ook. Zo lijkt het helemaal niet zo gek.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Even oud als de lengte van je piemel?.
Oh ja? nou komt ie:quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:58 schreef Croupouque het volgende:
[..]
En ik ga nog veel meer presteren, maar dat neemt niet weg dat mijn einde sneller nadert dan ik wil.
Overigens heb ik geen idee wie je bent, maar van een lekker portie ongemotiveerde haat op z'n tijd kan ik zeer genieten.
Ja,dat had ik laatst ook,ja.Een meisje wat op de sportschool werkt begon me met u aan te spreken.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:53 schreef Croupouque het volgende:
Mensen zeggen vaak 'mijnheer' tegen me, zelfs brugklassertjes. En dat vind ik raar, want ik voel me helemaal nog geen mijnheer.
Dan zie je er verdomde goed uit voor je leeftijd.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:04 schreef Skaai het volgende:
73 bleeeeegh
Wil iedereen die dit grappig vind even z'n hand opsteken?quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:08 schreef Maikuuul het volgende:
17 he gek, want ben vandaag 17 geworden
Als me iets erger lijkt dan 20 worden is het wel 30 wordenquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja,dat had ik laatst ook,ja.Een meisje wat op de sportschool werkt begon me met u aan te spreken.
Toen heb ik haar gevraagd of ik grijs werd en toen ze tot de conclusie kwam dat dat niet zo is,heb ik haar uitgelegd dat ik zeker geen u ben.Al helemaal niet omdat ik dat niet wil horen uit de mond van een lekker wijf.Aan de andere kant;als ze je aanspreken met u is het wel duidelijk dat het kansloos zou zijn om haar te versieren.![]()
Maar om even echt on-topic te blijven:
Ik ben 29,word binnen een half jaar 30,maar ben bang dat ik me eeuwig 19 voel.
![]()
Was de reactie grappig bedoeld dan ?quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:10 schreef thiamat het volgende:
[..]
Wil iedereen die dit grappig vind even z'n hand opsteken?
* thiamat raapt vel op![]()
Je lacht er zelf bij.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Was de reactie grappig bedoeld dan ?
Gare
quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:10 schreef thiamat het volgende:
[..]
Wil iedereen die dit grappig vind even z'n hand opsteken?
* thiamat raapt vel op![]()
Als je je toch jonger wil voelen ... DOE MEEEEquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:35 schreef thiamat het volgende:
It's amazing mike, it solves feetgravecancer as well! Doesn't it bob?
Nog een van die ergernissen van tegenwoordig... was ik maar weer jong! "de droomshow" van alles kits, whisky de viking, barbapappa, tiktak..alfred j. kwak.. plons de kikker
Wat een tip Mijn leeftijd wat doe je! Ik voel me 22!quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:45 schreef uppie83 het volgende:
Ik heb even wat advies opgevolgd hier vandaan
http://www.ehow.com/how_16538_dress-feel-younger.html
Voel me gelijk 26!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |