Crazy Horsesquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:02 schreef cafca het volgende:
[..]
Mott the Hoople - All the Young Dudes
The Osmonds
Ik bedoelde eigenlijk Crazy Horse zonder ome Neil, maar goedquote:
One Meat Ballquote:Ry Cooder
Mag ik je dan het titelloze debuutalbum van Crazy Horse aanbevelen? Geweldige plaatquote:
Astrud Gilberto - The Girl From Ipanemaquote:Chan Chan
Zuid-Amerikaans
altered statequote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:26 schreef GLO het volgende:
[..]
Mag ik je dan het titelloze debuutalbum van Crazy Horse aanbevelen? Geweldige plaatoverigens hebben NY en CH meer platen samen gemaakt, die ken je toch ook wel?
[..]
Astrud Gilberto - The Girl From Ipanema
Sepultura
Adriano Celentano - L'Italiano veroquote:
Ruud Gullit & Revalation time - South Africa.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
Adriano Celentano - L'Italiano vero
Milaan
Paul Elstak - Rainbow To The Skyquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:28 schreef ranja het volgende:
Rotterdam Termination Source - Poing!
happy hardcore
Metrolikequote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:33 schreef GLO het volgende:
[..]
Paul Elstak - Rainbow To The Sky
Junkie XL
The Cure - Friday I'm in lovequote:
Arling & Cameron - W.E.E.K.E.N.D.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:44 schreef Frollo het volgende:
[..]
The Cure - Friday I'm in love
Weekend
Is het trouwens verplicht om te associëren of had ik gewoon een totaal andere opgave kunnen neerzetten, zoals 'ijsberen'?
At this moment het enige wat onze nationale brulboei ooit heeft gezongen dat nog een béétje pruimbaar isquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:45 schreef bukgeit het volgende:
Arling & Cameron - W.E.E.K.E.N.D.
Marco Borsato
Jaquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:44 schreef Frollo het volgende:
had ik gewoon een totaal andere opgave kunnen neerzetten, zoals 'ijsberen'?
Raffaëlla - Right Here, Right Nowquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:49 schreef Frollo het volgende:
[..]
At this moment het enige wat onze nationale brulboei ooit heeft gezongen dat nog een béétje pruimbaar is
Hier en nu
De Boegies - Chaoska weg met ultra.quote:
Twin Peaks tunequote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:14 schreef belsen het volgende:
[..]
De Boegies - Chaoska weg met ultra.
Instrumentale televisietune...
Dat kan er maar een zijn: The A Teamquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:14 schreef belsen het volgende:
[..]
De Boegies - Chaoska weg met ultra.
Instrumentale televisietune...
Slade - Far far away.quote:
jammer, had ik de Rah Band kunnen 'droppen' ...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:15 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dat kan er maar een zijn: The A Team
telefoongesprek
Clouds across the moon idd.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:19 schreef Z het volgende:
[..]
jammer, had ik de Rah Band kunnen 'droppen' ...
Lou Reed - New York Telephone Conversationquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:35 schreef Z het volgende:
I Just Call to ...
Rah Band - Clouds across the moon!!!
telefoongesprek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |