Neem een bakkie koffiequote:
Hij had eerst een Yankees shirt aan in Vietnamquote:Op zondag 19 maart 2006 20:44 schreef PirE het volgende:
Het is jammer dat het al opgenomen is. Anders was ik een grote campagne begonnen om de plaatselijke mannen te laten weten dat bij die rooie en witte toch niks te halen is.
Amir en Jimmy for the win. Het is wel zielig dat Jimmy alleen maar een Chelsea-shirt heeft ingepakt![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 20:48 schreef borisz het volgende:
die potten moeten eruit
Nou dat valt ook wel weer mee.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:52 schreef jessie het volgende:
Ik vind dat ze erg respectloos met de bevolking daar om gaan!!!!
Vooral die (a)lienquote:Op zondag 19 maart 2006 20:52 schreef jessie het volgende:
Ze zijn hooguit opdringerig. Die mensen kunnen best weigerenquote:Op zondag 19 maart 2006 20:52 schreef jessie het volgende:
Dat is een uitzonderingquote:Op zondag 19 maart 2006 20:54 schreef jessie het volgende:
Nou vind ik niet. Als je ziet hoe die blonde trien staat te kafferen tegen die man op dat karretje.
Ja, het is toch een spel. Beetje fanatiek mag best.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:54 schreef jessie het volgende:
Nou vind ik niet. Als je ziet hoe die blonde trien staat te kafferen tegen die man op dat karretje.
Nou als ik een lifter mee zou nemen en hij/zij zou zo lopen te drammen tegen mij dan sta ik toch redelijk vlot weer stil om ze uit de auto te flikkeren.quote:
dat hoort bij het spel vind ik, het is geen plezierreisjequote:Op zondag 19 maart 2006 20:57 schreef TheVulture het volgende:
Jan en Miranda vallen voor mij ook door de mand nu... De rest gebruiken om uit de stad te komen en nu doodleuk zelf een eigen lift regelen
da's juist het spelquote:Op zondag 19 maart 2006 20:57 schreef TheVulture het volgende:
Jan en Miranda vallen voor mij ook door de mand nu... De rest gebruiken om uit de stad te komen en nu doodleuk zelf een eigen lift regelen
ja maar ze spelen ook wel een vies spelletje... ze waren maar wat blij dat ze met die vier de stad uit konden komen en toen trokken ze ineens wel hun eigen planquote:Op zondag 19 maart 2006 20:57 schreef Tha_Erik het volgende:
De multi-lifters zijn ook dom, Dan willen ze die andere wtee er niet bij, maar ze worden wel boos als ze gewoon weggaan.
spel ok, maar het is geen fair playquote:Op zondag 19 maart 2006 20:59 schreef kepler het volgende:
[..]
dat hoort bij het spel vind ik, het is geen plezierreisje![]()
Met Fair Play kom je niet ver, je moet profiteren, naaien en zorgen dat je als eerste aankomt.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
spel ok, maar het is geen fair play
tuurlijk wel, eerst willen ze niet dat ze meegaan. Vervolgens regelen Miranda en de baron een eigen lift en is het weer niet goedquote:Op zondag 19 maart 2006 21:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
spel ok, maar het is geen fair play
amenquote:Op zondag 19 maart 2006 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Met Fair Play kom je niet ver, je moet profiteren, naaien en zorgen dat je als eerste aankomt.
Dat zeg ikquote:Op zondag 19 maart 2006 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Jeutje wat een manisch-depressief wijffie.
Ik zit te wachten tot hij doelbewust tegen een boom rijdt.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:03 schreef Scope het volgende:
Jemig, die arme man.... 4 potten in zn auto
ik vind 't wel 'n toffe dudequote:Op zondag 19 maart 2006 21:04 schreef PirE het volgende:
God, wat zielig voor die cambodjaan.
Inderdaad, maar zelfs twee keer zeggen beschrijft eigenlijk nog niet hoe ze doetquote:
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:06 schreef TheVulture het volgende:
Hoorde ik Snorremans nou echt "Ze mogen alleen niet te oud zijn" zeggen over die lokale vrouwtjes![]()
![]()
Het negatieve van die twee potten en Lien in het bijzonder kan inderdaad niet vaak genoeg benadrukt worden.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Inderdaad, maar zelfs twee keer zeggen beschrijft eigenlijk nog niet hoe ze doet.
Chris heeft haar op de tanden maar ik zie haar niet op vrouwen vallen.. en Lut pakt denk ik alles wat ze krijgen kan, al is het een kameleonquote:Op zondag 19 maart 2006 21:06 schreef Strolie75 het volgende:
Zijn die Chris en Lut eigenlijk ook lesbo's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |