Ach, stel je voor dat ik in jouw situatie zat. Ik wed dat je het dan heel makkelijk kon relativeren.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:09 schreef rena het volgende:
Ik heb last van stressaanvalletjesIk heb morgen een presentatie, maar hetgene wat ik moet presenteren staat in mijn hotmail, en laat dat bericht het nou net niet doen, al de hele avond niet.
Ik weet ook bij god niet wat ik moet vertellen
![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:11 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ach, stel je voor dat ik in jouw situatie zat. Ik wed dat je het dan heel makkelijk kon relativeren.![]()
Waar gáát het naar toe vraag ik je.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:14 schreef rena het volgende:
[..]
Ach, ik leer mijn presentaties sowieso al bijna nooit, maar dan wil je een keer leren, kan het niet
![]()
Gevondenquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Joan Baez, volgens mij.
En het is een fijn deuntje, en ik kan het nergens vinden.![]()
Dat heb ik gezien.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:24 schreef Bupatih het volgende:
Nu op het einde van de film lijkt JC steeds meer op Andy Kaufman.
Zoals bij Andy.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:29 schreef babette21 het volgende:
ze zijn z'n wenkbrauwen vergeten te scheren![]()
nee zoals bij iemand die kaal is door chemoquote:
je zag toch dat die arts een orgaantje in z'n handen verstopt had?! mislukte goocheltruc zeg maar...quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:34 schreef Bupatih het volgende:
Cc/babs/iemand anders?
Ben ik nou dom of snap ik het gewoon niet?![]()
Oooooh, zo. Ik dacht dat het iets was wat hij nodig had om de operatie uit te voeren.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
je zag toch dat die arts een orgaantje in z'n handen verstopt had?! mislukte goocheltruc zeg maar...
maar dat stukje vond ik in z'n geheel wel vaag.... het einde vond ik sowieso niet heel duidelijk
[al zat ik ook niet héél erg in de film, ik geloof niet dat ik 'm nog 's hoef te zien, zeg maar]
krijg je tijdens De Credits dé uitleg dan?!?quote:
Nee. Er is geen 'dé uitleg' wat het hele verhaal omtrent Andy Kaufman betreft.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
krijg je tijdens De Credits dé uitleg dan?!?
da's ook zo bij Wild Things... moet je ook de aftiteling zien, maar daar hoef je tegenwoordig niet meer op te rekenen
quote:
op het moment dat die "chirurg" z'n handen in dat bloedbadje dompelt, pakt ie er wat uit...quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:40 schreef Bupatih het volgende:
Oooooh, zo. Ik dacht dat het iets was wat hij nodig had om de operatie uit te voeren.![]()
ik vind 't vooral heel lief van mezelf dat ik speciaal voor jou naar deze film heb gekeken, terwijl ik eigenlijk Kill Bill [eindelijk] op 't program had staan... maar nee hoor, dáár denkt meneertje niet aanquote:[Shame on you.]
Bonjourquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:43 schreef Paltos het volgende:
[..]
Met jouw abonimabel Frans?
I think not.![]()
Ja, dat dacht hij dus. En hij komt er nu achter dat het een truc was en dat hij diegene is die voor de gek is gehouden.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
op het moment dat die "chirurg" z'n handen in dat bloedbadje dompelt, pakt ie er wat uit...
maar Kaufman ging daar dus heen, omdat hij serieus dacht dat hij daar genezen kon worden...?!
Ja. Maar ja...er gaan nog steeds geruchten dat Andy Kaufman nog steeds leeft.quote:en is ie nou kort daarna doodgegaan of niet??! [want 't kan ook die vriend zijn die Tony nadeed!]
Kill Bill kun je altijd nog kijken, toch?quote:ik vind 't vooral heel lief van mezelf dat ik speciaal voor jou naar deze film heb gekeken, terwijl ik eigenlijk Kill Bill [eindelijk] op 't program had staan... maar nee hoor, dáár denkt meneertje niet aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |