abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36041235
Kut kraaien !!!

Elke dag zitten die kanker kachel beesten op de schoorsteen op het dak schuin boven me raam.

Vandaag was ik het zat ik hoorde ze weer, en ik dacht heeee ik heb toch nog een zware buks op zolder staatn

ff zoeken JA Hoi kraaien killer van me

Dus ik leg aan PAF zo die kraai in ze flikker !!

hij wilde nog proberen om weg te vliegen maar te vergeefs, hij klapte met een noodgang op de stoep bij ons voor en lag wat na te spartelen dus ik dacht hee ik ben de kwaadste niet ik geef hem er nog ff flink van langs en ik schoot de rest van me buks op hem leeg.

Hierna kon ik prinsheerlijk slapen

Doei
gebruiker 2609 is een stom ventje
pi_36041286
Ga slapen dan.
pi_36041300
kraaien zijn liev
[Love] Beyond this dejection there's beauty and grace
A glorious future we long to embrace
[Rage] (PAIN!) All the time, I have waited with rage
All the time, I was promised my salvation
  dinsdag 14 maart 2006 @ 23:16:19 #4
40458 -chefke-
nu met extra zegels
pi_36041314
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 23:13 schreef brood_korst het volgende:
Kut kraaien !!!

Elke dag zitten die kanker kachel beesten op de schoorsteen op het dak schuin boven me raam.

Vandaag was ik het zat ik hoorde ze weer, en ik dacht heeee ik heb toch nog een zware buks op zolder staatn

ff zoeken JA Hoi kraaien killer van me

Dus ik leg aan PAF zo die kraai in ze flikker !!

hij wilde nog proberen om weg te vliegen maar te vergeefs, hij klapte met een noodgang op de stoep bij ons voor en lag wat na te spartelen dus ik dacht hee ik ben de kwaadste niet ik geef hem er nog ff flink van langs en ik schoot de rest van me buks op hem leeg.

Hierna kon ik prinsheerlijk slapen

Doei
Leuk als de buren het zien kraaien zijn beschermd en daar staat een zware geldboete op.

Zullen we jouw ook afschieten als je de muziek te hard hebt staan ofzo ??
  dinsdag 14 maart 2006 @ 23:16:23 #5
137831 RPD
'Forget about it'
pi_36041315
gerechtigheid
'Who the fuck am I? Who am I? I'm a, a spoke on a wheel. And so was he, and so are you.
"His Excellency, President for Life"
pi_36041326
Krijg je met die broodkorsten
pi_36041331
morgen grootste paniek in NL omdat er een dooie vogel is gevonden
pi_36041337
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 23:15 schreef electricity het volgende:
kraaien zijn liev
hij lag er heel lief bij toen ik hem vol pompte met lood

Ik wil hem je wel toesturen ? geef me je adres mar dan krijg je hem met een leuk strikje om ze nek kan je hem aan je deur hangen
pi_36041351

The Birds 2
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_36041364
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 23:16 schreef -chefke- het volgende:

[..]

Leuk als de buren het zien kraaien zijn beschermd en daar staat een zware geldboete op.

Mijn buren kwamen zelf met het idee om ze een keer neer te gaan schieten
  dinsdag 14 maart 2006 @ 23:18:09 #11
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_36041371
Uitlok-topic .
Krekker is de bom!
pi_36041373
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 23:16 schreef brood_korst het volgende:

[..]

hij lag er heel lief bij toen ik hem vol pompte met lood

Ik wil hem je wel toesturen ? geef me je adres mar dan krijg je hem met een leuk strikje om ze nek kan je hem aan je deur hangen
je hebt vast alleen degenen die besmet waren met vogelgriep kunnen raken. ruilen voor een envelopje antrax?
[Love] Beyond this dejection there's beauty and grace
A glorious future we long to embrace
[Rage] (PAIN!) All the time, I have waited with rage
All the time, I was promised my salvation
pi_36041374
voel je je nu stoer mogen we het nu bij jouw doen
In the beginning God created the heaven and the earth. And the earth was without form...
pi_36041387
er mist iets in het verhaal.

Eerst gaat het om meerdere kraaien die te zamen, althans in vereniging, de gewraakte overlast veroorzaakten, maar het doden van een van de leden van de organisatie, heeft al tot gevolg gehad dat de overlast verdween, aangezien je daarna 'prinsheerlijk kon gaan slapen'.

nu is het sowieso opmerkelijk dat je prinsheerlijk kunt slapen na het met voorbedachte raden doden van een van God's wezens, maar de vraag dringt zich op: wat gebeurde er met de andere kraaien en waarom maakt het relaas daar geen melding van?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_36041406
Hij ken naast de domino mus in het museum. De dakgoot kraai, domino mus. Vogels moeten nooit meer ergens landen dat begint met een D.
It's a casual life...
  dinsdag 14 maart 2006 @ 23:19:36 #16
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_36041426
Een echte psychopaat! Leuk!

en wat vond je moeder ervan?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_36041433
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 23:16 schreef -chefke- het volgende:

[..]

ik denk tenminste aan anderen ik zet de muziek nooit hard en lang aan die kanker kachel kraaien gaan dag en nacht door.

Ik vind dit een leuk spelletje Morgen weer voor dag en dauw op om mezelf een paar verse kraain te skieten

Doei
pi_36041445
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 23:18 schreef Argento het volgende:
er mist iets in het verhaal.

Eerst gaat het om meerdere kraaien die te zamen, althans in vereniging, de gewraakte overlast veroorzaakten, maar het doden van een van de leden van de organisatie, heeft al tot gevolg gehad dat de overlast verdween, aangezien je daarna 'prinsheerlijk kon gaan slapen'.

nu is het sowieso opmerkelijk dat je prinsheerlijk kunt slapen na het met voorbedachte raden doden van een van God's wezens, maar de vraag dringt zich op: wat gebeurde er met de andere kraaien en waarom maakt het relaas daar geen melding van?
Conclusie: TS is ziek van geest.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 23:20:44 #19
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_36041470
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
pi_36041477
Ik hoop dat zijn broertjes je kadavar kaal komen pikken als je half stervend op de stoep ligt nadat je bent aangereden.
God created the world, but the Dutch created The Netherlands.
Sadly the Dutch didn't expand their motorways, maybe God will one day
pi_36041506
Whahaha _o-

O prachtig die reakties hier

ja die beesten begonnen wel te schreeuwen naar elkaar eerst en je zag ook zoon heel groepje om mijn huis, maar goed ze komen maar stel bitches ik heb een nieuw potje kogels gekocht dus ik kan er tegen aan
  dinsdag 14 maart 2006 @ 23:22:05 #22
40458 -chefke-
nu met extra zegels
pi_36041527
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 23:19 schreef brood_korst het volgende:

[..]

ik denk tenminste aan anderen ik zet de muziek nooit hard en lang aan die kanker kachel kraaien gaan dag en nacht door.

Ik vind dit een leuk spelletje Morgen weer voor dag en dauw op om mezelf een paar verse kraain te skieten

Doei
broodkorst dat ze je maar opvreten
pi_36041532
ik-ben-stoer-met-mijn-luchtbuks-topiq
pi_36041539
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 23:21 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Ik hoop dat zijn broertjes mijn kadavar kaal komen pikken als je half stervend op de stoep ligt nadat ik bent aangereden.
Dat hoop ik ook
pi_36041598
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 23:22 schreef Hpzone het volgende:
ik-ben-stoer-met-mijn-luchtbuks-topiq
Dankje Ik voel mezelf ook heel erg stoer ik heb al zin in morgen ochtend ik ga denk ik wat stukjes brood in de tuin gooien om ze te lokken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')