Leuk als de buren het zien kraaien zijn beschermd en daar staat een zware geldboete op.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:13 schreef brood_korst het volgende:
Kut kraaien !!!
Elke dag zitten die kanker kachel beesten op de schoorsteen op het dak schuin boven me raam.
Vandaag was ik het zat ik hoorde ze weer, en ik dacht heeee ik heb toch nog een zware buks op zolder staatn![]()
ff zoeken JAHoi kraaien killer van me
![]()
Dus ik leg aan PAF zo die kraai in ze flikker !!
hij wilde nog proberen om weg te vliegen maar te vergeefs, hij klapte met een noodgang op de stoep bij ons voor en lag wat na te spartelen dus ik dacht hee ik ben de kwaadste niet ik geef hem er nog ff flink van langsen ik schoot de rest van me buks op hem leeg.
Hierna kon ik prinsheerlijk slapen![]()
Doei![]()
hij lag er heel lief bij toen ik hem vol pompte met loodquote:
Mijn buren kwamen zelf met het idee om ze een keer neer te gaan schietenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:16 schreef -chefke- het volgende:
[..]
Leuk als de buren het zien kraaien zijn beschermd en daar staat een zware geldboete op.
Zullen we jouw ook afschieten als je de muziek te hard hebt staan ofzo ??![]()
je hebt vast alleen degenen die besmet waren met vogelgriep kunnen raken. ruilen voor een envelopje antrax?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:16 schreef brood_korst het volgende:
[..]
hij lag er heel lief bij toen ik hem vol pompte met lood![]()
Ik wil hem je wel toesturen ? geef me je adres mar dan krijg je hem met een leuk strikje om ze nek kan je hem aan je deur hangen![]()
ik denk tenminste aan anderen ik zet de muziek nooit hard en lang aanquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:16 schreef -chefke- het volgende:
[..]
Leuk als de buren het zien kraaien zijn beschermd en daar staat een zware geldboete op.
Zullen we jouw ook afschieten als je de muziek te hard hebt staan ofzo ??![]()
Conclusie: TS is ziek van geest.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:18 schreef Argento het volgende:
er mist iets in het verhaal.
Eerst gaat het om meerdere kraaien die te zamen, althans in vereniging, de gewraakte overlast veroorzaakten, maar het doden van een van de leden van de organisatie, heeft al tot gevolg gehad dat de overlast verdween, aangezien je daarna 'prinsheerlijk kon gaan slapen'.
nu is het sowieso opmerkelijk dat je prinsheerlijk kunt slapen na het met voorbedachte raden doden van een van God's wezens, maar de vraag dringt zich op: wat gebeurde er met de andere kraaien en waarom maakt het relaas daar geen melding van?
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:19 schreef brood_korst het volgende:
[..]
ik denk tenminste aan anderen ik zet de muziek nooit hard en lang aandie kanker kachel kraaien gaan dag en nacht door.
Ik vind dit een leuk spelletjeMorgen weer voor dag en dauw op om mezelf een paar verse kraain te skieten
![]()
![]()
Doei![]()
Dat hoop ik ookquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:21 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Ik hoop dat zijn broertjes mijn kadavar kaal komen pikken als je half stervend op de stoep ligt nadat ik bent aangereden.
Dankjequote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:22 schreef Hpzone het volgende:
ik-ben-stoer-met-mijn-luchtbuks-topiq
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |