Ik heb geen vrienden, dat weet je toch.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:39 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk af wat een homofobe haatzaaier als jij hier doet? Stiekem toch een homo, maar bang dat je niet wordt geaccepteerd door je "vrienden"?
Het zal mij een wordt wezen wat iemand geaardheid is als voetballer.quote:
Diba toch?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden, dat weet je toch.²
Neen, hij is slechts een goede voetballer die op zijn plaats bij Ajax zou zijn.quote:
wat een mietjequote:Op woensdag 15 maart 2006 00:01 schreef evert het volgende:
een wimbledon speler die later zelfmoord heeft gepleegd. Fashanue of zoiets....
Grappig, daar had ik de Fipoquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:06 schreef golfer het volgende:
Overigens hebben we er al eens een paar topics over gehad, zoals bijvoorbeeld:
Welke voetballers zijn homo?
Zover heb ik dus niet teruggezocht.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:06 schreef golfer het volgende:
Overigens hebben we er al eens een paar topics over gehad, zoals bijvoorbeeld:
Welke voetballers zijn homo?
Ik ook niet, maar die was toch bijna vol en volgeblaat met 'poepstamper, relnicht, kut homo etc etc'.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zover heb ik dus niet teruggezocht.
Vind ik bewonderenswaardig.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:25 schreef cultheld het volgende:
Tim Krul komt er voor uit.
echt waar? lekker dan met die rioolpers in Engeland..quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:25 schreef cultheld het volgende:
Tim Krul komt er voor uit.
Ik geloof dat ie zelfs 1 of andere homepage heeft met foto's van "familie en vriend".quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:28 schreef MaxPower het volgende:
[..]
echt waar? lekker dan met die rioolpers in Engeland..
Dat zegt helemaal niks hequote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Robben is al jaren lang samen met z'n jeugdvriendin.
cu2?quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik geloof dat ie zelfs 1 of andere homepage heeft met foto's van "familie en vriend".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |