Precies, wie van de bekende voetballers hoort er bij 't clubjequote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:22 schreef Agiath het volgende:
Je bedoelt bekende voetballers? Anders zou de kans dat er geen een speelt 0,0000000000000000001 zijn
OT: Ja ik weet zeker van wel, wie? Kzou het niet weten eigenlijk
Heh; dat zullen ze NOOIT vertellen; want dan mogen ze niet meer douchen met de rest...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:26 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Precies, wie van de bekende voetballers hoort er bij 't clubje![]()
Ja en in Rotterdam lopen ze hand in hand,......quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:31 schreef Lippie85 het volgende:
Bij welke club dragen ze nogmaar van die foeilelijke roze kleding? Oh ja dat was bij Ajax
Ja idd, Ajax en Feyenoord, stel homo'squote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:32 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Ja en in Rotterdam lopen ze hand in hand,......
Van Purrel heb ik het vaker gehoord. Wensley Ton (ex-Helmond Sport) is de enige in Nederland die zich ooit ge-out heeft.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:34 schreef Elvislives het volgende:
Purrel heeft ook trekjes...:D
die is gewoon oerlelijk.quote:
Maar ook pas nadat ie uit het Betaald Voetbal weg was.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:38 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Wensley Ton (ex-Helmond Sport) is de enige in Nederland die zich ooit ge-out heeft.
Dat lijkt me ook wel een zekerheidje.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:59 schreef Belthazor het volgende:
Cristiano Ronaldo!
Zijn er dan voetballers die niét homofiel zijn?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:19 schreef SterkStaaltje het volgende:
Ik zat zo eens even Ajax te kijken en vroeg me opeens af of er eigenlijk wel homofiele voetballers zijn?
Waar basseer jij dit op? Ik moet de eerste homo-voetballer nog tegen komen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:01 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel een zekerheidje.
Volleyballers zijn dan oppernichten, beetje elkaars oksels strelen na ieder punt...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:02 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Zijn er dan voetballers die niét homofiel zijn?
Getuige de omhelzingen, het gemep op konten en het gestoei onder de douche na de wedstrijd.
Voetbal is sowieso al een sport voor homo's
Want?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:12 schreef Edenoniphobic het volgende:
Boukhari is er zeker een. Een onvervalste darkroom-Maroc.
Wensley Ton en die gast van Wimbledon zijn er al twee. Diba schijnt ook nogal los te gaan in het Bredase homowereldje.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waar basseer jij dit op? Ik moet de eerste homo-voetballer nog tegen komen.²
Dat laatste is natuurlijk onzin, Diba is nl. getoruwd.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:14 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Wensley Ton en die gast van Wimbledon zijn er al twee. Diba schijnt ook nogal los te gaan in het Bredase homowereldje.
Jah, dán kan het niet hoor!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat laatste is natuurlijk onzin, Diba is nl. getoruwd.²
Ja dus...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat van die nichtentrekjes ben ik helaas met je eens, hij loopt een beetje verwijfd. Maar dat hoeft toch niks te zeggen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:15 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Dat zie je toch meteen, dat loopje en die nichten-trekjes.
Soms niet, maar meestal wel.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Maar dat hoeft toch niks te zeggen.²
Ik moest altijd heel erg twijfelen aan Soetaars, een persoon die zelfs zijn naam tegen zich heeft.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:17 schreef Radegast het volgende:
Freddie Ljungberg?
Dat is wel erg naïef gedacht. Fons Spooren was dat namelijk ook, toen hij naar zijn Marokkaanse schandknaapjes ging.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar Fons Spooren is geen Moslim. Overigens ben ik erg blij voor Affelay en Aissati dat die hond net op tijd weg was bij PSV, anders had hij hen ook wel betast, de smeerlap.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:25 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Dat is wel erg naïef gedacht. Fons Spooren was dat namelijk ook, toen hij naar zijn Marokkaanse schandknaapjes ging.
toen ie nog haar (en geen geld) had...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Robben is al jaren lang samen met z'n jeugdvriendin.
Het zou juist goed zijn als Diba zich zou outen. Misschien dat moslims dan minder hysterisch reageren op homo's.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar Fons Spooren is geen Moslim. Overigens ben ik erg blij voor Affelay en Aissati dat die hond net op tijd weg was bij PSV, anders had hij hen ook wel betast, de smeerlap.²
of ze vermoorden hemquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:29 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Het zou juist goed zijn als Diba zich zou outen. Misschien dat moslims dan minder hysterisch reageren op homo's.
Hij is toch een kloon van Barnet_Bee? Dan begrijp ik het wel.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:33 schreef Beschouw het volgende:
Vraag me eigenlijk af waarom SterkStaaltje dit topic opende. Is hij zelf homo en zoekt hij een bekende voetbalvriend om het leven mee te delen?
Ik vraag me eigenlijk af wat een homofobe haatzaaier als jij hier doet? Stiekem toch een homo, maar bang dat je niet wordt geaccepteerd door je "vrienden"?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij is toch een kloon van Barnet_Bee? Dan begrijp ik het wel.²
Ik heb geen vrienden, dat weet je toch.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:39 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk af wat een homofobe haatzaaier als jij hier doet? Stiekem toch een homo, maar bang dat je niet wordt geaccepteerd door je "vrienden"?
Het zal mij een wordt wezen wat iemand geaardheid is als voetballer.quote:
Diba toch?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden, dat weet je toch.²
Neen, hij is slechts een goede voetballer die op zijn plaats bij Ajax zou zijn.quote:
wat een mietjequote:Op woensdag 15 maart 2006 00:01 schreef evert het volgende:
een wimbledon speler die later zelfmoord heeft gepleegd. Fashanue of zoiets....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |