niet echtquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:55 schreef Argento het volgende:
prachtig geregeld juist!
Lekker van de een naar de andere verhuizen (collectief via werkgever, mooi prijsje dus). Van de ouwe een dot teveel betaalde premie teruggekregen en vandaag een briefje dat ik ook nog 255 eurootjes eigen risico op korte termijn terugkrijg.
Hmm... dat helpt je niet echt in je betoog he?
ik moest wel, ik kreeg een nieuwe verzekering aangeboden van CZ die schandalig was...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:56 schreef flugeltje het volgende:
Omdat ik iets dergelijks al voorzag was het voor mij één van de redenen waarom ik niet over ben gestapt. Natuurlijk niet de enige reden, maar het speelde wel mee..
ik ging van CZ naar VGZ en heb nog niks binnen.... terwijl ze het wel even zouden regelen...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:58 schreef Frankie79 het volgende:
Ik ben bezig met overstappen van VGZ naarInterpolis. Heb jij je opzeg-bevesitiging van VGZ al binnen?
Dat heb ik idd van meer mensen gehoord. Gelukkig zat ik bij VGZ en daar ben ik ook gebleven. Ik kon via m'n werk ook korting krijgen bij Zilveren Kruis, maar daar hoor ik zulke slechte verhalen over dat ik toch maar bij VGZ ben gebleven. Dan betaal ik maar iets meer voor iets waarvan ik zeker weet dat het goed is...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:58 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik moest wel, ik kreeg een nieuwe verzekering aangeboden van CZ die schandalig was...
WTF, moeten we nog meer betalen zeker? Alsof het al niet genoeg kostquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:59 schreef Frankie79 het volgende:
vanaf 1 januari 2007 worden ze nog schandaliger![]()
Heb je daar een bron van? Ben wel heel erg benieuwd nu....quote:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)orgpremie_omhoog.xmlquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heb je daar een bron van? Ben wel heel erg benieuwd nu....
Nog eens iets van 10 euro per maand erbijquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:06 schreef Frankie79 het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/(/actue(...)orgpremie_omhoog.xml
AANVALLUHHHHH!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:56 schreef Salvad0R het volgende:
klotebeleid![]()
kloteregering
klotepolitiestaat
Ahhh VGZ breek me de bek niet open.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:59 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ging van CZ naar VGZ en heb nog niks binnen.... terwijl ze het wel even zouden regelen...
Dan wacht je toch gewoon met betalen, en vraag je wat uitstel aan, kan volgens mij makkelijk meestal. Daarmee is 't denk ik nog wel twee maanden te rekken.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:52 schreef Jerruh het volgende:
..moet ik alles zelf betalen momenteel, en wachten tot ik het kan declareren bij de nieuwe, wat dan ook maar af te vragen is of die dat accepteren... allemaal leuk en aardig maar dat geld kan ik niet zomaar opbrengen.
Dat wil dan niet zeggen dat alles dan goed gaat hequote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:56 schreef flugeltje het volgende:
Omdat ik iets dergelijks al voorzag was het voor mij één van de redenen waarom ik niet over ben gestapt. Natuurlijk niet de enige reden, maar het speelde wel mee..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |