quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:06 schreef Daywalk3r het volgende:
Kheb geloof ik ergens zo'n euh zakhorloge met zo'n ketting eraan (die weg is) maar kdacht nog wel het horloge zelf. Deze is niet uit de jaren 50 maar wel uit het jaar 2k... Maar ik weet niet of die op de oude of de nieuwe stijl gebouwd is.
Ik kan hem voor je opzoeken als ie er nog ligt.
Zal dat morgen even checken.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:40 schreef Jackal_Omega het volgende:
Paar vraagjes,
Heb je ook een foto van de achterkant, en hoe groot is ie. Zonder kroon
Sorry, ik las er even over heen.quote:
Ik had al zon vermoeden toen ik de foto zag......quote:
Heb je nog een foto of niet.quote:
Voor op te kloten kan het wel, misschien een foto.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:37 schreef Tique3 het volgende:
Ik heb nog een rolex liggen
nepding, mechanisch
Heb alleen interesse in mechanische horloges, dus zonder batterij.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:24 schreef Alicey het volgende:
Ik heb hier een Titan horloge dat net de geest heeft gegeven..
Tempting, but no....quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:21 schreef Adsum het volgende:
Je mag mijn Nidor wel kopen als die gefixed is
quote:Op donderdag 14 september 2006 21:51 schreef Adsum het volgende:
Wil je mijn niet-gefixte Nidor hebben dan, ik mis een onderdeel en ik heb er geen zin meer in.
Maken wel een leuk prijsje.
quote:
Eh nee hoor. De meeste horloge's zijn helemaal niet kapot. Die worden alleen schoon gemaakt.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:22 schreef Jackal_Omega het volgende:
Ik wil me een beetje gaan verdiepen in het maken van horloges, maar dan moet je wel kapotte horloges hebben.
De leek weet het verschil niet tussen kapot of alleen schoonmaken.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eh nee hoor. De meeste horloge's zijn helemaal niet kapot. Die worden alleen schoon gemaakt.
Dat mag, maar je hoeft dus geen kapotte horloges te hebben. Ze mogen best oud zijn EN lopenquote:Op donderdag 14 september 2006 23:16 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
De leek weet het verschil niet tussen kapot of alleen schoonmaken.
Daar heb je dan weer gelijk in......quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat mag, maar je hoeft dus geen kapotte horloges te hebben. Ze mogen best oud zijn EN lopen
Had ik nog bij een juwelier gewerkt had ik je wel een paar kalibers gestuurd, maar ja....
quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:15 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
Daar heb je dan weer gelijk in......
Ach als je nu nog bij een juwelier werkte dan had je je CvdK niet gehad of wel
Zit toch levenslange garantie op? Althans, op het Titan horloge van een vriend destijds wel.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:24 schreef Alicey het volgende:
Ik heb hier een Titan horloge dat net de geest heeft gegeven..
Ja is dat zo? Haha, zou best kunnen....quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:58 schreef Jackal_Omega het volgende:
Niks, want het is een nep Cartier. Daarbij ben ik niet op zoek naar een quartz horloge (met batterij)
Toch bedankt voor het zoeken.
'Quartz' op de wijzerplaat is een aardige weggever....quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:46 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Even puur uit nieuwsgierigheid, waar zie je dat zo snel aan??
Dat is dan weer niet waar, aangezien dat bij oudere Cartier modellen op de plaat stond.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
'Quartz' op de wijzerplaat is een aardige weggever....
Nee niet echt, wat zoek je als ik vragen mag?quote:Op donderdag 20 september 2007 19:02 schreef --- het volgende:
geen andere horloges meer in de aanbieding?
niet echt op zoek. maar vond je advertentie reeks wel intressant. toen der tijd. dus ik verheug me op een nieuwe reeks aanbiedingenquote:Op donderdag 20 september 2007 20:20 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
Nee niet echt, wat zoek je als ik vragen mag?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |