Ik vind de afweging tussen TV en SHO sowieso vaak vaag.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:48 schreef PeRi het volgende:
Ik vraag me trouwens af of het niet meer iets is voor TV, het is toch meer tv gerelateerd.
Ja, inderdaadquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vind de afweging tussen TV en SHO sowieso vaak vaag.
Nee hoorquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, je bent dus (gelukkig) niet verloren zonder IDO..
Hiquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:28 schreef BVO het volgende:
Dat gaat never nooit lukken, Cc en Duiveltja kennende.
quote:Sommige IDO'ers zijn best welkom in ShowChat hoor.
Dus de hoop op een Blueroom in SHO is vals?quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hi.
[..]
Àlle IDO'ers zijn welkom in ShowChat of in R&P SC .
Dat dat ff duidelijk is.
Serieus, verplaats je ook eens naar buitenquote:
Yepzquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Dus de hoop op een Blueroom in SHO is vals?
Welkom altijd, maar of ze zich ook welkom voelen....quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:03 schreef Copycat het volgende:
Àlle IDO'ers zijn welkom in ShowChat of in R&P SC .
Dat dat ff duidelijk is.
quote:
Dat komt van twee kanten.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:10 schreef BVO het volgende:
Welkom altijd, maar of ze zich ook welkom voelen.....
Als iedereen zoals CopyCat is voel ik me nu al welkomquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoi chansadres, ik ben Copycat
Misschien tot ooit in SHO, of R&P of één van die andere subfora die overblijven als IDO wegvalt.
Hee, aan mij zal dat niet liggen hoor, ik hou van iedereenquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat komt van twee kanten.
Turn the other cheek, boy!![]()
Die bronnen zijn toevallig Sven of Tom?quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:18 schreef PeRi het volgende:
Tom en Sven hebben het momenteel even druk, zodra ze iets weten vertellen ze het meteen. Dit heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen..
Welnee.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die bronnen zijn toevallig Sven of Tom?.
Zelfdequote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik uiteraard, ben al 40 minuten aan het werk
Goedemorgen trouwens!
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:26 schreef Californian_dreamer het volgende:
ik heb de hele nacht geen oog dichtgedaan
Klootzak.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik blijf stil.
Frigideder dan jij zal ik niet snel tegenkomen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:31 schreef PeRi het volgende:
Ik hoop dat je het naar je zin hebt daar. Fransen stinken. Dat je het maar weet. En ze zijn preuts.
Dat lag aan jouw piemel.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Frigideder dan jij zal ik niet snel tegenkomen.
Sorry héquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:26 schreef Californian_dreamer het volgende:
ik heb de hele nacht geen oog dichtgedaan
* Pakt popcorn *quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het ligt gewoon aan jou! Jij kunt niet tegen een échte man!
Bespreek het dan niet in de blue-room... Iedereen zit jullie aan te staren...quote:
Bemoei je er niet mee.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:49 schreef chansadres het volgende:
Bespreek het dan niet in de blue-room... Iedereen zit jullie aan te staren...
Vorige week wilde je me nog nooit kwijt.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Toch fijn dat je m'n oude (gebrekkige) fiets wou zijn.
Paris!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:51 schreef Duiveltja het volgende:
Waar in Frankrijk ga je allemaal naartoe?
Toen was ik dronken.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:52 schreef PeRi het volgende:
Vorige week wilde je me nog nooit kwijt.
En die fles whiskey die ik achterover heb geslagen om bij jou in de buurt zijn te overleven.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:56 schreef PeRi het volgende:
Van 1 biertje?
God, maar ik mis je wel.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
En die fles whiskey die ik achterover heb geslagen om bij jou in de buurt zijn te overleven.
Met BlaatschaaP?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Paris!
Lekker romantisch zijn met iemand anders dan PeRi!
ik heb thuis pc roblemen, dus kan alleen op me werk op internetquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een gedoe hier allemaal, internetrelatieproblemen, slaapproblemen.
Een goeiemiddag dan maar!
best gezellig hoor daarzo! Kom gewoon langs....quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:32 schreef Andiyan het volgende:
Ach ja..
Misschien toch maar integreren (een poging doen althans) dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |