lol! dat is Naima zelf hoor!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:16 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Hier is een iets betere foto van dr tweelingzus.. vraag me af waarom ze niks aan die wenkbrouwen doet![]()
Maar Kahlen heeft het helemaal moeilijk, ze is een inch kleiner dan Naima en ze heeft (daardoor) nog helemaal geen contract bij een bureau. Wel doet ze af en toe kleine opdrachten. Jammer want ik vond haar echt de beste! Vooral in de laatste aflevering, op die runway!quote:Op donderdag 30 maart 2006 01:52 schreef xelektra het volgende:
Dan had ik toch liever Kahlen gezien of iemand die meer gedreven is om er hard aan te werken model te worden.. Naima (samen met Eva trouwens) staat ook niet meer bij de fashion models maar bij "special" models op de website van haar bureau Ford - wat betekent dat naast haar modellen werk via en door de tv show ze geen werk krijgt als (fashion) modelBovendien is ze ook nog eens te klein.. maar desondanks vind ik het een hele leuke show om naar te kijken
quote:Op donderdag 30 maart 2006 08:19 schreef Toeps het volgende:
[..]
Volgens mij was die zus degene met de brauwen.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 01:52 schreef xelektra het volgende:
Ik was ook voor Naima, maar toen zag ik deze foto's, genomen een paar maanden na haar overwinning:
[afbeelding]
[afbeelding]
die bakkebaarden zijn echt niet mooiquote:
Ik vind het bij deze foto juist wel wat hebbenquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
die bakkebaarden zijn echt niet mooi
Oke dat wist ik dan weer nietquote:Op donderdag 30 maart 2006 08:26 schreef Syytön het volgende:
[..]
Maar Kahlen heeft het helemaal moeilijk, ze is een inch kleiner dan Naima en ze heeft (daardoor) nog helemaal geen contract bij een bureau. Wel doet ze af en toe kleine opdrachten. Jammer want ik vond haar echt de beste! Vooral in de laatste aflevering, op die runway!
dat dacht ik dus ook al meteen!quote:
Dat zit er dik in, zo te zien! Nog een Fok!ster die mee gaat doen?quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:29 schreef apestaartje het volgende:
http://www.modelmasters.nl
The Netherland's Next Top Model?
Maybe, maybe. Maar ik wil eerst alles weten, heb geen zin om mijn ziel te verkopen, zeg maar.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:08 schreef weathergirl het volgende:
[..]
Dat zit er dik in, zo te zien! Nog een Fok!ster die mee gaat doen?
Hoi.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:46 schreef xelektra het volgende:
--knip--
Lijkt me leuk om een Fok!ster te kunnen volgen in dit programma!quote:Op woensdag 12 april 2006 21:22 schreef Toeps het volgende:
[..]
Maybe, maybe. Maar ik wil eerst alles weten, heb geen zin om mijn ziel te verkopen, zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |