Daar ga je al de fout in. Eigen schuld dikke bult. Nooit Communiceren voor Dummies gehad?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:44 schreef portable het volgende:
dus ik echt overal emails sturen,
Opzich niet fout, de grote fout begint : 2 maanden geleden. je moet minimaal 6 a 8 maanden van te voren al mailenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar ga je al de fout in. Eigen schuld dikke bult. Nooit Communiceren voor Dummies gehad?
Ik gok op MBO Niveau 2quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:51 schreef TimMer1981 het volgende:
MBO of HBO?
Gozer, je doet het ook he-le-maal verkeerd.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:52 schreef portable het volgende:
Ja ik doe MBO ict beheer niveau 3. Vandaag even ziek gemeld werk morgen wel. Van 8 tot 5 alleen maar scannen. Ik trek het echt niet en internet de hele dag, komt die man zeggen hoe ver ik ben, niet ver he? En ben gewoon een jongen hoor mensen!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja zit in me 2e jaar en bij mij school zeggen ze nu dood leuk. Dat MBO niveau 3, 2 jaar word!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:57 schreef wobbel het volgende:
Godver, ik moet ook 2 jaar niveau 3 MBO, dan 1 jaar MBO niveau 4 en dan mag ik ook naar 't HBO
had ik maar wat meer gedaan op de havo
Je kan van jezelf best veel en dan zit je op niveau 3? Serieus, dat vind ik een hele prestatie!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:58 schreef portable het volgende:
MBO ICT beheer niveau 3
En ik kan van mezelf best veel, alleen hoe kan ik ooit weten wat me capaciteiten zijn als dit soort werk doe. Jeejtje
Je moet verplicht op veel scholen instromen op niveau 3, terwijl ik tijdje eigen ICT onderneming heb gehad met iemandquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:00 schreef Smoved het volgende:
[..]
Je kan van jezelf best veel en dan zit je op niveau 3? Serieus, dat vind ik een hele prestatie!
Bij ons zitten mensen op niveau 4 die uit zichzelf nog geen zak kunnen
Het is daar al verziekt. Al de systeembeheerders zijn ontslagen en nog wat andere mensen op het kantoor want ze hebben de baas gefucked en gefrauderd enzo. Toen ik naar de serverruimte ging zat de antivirus ook uitgeschakeld.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:02 schreef pomtiedom het volgende:
Maak het leuk voor jezelf en scharrel een computervirus op om het netwerk te verzieken.
De motivatie druipt er vanaf.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:52 schreef portable het volgende:
Vandaag even ziek gemeld werk morgen wel.
Na een week mappen scannen heb je het al gezien hoor. Elke keer hetzelfde. Blaadje scannen, dan alle zinnen goed zetten want je moet altijd ergens een ENTER tussen zetten zodat alles mooi en netjes eruit ziet. Dan opslaan en naar de volgende document.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De motivatie druipt er vanaf.
Jij komt er wel
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:55 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Gozer, je doet het ook he-le-maal verkeerd..
www.wereldstage.com
En dan ga je gewoon ziek thuis zitten terwijl je niet ziek ben.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:11 schreef portable het volgende:
[..]
Na een week mappen scannen heb je het al gezien hoor. Elke keer hetzelfde. Blaadje scannen, dan alle zinnen goed zetten want je moet altijd ergens een ENTER tussen zetten zodat alles mooi en netjes eruit ziet. Dan opslaan en naar de volgende document.
Tja, en je moest toch wat dus maar gekozen voor deze opleiding. Lekker op je luie reet een beetje computeren. Toch? En jij bent veel slimmer als wat je nu doet en vindt dat je veel meer kan mara dat dat er nu niet uitkomt. Toch? Voor mij ben je gewoon een mietje en na 1 week al zeiken zegt genoeg. Maar dat schijnt normaal te zijn bij de jeugd van nu, karakter tonen is er niet meer bij.. Ooit er aan gedacht hoe dat huis waar je in zit er is gekomen? Of die pc waar je achter zit? Die zijn gemaakt door iemand die de hele dag steentjes metselt of pc'tjes in mekaar schroeft, elke dag weer en voor jaren. Als zij net zoveel karakter hadden als jij had jij nou zonder pc in een grot gewoont..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:11 schreef portable het volgende:
[..]
Na een week mappen scannen heb je het al gezien hoor. Elke keer hetzelfde. Blaadje scannen, dan alle zinnen goed zetten want je moet altijd ergens een ENTER tussen zetten zodat alles mooi en netjes eruit ziet. Dan opslaan en naar de volgende document.
Stel je niet aan!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:43 schreef portable het volgende:
Wat praten jullie. Ik werk daar drie weken, en drie weken doe ik hetzelfde. Na een week was ik het zat jah. Jullie praten echt makkelijk, maar ik doe niks anders daar mappe scannen, leuk!
Inderdaad, die dame in tonk's avatar doet al jaren constant hetzelfde. Dus zo slecht heb jij het niet!quote:
het is ook medewerker beheer ICT niveau 3quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:42 schreef Thrilled het volgende:
Jezelf een ICT Beheerder noemen op niveau 3 en nog op stage zitten
Je vergeet nog: Voeg een permit IP ANY ANY regel voor je beheer/werk station toe te voegen aan de firewall en zet de rest dicht.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
Disable gewoon een paar accounts of trek wat netwerkkabels uit de patchkast. Vernachel de scope van de DHCP server en timmer de zooi dicht met policies.
Nog even en TS gaat vragen wat een firewall is.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:57 schreef Dophertje het volgende:
[..]
Je vergeet nog: Voeg een permit IP ANY ANY regel voor je beheer/werk station toe te voegen aan de firewall en zet de rest dicht.
Het kon ook zo zijn dat je doosjes moest inpakken, wees blij dat je werk hebt manquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:43 schreef portable het volgende:
Wat praten jullie. Ik werk daar drie weken, en drie weken doe ik hetzelfde. Na een week was ik het zat jah. Jullie praten echt makkelijk, maar ik doe niks anders daar mappe scannen, leuk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |